Home › Forums › Tävlingar och Events › MM Sports årliga BRÄNNBOLL!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 juni, 2006 at 17:33 #90354Anonym anvandareMember17 juni, 2006 at 17:33 #972795Anonym anvandareMember
DEN 29 JULI 2006 ÄR DET DAGS IGEN FÖR DEN ÅRLIGA BRÄNNBOLLEN!
Gamla som nya deltagare och åskådare är välkomna.
Det kommer som vanligt att vara i Azaleadalen Slottsskogen.
Detta år kommer vi att köra Lördagen den 29/7 – VECKA 30.
Vi delar ut godsaker ifrån våra sponsorer så att vi kan hålla oss på fötter hela dagen i solen.
Efter brännbollen kör vi en ”After ball fest” med mycket god mat i form av en stor buffé och dryck på en mysig takterass på nattklubben Deep som ligger på Avenyn. För att närvara på efterfesten krävs en förköpsbiljett som går att köpa via MM Sports.
Bilder kommer som vanligt att publiceras i tidningarna Body, Pause mfl..Det kostar ingenting för dig/er att vara med på brännbollen.
Det som vissa har gjort andra år är att trycka upp T-shirtar med lagets namn, det får ni gärna även göra detta år.
Ni får kalla laget precis vad ni vill så länge det ej är kränkande för någon, tänk på att detta även är en familjedag, med många barn.Dagens ämne är att vi bara umgås gamla som nya ansikten och har super kul i Slottsskogen.
Det blir en lång dag i Slottsskogen, så tag gärna med picknickkorg, filt, hundar och barn.Du + Vänner och Familj + andra tävlingsteam är mer än välkommna
Mer info på hemsidan.
17 juni, 2006 at 22:00 #972796Anonym anvandareMemberJapp eftersom de e under semestertider så dyker man nog säkert upp o gör ett besök.
Mvh Daniel
17 juni, 2006 at 22:02 #972797Anonym anvandareMember:yahoo:
En anledning för mig att ligga i lite extra med dieten! Kan man inte slå iväg bollen kan man ju i alla fall se till att ha skalat av ett kilo eller två så man orkar springa17 juni, 2006 at 22:21 #972798Anonym anvandareMemberJag tänkte komma..! trodde det var tidigare.. Danne, du lurade mig, vi skulle ju dit ju
Vi får köra ett pass iaf! Jag kommer nog v. 27.. :emo-thumb
17 juni, 2006 at 23:39 #972799Anonym anvandareMember:emo-thumb Klart man kommer, kan ju inte missa sommarens största event..:emo-thumb
Vi ses på brännbollen…
18 juni, 2006 at 00:25 #972800Anonym anvandareMemberJaaa, va kul! Och doggen får följa med, bara en sån sak! :fun:
18 juni, 2006 at 08:24 #972801Anonym anvandareMemberFamiljen och jag kommer :up:
18 juni, 2006 at 09:17 #972802Anonym anvandareMemberPrecious
Ja, bara det är toppen, får se om min ”lilla” får följa med, beror på hur det ser ut med skugga å så, ska nog gå förbi där någon dag å kolla ut ett fint träd där han kan få sitta å titta på alla galningar som slår en boll å sen springer som bara faan..
Ska du ta med dig din???
18 juni, 2006 at 09:41 #972803Anonym anvandareMemberRebecca Andersson wrote:PreciousJa, bara det är toppen, får se om min ”lilla” får följa med, beror på hur det ser ut med skugga å så, ska nog gå förbi där någon dag å kolla ut ett fint träd där han kan få sitta å titta på alla galningar som slår en boll å sen springer som bara faan..
Ska du ta med dig din???
Absolut! Han är med mig överallt Det tycker han är roligt.
Sen är han ju i väskstorlek så han märks ju knappt.18 juni, 2006 at 11:08 #972804Anonym anvandareMemberprecious wrote:Absolut! Han är med mig överallt Det tycker han är roligt.
Sen är han ju i väskstorlek så han märks ju knappt.Jaha, du har den turen att ha en sådan liten hund, min får liksom inte plats i någon väska, kanske en skidbag men då måste man fan ha hjul på om man ska kunna få med honom…
Tar nog med mig min oxå, så han kan så titta på alla galningar som finns.
Vi ses nog på gymet nån dag
Dags för en tur med ”Lillen” :p
18 juni, 2006 at 11:17 #972805Anonym anvandareMemberJag & Christian kommer ….& Cissi (Månsken) jag tvingar med henne på allt
18 juni, 2006 at 11:27 #972806Anonym anvandareMemberjag kommer, och jag hoppas jag får med mig fru vanessa frykman!
isåfall kan det bli med fem barn haha. Annars blir det nog efterfesten inkluderad18 juni, 2006 at 11:31 #972807Anonym anvandareMemberRebecca Andersson wrote::emo-thumb Klart man kommer, kan ju inte missa sommarens största event..:emo-thumbVi ses på brännbollen…
Det va längesen jag såg dig på gymmet tjejen, tränar du senare nu???
18 juni, 2006 at 11:36 #972808Anonym anvandareMemberHej gumman!!
Det var ett tag sen jag var på Exhale, jag har varit tvärsjuk å nu på sommaren så brukar jag köra på Kristinedal, lite närmare. Men kommer att komma nästa vecka å träna innan jag drar till Bulgarien..
Hur går träningen å deffen för dig??
mia_81 wrote:Det va längesen jag såg dig på gymmet tjejen, tränar du senare nu??? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.