Home › Forums › Tävlingar och Events › Min Festivalhelg…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 december, 2006 at 23:45 #934265Anonym anvandareMemberlaham wrote:haha JJ t-shirt var riktig skön ju
Eller hur!
Tröttnat på dumma frågor helt enkelt…
13 december, 2006 at 00:01 #934266Anonym anvandareMemberMickeGBG wrote:Eller hur!Tröttnat på dumma frågor helt enkelt…
aa klockren hehe.
Glömde fråga föresten vad fick du för placering?
13 december, 2006 at 00:11 #934267Anonym anvandareMemberKom på 8e plats.
Inte helt nöjd med den placeringen men däremot med min insats som helhet.
Var väldigt tigtht i ”mittfältet” med endast 3p mellan 6a och 9a:|
Fick i alla fall en domar3a som jag tar med mej i hjärtat hehe.
13 december, 2006 at 00:12 #934268Anonym anvandareMemberGrymt bra micke:emo-thumb
13 december, 2006 at 02:09 #934269Anonym anvandareMemberGrattis Micke till en bra debut! Ät ordentligt nu o ha de´gött!
Hälsa Redhead oxå förresten!
13 december, 2006 at 07:04 #934270Anonym anvandareMemberHur bra som helst Micke, grymt snygg fysik! :up:
Stort grattis till debuten!
13 december, 2006 at 07:28 #934271Anonym anvandareMemberGrymt Micke! :up:
Hoppas allt känns bra såhär efteråt.Vet du hur nervig Pillan var!?
shit det var så jag tyckte synd om henne. KÄnde verkligen med henne, tog lite kort på när det var som värst, syns verkligen att hon var såååå nervös.
Hehe! gumman!Tog en del bilder, men Olimp har min min kamera.. Så de kommer sedan.
Grattis Gubben till debuten!Kram**
13 december, 2006 at 11:04 #934272Anonym anvandareMemberMicke vilken TRANSFORMATION du lyckades med :emo-thumb
Ses någon gång nere på exhale gym säkert när jag hälsar på Paula.13 december, 2006 at 14:49 #934273Anonym anvandareMemberGrymt sa grisen! Du lyckades bli av med att fett relativt enkelt, måste ligga i släkten Formen ser bra ut, vad du måste förbättra vet du redan, så nu är det bara att göra slitjobbet!
Haha gött att du tävlat så man har en aning hur man själv ligger till haha dags för en frodiskväll snart! Tjo13 december, 2006 at 17:04 #934274Anonym anvandareMemberGrattis till att ha debuten avklarad :emo-thumb
Såg över lag bra ut med fina linjer tycker jag, finns lite o jobba på men vem har inte det, du vet säkert det bättre själv…
För köra nått pas nån gång när jag e i gbg tycker jag..Hur lång o vad vägde du in på förresten?
hade gött nu över jul
13 december, 2006 at 17:58 #934275Anonym anvandareMemberMattias:Tack!
Storfredda: Äta ja.. Är inte sugen på godis & sånt men däremot fett! Köpt ostar julskinka och nötter + en spann vassle isolate. Funderar på att leva på det i nån månad… & vörtbröd med.
Taqck för hjälpen när det var som tuffast!
Ripper: Kul att höra! Lite extra från nån med den fysiken!
Lottis: Hahaha, de bilderna (på Pill) hade jag gjort mycket för att se.. Jo hon höll nog på att krypa ur skinnet!:p
Värre att se sin darling tävla än att göra det själv ju. Jag Smällde ju i mej ett helt paket riskakor i ren nervositet under 1a ronden när hon körde i sthlm. Utan särbedömningar…..
Hur går det själv? Är du sugen på NOGP?
Vanessa: Nu hänger jag inte med; jag ser väl alltid ut såhär? & finfrämmat är alltid kul!
Caggin: Ja på samtliga frågor….
Martin: Jag tycker allt behöver jobbas på om jag ska vara ärlig… Näe men ska panga lite extra på bristerna närmaste 6mån. Man får ju ett grymt kvitto på vad som släpar när man tar ner sej.
Självklart är du välkommen ner och köra, sånt är görkul!
13 december, 2006 at 18:33 #934276Anonym anvandareMemberGrattis till debuten säger jag också![/b] :fun:
13 december, 2006 at 19:45 #934277Anonym anvandareMemberMickeGBG wrote:Mattias:Tack!Storfredda: Äta ja.. Är inte sugen på godis & sånt men däremot fett! Köpt ostar julskinka och nötter + en spann vassle isolate. Funderar på att leva på det i nån månad… & vörtbröd med.
Taqck för hjälpen när det var som tuffast!
Ripper: Kul att höra! Lite extra från nån med den fysiken!
Lottis: Hahaha, de bilderna (på Pill) hade jag gjort mycket för att se.. Jo hon höll nog på att krypa ur skinnet!:p
Värre att se sin darling tävla än att göra det själv ju. Jag Smällde ju i mej ett helt paket riskakor i ren nervositet under 1a ronden när hon körde i sthlm. Utan särbedömningar…..
Hur går det själv? Är du sugen på NOGP?
Vanessa: Nu hänger jag inte med; jag ser väl alltid ut såhär? & finfrämmat är alltid kul!
Caggin: Ja på samtliga frågor….
Martin: Jag tycker allt behöver jobbas på om jag ska vara ärlig… Näe men ska panga lite extra på bristerna närmaste 6mån. Man får ju ett grymt kvitto på vad som släpar när man tar ner sej.
Självklart är du välkommen ner och köra, sånt är görkul!
Inga problem gubben, det vet du!
Ha de bäst nu!13 december, 2006 at 21:38 #934278Anonym anvandareMemberMickeGBG wrote:Kom på 8e plats.Inte helt nöjd med den placeringen men däremot med min insats som helhet.
Var väldigt tigtht i ”mittfältet” med endast 3p mellan 6a och 9a:|
Fick i alla fall en domar3a som jag tar med mej i hjärtat hehe.
Tycker 8:e platsen är inte så dåligt,det var ju trots allt din första tävling.Kommer
säkert gå bättre nästa gång.Som alla föregående talare sa grattis till debuten
14 december, 2006 at 18:21 #934279Anonym anvandareMemberGrymt som fan!! :worship:
edit: kul att höra ifrån mig med min fysik med va?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.