Martin Kjellström

Home Forums Tävlingar och Events Martin Kjellström

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 155 total)
  • Author
    Posts
  • #686656

    Grymma framsteg på bl.a. armarna.
    Benen skall vi inte tala om, riktigt sjuka.;)

    Akkilleshälen är väl helt klart ryggen i dagsläget.

    Skall skrika halsen av mej på mr.O.:up::pop:

    #686657

    Man börjar ju bli trött på att alla nästan alltid efteråt säger att domarna är dåliga och dömer som de skall. Känns faktiskt som att det börjar bli för många ggr nu för att det ska vara tillfälligheter. Lär ju vara sjukt svårt men BB borde ju helt enkelt ta å göra en undersökning lr liknande och ställa ut klara riktlinjer för det verkar vara nästintill alltid att den med mest popularitet vinner och de bbs som ej har exponerats i media får nästan alltid en sämre placering än va de egentligen skall ha. :

    #686658
    Amark76 wrote:
    Du ser inte ett samband i det hela då?

    Alla jobbar/involverade eller är sponsrade av MD på något sätt. (Martin är det också..)

    Så ja, det håller Teamet om ryggen. Martin har inget att göra i varken Top 3 eller Top 5.

    Man kan välja att se det som om alla involverade i MD håller Martin om ryggen eller så kan man se det som fakstiskt hände på scenen. Martin var kanske ingen solklar topp 5 kandidat, men många som placerade sig före honom var rent skräp! Mohammed Bannout´s vader var verkligen sorgligt uppenbart, borde dömts bort direkt. Dessutom hade han mycket knepig struktur. Troy Alves var slät som en säl bakifrån, såg rent ut sagt fet ut på baksida ben. Johnny Jackson var totalt ur form. Martin skall under inga omständigheter hamna bakom dem!

    #686659
    Cuttan wrote:
    Man börjar ju bli trött på att alla nästan alltid efteråt säger att domarna är dåliga och dömer som de skall. Känns faktiskt som att det börjar bli för många ggr nu för att det ska vara tillfälligheter. Lär ju vara sjukt svårt men BB borde ju helt enkelt ta å göra en undersökning lr liknande och ställa ut klara riktlinjer för det verkar vara nästintill alltid att den med mest popularitet vinner och de bbs som ej har exponerats i media får nästan alltid en sämre placering än va de egentligen skall ha. :

    Det är ganska uppenbart hur det fungerar. Martin placerar sig dåligt på amerikanska proffstävlingar men bra på tävlingar i Europa och Australien.

    #686660

    Sen så tror jag inte Lee Priest är den som sitter och håller igen på kritiken bara för att någon får lite hjälp med diet-upplägget av Dave.. Om ni läste hans tråd så var han minst sagt ganska hård mot många.

    #686661
    tp_88 wrote:
    Sen så tror jag inte Lee Priest är den som sitter och håller igen på kritiken bara för att någon får lite hjälp med diet-upplägget av Dave.. Om ni läste hans tråd så var han minst sagt ganska hård mot många.

    Kan du va snäll och direkt länka till den?

    Och att martin fick den plaseringen han fick är ett jävla hån, och ja silvia ha en skitful struktur! inget flow what so ever!

    #686662

    Martin ska ha rikligt med credd för att han ens orkar tävla när han gång på gång blir totalt bortdömd..

    #686663
    victor_n wrote:
    Kan du va snäll och direkt länka till den?

    Och att martin fick den plaseringen han fick är ett jävla hån, och ja silvia ha en skitful struktur! inget flow what so ever!

    [http://forums.musculardevelopment.com/showthread.php?t=53018]

    #686664
    MickeGBG wrote:
    Grymma framsteg på bl.a. armarna.
    Benen skall vi inte tala om, riktigt sjuka.;)

    Akkilleshälen är väl helt klart ryggen i dagsläget.

    Min uppfattning med:up:
    Allt såg bättre ut förutom ryggen.

    #686665
    faust wrote:
    Men orka… dra nåt gammalt över dej!!!

    Jävla urtjatat ämne.. kunde du inte sagt att du var stolt över våran övergrova BB istället och be han lycka till istället???…

    Lycka till martin…

    Jag är otroligt stolt över att vi har en ”övergrov” BB överhuvudtaget där borta!… Det sker ju inte allt för ofta!, och jag önskar honom naturligtvis också ett stort lycka till på Mr.O!.. Och hans midja är väl härmed färdigtjatad?! :emo-thumb

    …Vi får se hur det går i Sept helt enkelt!.

    #686666

    Tro det eller ej, så har Martin ingen sponsor!
    Vilket är för mig obegripligt.
    Han är varken i Weider eller MD laget.
    Både Martin och hans mycket kunnige coach, Fredrik Carlsson
    har dock kontakt med Dave Palumbo, som är med och rådgör vid tävlingsförberedelser.

    ”just wanna let you know”

    mvh/caddan
    :up:

    #686667

    [http://forums.musculardevelopment.com/showthread.php?t=53230 http://forums.musculardevelopment.com/showthread.php?t=53230%5D :up:

    shawn ray berömmer o tyckte topp 6

    #686668

    tror ändå att folk har fått ögonen mer nu. kanske det snackas lite over there om att the big swede skulle kommit bättre upp osv. så på olympia kanske det händer grejer.

    #686669
    Caddan wrote:
    Tro det eller ej, så har Martin ingen sponsor!
    Vilket är för mig obegripligt.
    Han är varken i Weider eller MD laget.
    Både Martin och hans mycket kunnige coach, Fredrik Carlsson
    har dock kontakt med Dave Palumbo, som är med och rådgör vid tävlingsförberedelser.

    ”just wanna let you know”

    mvh/caddan
    :up:

    Men han verkar ha mycket kontakt med MD nu för tiden, kanske får.. vem vet

    #686670

    Trist för Martin o Oliver

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 155 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.