Micke & Pillas FF-helg! BF+CBB=fullös

Home Forums Tävlingar och Events Micke & Pillas FF-helg! BF+CBB=fullös

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 33 total)
  • Author

Tjena!

Grattis till bra genomförda tävlingar båda två var kul att se :)
    Klart förbättrade båda 2 också, bara fortsätta ösa på ;)

Kommer nog ner o visar dig hur man lyfter snart Micke :P

Trist på ryggtatueringen bara. Vi såg inte en enda detalj i din rygg pga av den. Men annars bra skit!

Tack allihopa!:)

Danne; Ja du, medborgare, vi syns under uppbyggnadssesongen.

Storfredda: Den har varit mitt projekt uder året som gått sen förra tävlingen.

Tobbe; ja hehe absolute wite & babyolja är grejer…

Sewen: Nej inte trist, Kul & frivilligt!:emo-thumb Men blir jag nerdömd pga det så får jag ta det men det tror jag inte.

Ja det var jätteroligt att se Micke, hann tyvärr inte se dig Pillan, så det är kul att det blev lite bilder iallafall…
    Micke har som sagt utvecklats en del sen förra året, härligt!

å så micke, ta av dig skorna för f** :p

ni ser mycket stiliga ut tillsammans, tänkte skriva söta, men det är lite omoget.
    Såg dig på scen och vet inte om det inte är negativt för dig med det lite sämre ljuset på den scenen. Din tatuering på ryggen gör att man knappt ser något där, iaf från där jag satt och jag satt tre-fyra rader bak som åskådare.

Eva-Lotta wrote:
    Ja det var jätteroligt att se Micke, hann tyvärr inte se dig Pillan, så det är kul att det blev lite bilder iallafall…
    Micke har som sagt utvecklats en del sen förra året, härligt!

å så micke, ta av dig skorna för f** :p

Har så kalla fötter ju! Ja det är kul om det märks att det gått framåt.:)

xatzer wrote:
    ni ser mycket stiliga ut tillsammans, tänkte skriva söta, men det är lite omoget.
    Såg dig på scen och vet inte om det inte är negativt för dig med det lite sämre ljuset på den scenen. Din tatuering på ryggen gör att man knappt ser något där, iaf från där jag satt och jag satt tre-fyra rader bak som åskådare.

Tänkte också på att ljuset så i tamaste laget ut. Ville varit mörkare för att täcka gaddningen mer, var nog tur att jag inte gjorde det isf.

PS. Söt är ok om man är ok i sin manlighet haha

En kollega/kompis till pilla som är mästare på att fälla träffande/ogenomtänkta kommentarer sa till pilla igår: (Menat som en komplimang eller liknande tror vi…:happy:)

”Du ser ut som en anorektisk j*vla bitch” när du deffar!”:D

Undrar vad hon fått det ifrån?:whistle:

Från kvällens pliktskyldiga”eftersvullposering”

För trött för att pumpa, flexa eller trycka men vem behöver sånt när man käkat alladinask, thaibuffe, glassbuffe & sibbyllamål?

Snyggt Micke!
    Tycker du har kropp till en ännu bättre placering, benen var ju som dag o natt mot förra året. Men missade tyvärr lite i poseringen om jag ska va ärlig. Men jävlar vilka axlar du har alltås. Riktigt vass form oxå.

missförstå mig inte nu. Du är en snygg karl med en snygg fysik, snygg brutta och kanonsnygg tatuering. men tatueringen gjorde det skitsvårt att se ryggen trots att jag stod bra till. men det kan kvitta enligt mig då jag gillar tatueringen och inte skulle hämma mig i tatuerandet p.g.a att det kanske inte syns så bra på scen. men tanken slog mig då jag sett din rygg utan tatuering och att den trädde fram mycket bättre då.

men den ser coolare ut med tatueringen i mina ögon. men det skulle vara kul att veta hur dommarna ser det.

Robert Svensson wrote:
    Fetdiggar dig Micke! Så jävla sköna kommentarer och texter på forumet. Inte sämre form heller på dig och tjejen! Snyggt!

😮 Tack. Jag skriver nog som jag tänker, antingen gillar man det eller inte.

Martin. wrote:
    Snyggt Micke!
    Tycker du har kropp till en ännu bättre placering, benen var ju som dag o natt mot förra året. Men missade tyvärr lite i poseringen om jag ska va ärlig. Men jävlar vilka axlar du har alltås. Riktigt vass form oxå.

Benen har alltid varit strutsiga, så det gör mej jäkligt glad att de faktiskt går framåt! Har mycket att tacka Kari Risberg där, som visat hur ett riktigt benpass går till.

(Skytteltrafik mellan papperskorgen & megaset med mesvikter bla.:D)

Sammy wrote:
    missförstå mig inte nu. Du är en snygg karl med en snygg fysik, snygg brutta och kanonsnygg tatuering. men tatueringen gjorde det skitsvårt att se ryggen trots att jag stod bra till. men det kan kvitta enligt mig då jag gillar tatueringen och inte skulle hämma mig i tatuerandet p.g.a att det kanske inte syns så bra på scen. men tanken slog mig då jag sett din rygg utan tatuering och att den trädde fram mycket bättre då.

men den ser coolare ut med tatueringen i mina ögon. men det skulle vara kul att veta hur dommarna ser det.

Smickrer kommer man långt med!8)
    Som sagt, jag tänkte ju länge innan jag drog ryggtavlan & visste att det kan uppfattas negativt ibland, bl.a. på scen. Men det kan jag leva med!

Tror nästan ibland att det kan va positivt för då kan ju folk tro att detmissar ryggdetaljer som jag kanske inte har… Lurigt va?
    Näe jag skall försöka komma i kontakt ´med lite domare & se hur de såg på det. I värsta fall får jag ju köra på riktigt tjock dreamtan & köra tävlingar med starka spots.

BB is just for fun in the end! :up:Fast blodigt allvar nånstans ändå.

roligt att se!

Såg riktigt bra ut, kan hålla med Sammy om att tatueringen gjorde det svårt att urskilja skuggor/detaljer i ryggen, iaf på åskådar avstånd.. MEN på scenen ska man bara stå i ett fåtal minuter.. Vill man ha en tatuering i övrig tid av sitt liv så ska man klart ha det.:emo-thumb

Hej.
    Tänkte att jag skulle passa på att tacka alla som svarat, de e inte så ofta jag får möjligheten att logga in på mitt konto :p .
    Passar på när jag jobbar.

Vill även tacka Unga Fröken Börjesson (Emelie) för all hjälp och för att hon spenderade sin 21 års dag bakom scenen med mig. ;)
    Du e super.

jag tycker du har fina bilder micke.men du verkar va en störtschön kille oxå.kommer ihåg dig från life

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 33 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.