Home › Forums › Tävlingar och Events › Min coach PEDER ELIASSON var GULD värd!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 december, 2006 at 12:36 #932327Anonym anvandareMember
Vill passa på att officiellt tacka min helt underbara coach
Utan min coach PEDER ELIASSON hade jag aldrig fixat en seger i dam -57kg.
Jag är nästan 100% säker på att jag sabbat alla 49 vekckors deffande genom att dra dieten för långt för att komma ner till 52kg vilket hade resulterat i att jag knäckt mig och varit helt tom i mina muskler på tävlingsdagen.Så tack Peder för att du fanns där för mig, ditt lugn,
din erfarenhet från många års tävlande, din kunskap om allt kring tömning/laddning var bokstavligt talat GULD VÄRT!:friends:Tack även till:
- Fairings och Lasse där som lät mig tävla gemon dem då mitt gym ej hade betalt in licensen för i år.
- Ray från Jan Tana för den fina färgen, det proffisionella bemötandet och pepningen, kan verkligen rekommendera detta till alla som tävlar.
- Linn Björn som stöttade mig i våras då jag var rätt grön på det här med deffning. Att du trodde de stunder jag tvivlade betydde mycket för mig.
En STOR KRAM till er alla från en trött, lycklig och tacksam BB-tjej. :friends:
11 december, 2006 at 12:36 #88061Anonym anvandareMember11 december, 2006 at 12:45 #932328Anonym anvandareMemberDe såg sjukt bra ut från läktaren!
Grattis!
11 december, 2006 at 12:49 #932329Anonym anvandareMemberJag håller med, ett stort grattis :worship:
rono wrote:De såg sjukt bra ut från läktaren!Grattis!
11 december, 2006 at 12:58 #932330Anonym anvandareMemberStarkt att ta hem vinsten på din första tävling!
Att du var en envis jäkel såg jag direkt Du har det som krävs.
Kämpa på och sköt om dig nu, byggarn :bb2:
Vi hörs av..Kramar
11 december, 2006 at 16:07 #932331Anonym anvandareMemberdu var grym ulrika! blev verkligen imponerad av din form! bra rygg o axlar oxå!
gissar att du fick lite blodad tand
11 december, 2006 at 16:34 #932332Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:gissar att du fick lite blodad tandHar hela tiden sagt att det här skulle bli min första och sista tävling men jag kan inte neka till att suget efter mer kom smygande.
Men förs och främst ska jag landa och njuta av min seger över fettvalkarna.
Tack för dina komplimanger 😮11 december, 2006 at 17:09 #932333Anonym anvandareMemberTackar så hemskt mycke!!Tycker att d är kul att få hjälpa till,specielt nu när man lagt posbrallorna på hyllan.Fast lite sugen blir man allt.Har nog aldrig hjälpt någon som haft den energin som du har,önskar att jag hade 20% av den.Förmodar att kiosk maten och Irish coffen smakade väldigt bra.Synd att du inte orkade med hela kvällen,jag kom isäng 05.30.Ta de nu lugnt me tränandet å låt kroppen få vila.Den behöver d !!Så syns vi på gymmet lite längre fram.(förmodar att vi syns redan ikväll,du kan nog inte låta bli att träna)hehe
Jätte kram till vinsten!!
Peder//11 december, 2006 at 17:29 #932334Anonym anvandareMemberUlrika Johansson wrote:[*]Ray från Jan Tana för den fina färgen, det proffisionella bemötandet och pepningen, kan verkligen rekommendera detta till alla som tävlar.You go girl :emo-thumb . Congrats!!!
11 december, 2006 at 17:41 #932335Anonym anvandareMemberVadå lagt posebrallorna på hyllan?
Det tror jag på den dagen det börjar regna kanelbullar.
Jo då maten smakade bra och Irish coffen ännu bättre! Kul att ni ville komma och fira mig.
Men vad jag blev sur i magen den har inte återhämtat sig riktigt ännu.
Var faktiskt inte i säng före 04:00 (gick ju till hotellet på natten) och det tycker jag är bra kämpat efter att ha gått upp 05:00 och varit igång hela dagen.
Nä något gym blir det inte i kväll eller på hela veckan där emot blir det nog ett par lättare kondis pass i slutet av veckan för att kroppen ska vakna till liv igen.
Men nästa vecka kan jag nog inte hålla mig borta längre :bb2:
En hel vilovecka! Det har inte hänt sedan jag krockade med bilen för tre år sedan.
Så vi ses snart igen, ha det godis!11 december, 2006 at 17:44 #932336Anonym anvandareMemberLuke Ray wrote:You go girl :emo-thumb . Congrats!!!Tack Luke!
Din fina färg var ett stort bidrag till min seger, kunde inte varit bättre :emo-thumb11 december, 2006 at 23:44 #932337Anonym anvandareMember:worship: :worship:
Grattis Ulrika!! Hoppas få se dig på scen nästa år igen.
Kramar/Maria12 december, 2006 at 01:12 #932338Anonym anvandareMemberSTORT grattis Ulrika till din seger!
Grymt starkt att gå in och dominera på din första tävling (för det gjorde du väl ). I 57:an dessutom!Nu kunde man tyvärr inte vara på plats, men jag är rätt säker på att det såg förträffligt ut! Lycka till i fortsättningen!
Vi ses nästa vecka.Hälsningar Mikael och David från Astra.
12 december, 2006 at 05:51 #932339Anonym anvandareMemberSTORT GRATTIS ULRIKA! [/b]:bb:
Det finns knappt ord för att beskriva hur glad jag är för din skull :yahoo:
Nu ser jag fram emot seger-middagen :drinks:
STOR BAMSE KRAM[/b] :friends:Din vän Linda
12 december, 2006 at 09:11 #932340Anonym anvandareMemberTack för alla grattis.
Linn
Du har betytt mycket för mig, din tro på att jag skulle fixa en diet och inspirationen jag fått av sett dig när du tävlat har gett mig mycket!Maria
Vill tacka för ditt stöd inför tävlingen även du har inspirerat mig mycket, tycker din fysik är helt fantastisk du har allt på rätt plats och som pricken över i:et helt underbara axlar! :up:
Visade bilderna på din hemsida för en arbetskamrat och han höll på att trilla baklänges! :emo-thumbMikael och David
Tack! Kännde nig rätt vilsen och nervös på scenen, hoppas inte det syntes allt för tydligt. :ph34r:LiMi
Hej min kära kamrat!
Att ha någon i samma situation att dela tankar, tvivel, förhoppningar med inför denna tävling har varit ovärderligt för mig. :friends: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.