Mitt första SM… lite tankar.

Home Forums Tävlingar och Events Mitt första SM… lite tankar.

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • Author
    IATOAON wrote:
    Linn Bjööööörn från Linde Kraftsportsklubb, 21år gammal.

(sen fortsätter han berömma dig för att du tävlat så mycket och framgångsrikt trots din låga ålder men det är bortklippt pga att jag sparkar till stativet just då)

21 år?? å fan.. då är jag junior i ett år till! :D eller.. hur var det nu med läskunskaperna :)

Hej Linn,

I augusti i år började jag träna efter ett års time out. Gick in på nätet för att leta rätt på nån som jag tyckte va snygg. En förebild helt enkelt och det råkade bli DU. Tycker om det jag ser och har följt din SM satsning. STORT Grattis till dina placeringar.

Har precis lagt in mitt eget träningsprogram och min kost här på forumet. Har du tid, lust och ork får du gärna ta dig en titt och kommentera.

Mvh,
    LiMi :bb2:

LiMi wrote:
    Hej Linn,

I augusti i år började jag träna efter ett års time out. Gick in på nätet för att leta rätt på nån som jag tyckte va snygg. En förebild helt enkelt och det råkade bli DU. Tycker om det jag ser och har följt din SM satsning. STORT Grattis till dina placeringar.

Har precis lagt in mitt eget träningsprogram och min kost här på forumet. Har du tid, lust och ork får du gärna ta dig en titt och kommentera.

Mvh,
    LiMi :bb2:

Hej LiMi!
    Tack, vad kul att höra.
    Jag kommer följa din journal här :emo-thumb

Linn

slänger upp några bilder syrran tog. Var tvungen att förminska dem, fick inte upp dem annars…

Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.