Min Festivalhelg…

Home Forums Tävlingar och Events Min Festivalhelg…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 32 total)
  • Author

Tänkte slänga upp en del av de kort som jag och Pilla tog under helgen. Finns ett visst egotonus i motivvalet är jag rädd men det får man leva med…:|

Först en på den allestädes närvarande Jonas L, som förutom att förse en med färg även försåg backstage med det senaste skvallret om när och/eller om vi skulle upp på scen..:p Tävlingsformen kan inte vara långt borta efter de vänderna i trapphuset!

Ännu en från invägningen;
    ”Nej Mia du får inte smaka på bananen har jag sagt!”

Formen på morgon innan invägningen.

Första lagret färg… Tomteluvan har inget med jul att göra, utan bara med att PROtan i en etta kräver sin vädring!:p

& So does fyllarmagen hrrm..

Att få fylla var bland det goaste jag varit med om. Ärligt. Bara sitta och äta mat man inte fått röra på flera månader varje timme var himmelriket! Tom kall potatis utan salt var gourmetföda…. Hunger är bästa kryddan helt klart……..

Hoppas det är OK att jag snor en från Muscle.se då jag inte fick några från scen… Särbedömning med 7an, jag, 2an,& 3an om jag inte minns fel?

Medans jag svettades var min kärlek iväg och kramades med Amerikanska Olympianer… Taskigt…:D
    (Vi vet fortfarande inte vad det står i hälsningen på autografen ”ahead big”? Är en gissning?)

Efter att kollat på Lusse Classicen och druckit några liter vatten (Krattis Farzad!) var det dagt plåtning brevid toan.

Ppp

jk

På kvällens obligatoriska thaibuffe råkade denna Norrlänning förlägga sin tröja till Thailändarnas stora glädje..

Efter 3 lass thaifood och tillhörande glass började trycket komma smygande igen. Dock tillsammans med en känsla av att ha svalt en kanonkula.

En sista pose sen var det godnatt som gällde!

Hade jäkligt kul & fick definitivt mersmak! I´ll be back!

(Men först är det dags för julmat och lite muskelbygge hehe….:pop: ;) )

MickeGBG wrote:
    Medans jag svettades var min kärlek iväg och kramades med Amerikanska Olympianer… Taskigt…:D
    (Vi vet fortfarande inte vad det står i hälsningen på autografen ”ahead big”? Är en gissning?)

haha JJ t-shirt var riktig skön ju :D

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 32 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.