Martin Kjellström

Home Forums Tävlingar och Events Martin Kjellström

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 155 total)
  • Author
    Posts
  • #686626

    Fyy faan för mobild bredband och streamad tv. Den behöver buffra ibland även på låg kvalitet. Ljudet streamar men bilden behöver buffras ibland. :(

    #686627

    Jag tänkte på det med Martins midja som så många gnäller på.
    Jay Cutler har ju inte heller så värst liten midja, och han har ju kommit rätt långt i sporten.

    Så varför allt detta tjat om hans midja ?

    #686628
    Quote:
    sebbeboy Jag tänkte på det med Martins midja som så många gnäller på.
    Jay Cutler har ju inte heller så värst liten midja, och han har ju kommit rätt långt i sporten.

    Så varför allt detta tjat om hans midja ?

    Good point! Hoppas den något trista diskussionen runt det lägger sig. Mycket roligare att diskutera det positiva:up:

    #686629
    Insulinus wrote:
    Undrar varför Martin alltid har så överdrivet stora skjortor?

    Men som tur är ser det grymt ut under kläderna och det är det viktiga. :)

    Jag gillar hans stora tröjor, ser coolt ut 8)

    #686630
    Farmaceuten wrote:
    Good point! Hoppas den något trista diskussionen runt det lägger sig. Mycket roligare att diskutera det positiva:up:

    Ja precis, det blir lite för mycket att alltid höra samma gnäll hela tiden.
    Fan vi borde vara stolta över killen, han skall ju trotsallt till Olympia !!

    #686631
    sebbeboy wrote:
    Jag tänkte på det med Martins midja som så många gnäller på.
    Jay Cutler har ju inte heller så värst liten midja, och han har ju kommit rätt långt i sporten.

    Så varför allt detta tjat om hans midja ?

    De nämnde faktiskt förut att den är lite väl stor . Själv tycker jag den sticker ut just i denna tävling för han är så stor och det var även vad de tyckte.

    Men på Mr O. kommer det inte att märkas.

    Martin såg väldigt bra ut idag men detta är enbart ett test inför Mr O och hans nya diet. Det bordar gott för framtiden det här.:emo-thumb

    #686632

    Martin är riktigt J*vla grym :D GO GO :ph34r:

    #686633

    Så jävla synd att martin blir bortdömd! suttit o läst på Mds forum många av topp proffsen bla Palumbo shawn, flex hade Martin som en som kunde komma i topp 3, tycker detta säger mycket om hur BRA Martin var idag:emo-thumb

    #686634
    Martin.P wrote:
    Så jävla synd att martin blir bortdömd! suttit o läst på Mds forum många av topp proffsen bla Palumbo shawn, flex hade Martin som en som kunde komma i topp 3, tycker detta säger mycket om hur BRA Martin var idag:emo-thumb

    Han var klart bortdömd och det enbart för han är så jäkla stor!
    Topp 3, nej men topp 5 skulle det vara!

    #686635

    Silvio tar hem det :up:

    #686636
    r2d2r2d2 wrote:
    Silvio tar hem det :up:

    Japp!:up:

    #686637
    BigMart wrote:
    Midjan alldeles för stor dock!… Nåt han får jobba vidare på om han ska ha nån chans på O.

    Kan du inte säga hur han skall få ner den då?

    #686638

    Han är ju stor överallt det är klart att midjan inte kan vara som på en liten flicka då.
    Men alla har rätt till en åsikt…

    Jag hade inte klagat om han kommit top 5, men det är nog svårt att hävda sig som relativt okänd svensk där tyvärr.

    Lee Priest om Martin:

    Quote:
    MARTIN LOOKS GOOD …HOPE HE GETS A FAIR GO………..CANT SAY HE’S TO BLOCKY WE HAD A BLOCKY MR O FOR 2 YEARS ……………..

    ITS GREAT DON LONG IS THERE….BUT WHY………ON DIALYSIS………MAN YOU GET A SECOND CHANCE WHY DO IT TO YOURSELF……PUTTING BODY THROUG THAT…………………

    RONNY LOOKS GREAT ANOTHER ONE GETS OVER LOOKED SHOULD BE TOP 3 COULD EVEN WIN………………….

    [http://forums.musculardevelopment.com/showthread.php?t=53018&page=2]

    #686639

    LEE Preist topp 5 :emo-thumb han skulle varit en av dommarna :up:
    MT TOP 5

    RONNY
    SILVIO
    MARTIN
    MOE..MAYBE
    JACKSON……..

    BUT BEING AS THOU SILVIO HAS DONE BETTER IN THE USA THEN ROCKEL I THINK THEY WILL GO WITH SILVIO………………..WHO KNOWS………….IF I COULD PREDICT CONTEST WINNINGS I COULD WIN THE FRIGGIN LOTTO

    ROCKEL ….SILVIO…..MARTIN…SHOULD BE TOP 3……..BUT MARTIN IS BEING LOOKED OVER BAD

    #686640
    Martin.P wrote:
    LEE Preist topp 5 :emo-thumb han skulle varit en av dommarna :up:
    MT TOP 5

    RONNY
    SILVIO
    MARTIN
    MOE..MAYBE
    JACKSON……..

    BUT BEING AS THOU SILVIO HAS DONE BETTER IN THE USA THEN ROCKEL I THINK THEY WILL GO WITH SILVIO………………..WHO KNOWS………….IF I COULD PREDICT CONTEST WINNINGS I COULD WIN THE FRIGGIN LOTTO

    ROCKEL ….SILVIO…..MARTIN…SHOULD BE TOP 3……..BUT MARTIN IS BEING LOOKED OVER BAD

    Som du skrev innan. De stora inom BB tycker Martin skulle högre upp och jag håller med. De vet vem han är men faan inte domarna.
    Jag skulle vilja ha Martin topp 5.
    Nästa gång jag träffar Martin skall jag fråga hur det kändes idag. Jag är väldigt nyfiken.

    Jag är väldigt nyfiken på hur det kommer bli på Olympia, hur domarna dömmer etc. .

    Som sagt, han var klart bortdömd (men det beror på vad jag skrev innan, hoppas jag). Han var helt enkelt för stor och det sa de ju även på sändningen.

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 155 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.