Min coach PEDER ELIASSON var GULD värd!

Home Forums Tävlingar och Events Min coach PEDER ELIASSON var GULD värd!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)
  • Author

Grattis Ulrika![/b] Du förtjänade verkligen vinsten! Hårdaste dambyggaren på hela tävlingen!
    :emo-thumb

Tack ettan! 😮
    Om inte du hade funnits på gymmet och inspirerat mig till att kämpa med mina kassa ben och rumpa så hade jag aldrig varit i den form jag är idag.
    Tack för att du fanns där både som inspiration och kompis :friends:
    Nästa år vill vi se dig på scenen, bara så du vet :emo-thumb

Frida
    Tack! 😮
    Det är tack vare min super bra coach som jag inte sabbade formen helt och hållet genom att dra dieten för långt, tur att han fanns och kunde bromsa mig i tid.
    Peder – åter igen du är bäst!!:up:

Du är ju hel grym själv Frida, jäklar vad biffig du är!
    Känner mig som en liten räka när jag ser tjejer som dig.

Jag tog mig inte heller tid till att prata, det var ju så mycket annat att tänka på ;).
    Vi får lov att snacka en stund om vi ses igen?:nod
    Kramar

Ulrika Johansson wrote:
    Tack ettan! 😮
    Om inte du hade funnits på gymmet och inspirerat mig till att kämpa med mina kassa ben och rumpa så hade jag aldrig varit i den form jag är idag.
    Tack för att du fanns där både som inspiration och kompis :friends:
    Nästa år vill vi se dig på scenen, bara så du vet :emo-thumb

Tack så jättemycke, nu rodnar jag!! =) :friends:

Grattis Ulrika.

Det värmde mitt hjärta gott av att se hur lycklig du vart efter vinsten.

Kan hålla med till 100% att Peder är GULD värd och jag kan väl berätta att sist han coachade någon så vart det oxå Guld men då i tungvikten (Magnus Gertsson / Fairing)

Nåväl , ha det bra i Kinna och jag hoppas att det inte var första och sista gången du kliver upp på scenen

Fairing wrote:
    Grattis Ulrika.

Det värmde mitt hjärta gott av att se hur lycklig du vart efter vinsten.

Kan hålla med till 100% att Peder är GULD värd och jag kan väl berätta att sist han coachade någon så vart det oxå Guld men då i tungvikten (Magnus Gertsson / Fairing)

Nåväl , ha det bra i Kinna och jag hoppas att det inte var första och sista gången du kliver upp på scenen

Jo lyckligare vinnare får man nog leta efter! :)
    Hade absolut inte räknat med en vinnst speciellt som jag trodde att jag hamnat i fel viktklass men som precis som Peder sagt till mig visade sig vara helt rätt för mig denna gång.
    Jag är bara såååå tacksam för allt stöd jag fått från er och Peder :up:

Grattis Ulrika till 1: a platsen väldigt imponerad/ Diana:emo-thumb

Diana
    Tack så snällt!
    Grattis till dig också!
    Vilken grym fysik du ligger inne med! :up:
    Trodde inte jag skulle ha en suck mot dig, riktigt bra axlar! .. och mage och ben och… ja jag tycker du har allt. :nod

Tack men du var bättre..Diana:emo-thumb

När blir din nästa tävling? 2007? Skulle vara kul och möta dig igen..

Hej Ulrika!Hoppas att du är bättre i din mage nu.Skickar en bild från krogen efter tävlingen!Kolla in gänget bakom dej,dom ser impade ut.D tog inte lång tid innan dom var framme me både kamera och mobiler.:emo-thumb

HudiksvallsGymDiana wrote:
    När blir din nästa tävling? 2007? Skulle vara kul och möta dig igen..

Diana
    Jag har inga tävlingsplaner, visst fick jag mersmak av att det gick så pass mycket bättre än jag vågat drömma om men just nu måste jag försöka få till baka kämparglöden och träningsglädjen.:bb:
    Min def. tog rätt hårt på slutet fast jag inte var medveten om det då.
    Så fort jag har ett mål att kämpa mot får jag tunnelseende och blir ibland lite för fokuserad, jag var ju rätt målmedveten med min träning innan och när jag bestämde mig för att tävla så fanns det ingen hejd på viljan.:)
    Fast jag tror redan glädjen i att träna har kommit krypande, var och smygtränade ben igår (skulle ju vilat hela veckan, order från coachen!) och den känslan man får att ett riktigt gött benpass går ju inte att ersätta med något annat. :)
    Så för att svara eller inte svara på din fråga så har jag inte några tävlingsplaner för 2007, det blir i alla fall inte någon tävling i vår, nu ska jag bygga på mig lite och ”leka” på gymmet.
    Har du några tävlingsplaner för 2007?
    Ska du köra någon tävling redan i vår?
    Förstår att du vill ta revansch :P , helt rätt inställnign!
    Kämpa på du tjejen, du har en riktigt grym fysik!

Peder
    Jo jag är bättre i magen nu, det tog några dagar med ”riktig mat” i lagom mängd och massor med vatten.

Killarna på bilden från krogen ser väl snarare helt vett skrämda ut än impade 8)
    Jag trivs ju igentligen bäst i mina gamla utslitna träningskläder(speciellt min blå Adidas overall med vita ränder från 1992) längst bort i hörnet på gymmet bland hantlar och skivstänger, men jag måste erkänna fast det tar emot att det kändes rätt bra att få ”visa upp sig” för allmänheten en gång :|
    Tack igen Peder för stödet och coachningen, just att ställa upp så helt utan att begära någon ersättnign speciellt när du är nykär och allt!
    Trevlig och förstående tjej du träffat, men så har hon ju en idrottsbakgrund också, inte varje dag man träffar en SM mästarinna.
    Nästa gång vi ses på gymmet så har jag med en liten present till er båda som kan värma er när vinterkylan kommer smygande.

D blir spännande att besöka gymmet nästa gång:) Att få hjälpa till me d man brinner för och dela me sig av sitt kunnande behöver man inte ta betalt för.Bara den man hjälper ställer upp till 100%.Många gör felet att lyssna på för många som kommer olika ideer.Inte bra.En idee genom hela dieten funkar bäst.Har ju hjälpt ett par stycken nu och d verkar som mina ideer funkar.Blev väldigt glad när en viss Lennart Brant ringde en kväll och ville ha lite hjälp till en tävling förra året:emo-thumb Njut nu av segern Ulrika och så ser vi hur d känns lite längre fram nästa år.Vet ju själv inte vad jag vill just nu.Men par SM till hösten kanske haha.Skojjade lite me dej!!

Sköt om dej så synes vi!

Peder Eliason-> Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig,kan du kontakta mig på [mailto:steff_lkpg@hotmail.com].

Eller om någon av er medlemmar möjligen kan förmedla Peders mail adress till mig

Mvh

S

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.