Home › Forums › Tävlingar och Events › MM Sports årliga BRÄNNBOLL!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 augusti, 2006 at 22:02 #972929Anonym anvandareMemberKockenNO1 wrote:Tack MM Sports för en trevlig dag, hade urskoj.
Ett extra plus att ni lyckas dra dit fitness profiler, lite nyfiket öga har man ju till dessa omslags-brudar o pojkar :emo-thumb
Tack själv för att du kom!! Ses nästa år igen då?:emo-thumb
Ps: bilder finns ifrån Brännbollen här:[http://forum.body.se/showthread.php?t=7270]
Och resten av ALLA bilder finns på MM Sports hemsida under Galleri
(Många bilder..svårt att posta upp dem alla här..)PS: Tv reportaget ifrån Brännbolls dagen finns att se om man går in på hemsidan och sedan till MM Galleri, för er som missade detta..
Filen är ganska stor, tar ca 5-10 min att ladda ner, om man har någorlunda uppkoppling..Kunde tyvärr ej göra den mindre..H d gött!:ike:
17 augusti, 2006 at 22:05 #972930Anonym anvandareMemberDet blev tyvärr dubbelt medd..hmm..varför vet jag ej..så jag ändrade..
18 augusti, 2006 at 00:52 #972931Anonym anvandareMemberLelle Fotograf wrote:Bilder ifrån MM brännbollen finns på MM Sports hemsida under MM Galleri i 2 separata mappar, en från dagen i Slottsskogen och en annan under MM BBT Efterfest.Några smakprovsbilder finns även att beskåda på detta forum:
[http://forum.body.se/showthread.php?t=7270]Tjingeling:D
ÄNTLIGEN:up:
Du e verkligen en superbra fotograf:emo-thumb
Jag vill tacka för en trevlig kväll, bra priser och roliga foton……….. Mwa ha ha ha ha……….!
Kramizzar Nadja:P
3 september, 2006 at 14:30 #972932Anonym anvandareMemberbumbinadja wrote:ÄNTLIGEN[U [/U]Du e verkligen en superbra fotograf:emo-thumb
Jag vill tacka för en trevlig kväll, bra priser och roliga foton……….. Mwa ha ha ha ha……….!
Kramizzar Nadja:P
Hej sötnos!
Tack..men syrran tog ett par bilder med..ehum…hehe..
hihihi…Speciellt bilden på dig med Full Blown Extreme var kul:emo-thumb
En av dina bröder sa häromdagen att du var ganska på lyran den kvällen..hähä..:drunk:
Ha d gött..Vi syns..14 september, 2006 at 20:47 #972933Anonym anvandareMemberLelle Fotograf wrote:Hej sötnos!Tack..men syrran tog ett par bilder med..ehum…hehe..
hihihi…Speciellt bilden på dig med Full Blown Extreme var kul:emo-thumb
En av dina bröder sa häromdagen att du var ganska på lyran den kvällen..hähä..:drunk:
Ha d gött..Vi syns..Ha Ha Ha Ha…….
Det kan man ju lungt säga hundra ggr om …!
Självklart e din syrra oxå en as bra fotograf, ja som du sa så e ju den bilden på mig jävligt bra. Med den blicken kan man ju äta upp alla snyggingar som var där
Ha det så bra sötnosen
Krimz kramz kram Nadja
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.