Micke & Pillas FF-helg! BF+CBB=fullös

Home Forums Tävlingar och Events Micke & Pillas FF-helg! BF+CBB=fullös

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 33 total)
  • Author

Jag & tjejen körde ju båda 2 i helgen, långa CBB & långa BF.

Knäppte en del kort under helgen & även om egofokuseringen är ganska total (vi tävlade ju fgs hehe:)) så kan det säkert roa nån med lite upplevelse/papparazzi/posefoton.:)

Har inte fått några scenbilder än men har en film som kommer upp vid tillfälle!

Here we go:

Större delen av helgen innebar att gå runt, brunkladdig & käka potatis, banan & ALA i små lådor. Närmare 100st på 3dar sammanlagt haha. Men tryck fick man…

Stilstudie på världens kanske mysigaste Coach, Tobbe J.

Var golvet kallt slängde han av sej sina strumpor & skor till utlåning. Var riskakorna torra målade han obcena bilder med sylt, för att det skulle bli lättätet. Som att ha en korsning mellan dagisfröken & superhjälte bakom sej!

Tusen tack mannen!;)

Stilstudien; Minen utåt & sanningen, notera paniken i blicken. Thats the spirit!
    (Pillas Babeiga coach fastnade inte på bild, men det årgärdar vi senare!)

Backstageposering efter att ha missat finalen med 2 placeringar. Medaljen hittade jag i en hockeybag vid väggen hehe.:p

Hårheten satt där den skulle! Check
    Enligt Tobbes paparrazzoshot gjorde den tomma blicken det med! check

Bara massan att fyll aut fullt som saknas. too come….

The crew themselfes! Pilla med syrra & farsa, samt en brunfläckig typ som följde efter mej hela dan?:what:

pluspoäng för kaxig T-shirt.

Den obligatoriska parposeringen blev kanon! Skönt att få stå brevid nån liten för en gångs skull haha.:p (Nu får jag stryk….)

Partävling i CBB kanske vore nått för SKKF att köra?:up: Alltid kul att få leka Grapes/Larssons.

Ryggen & framsidan.

Lyckan att allt är över & alladinaskarna, hamburgarna & thaibuffen väntar. Codacmoment…;);)

riktig fina bilder och Micke du såg så himla glad ut på scen :emo-thumb

ni är för sköna, härliga bilder! :D
    det var väääldigt gott med thaimat igår *Magen proppfull*. vi ses!

Vanessa Frykman wrote:
    riktig fina bilder och Micke du såg så himla glad ut på scen :emo-thumb

Tacktack!

Jag trodde jag skulle svimma ett tag men då kom tobbe & pilla springande & skrek att jag måste hålla linen hårdare & se gladare ut så det var bara att köra haha:D

Men det är underbart roligt att få stå på scen, trots att det ju är en smula slitigt….

Ni är jättefina ihop! Och ni var jätteduktiga igår båda två!
    Sen var det ju väldigt snygga bilder på mig också! : Är det nån som undrar så är brunfärgen JAG använder nya Absolut white. Som ni ser verkligen fungerar!
    Nästa år är det final Micke, lätt!!!

Grattis igen!

Ni har verkligen förbättrat er bägge två!
    Bara o kämpa vidare!
    Btw…när gjorde du tattoon på ryggen? Cool!

Håller med ovantalande medborgare , bra jobbat båda två =) , vi ses at the gym!

Mvh

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 33 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.