MM Sports årliga BRÄNNBOLL!

Home Forums Tävlingar och Events MM Sports årliga BRÄNNBOLL!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 140 total)
  • Author

Vattenmelon jag och frugan kommer att sitta på en filt och kolla när ni spelar, sedan blir det att fylla på min dietande kropp med BUFFE

DET KOMMER ATT BLI KUL

Lelle Fotograf wrote:
    Hähä…Blir det vattenmelon i år med?:D

C ya!!!

:D Maybe Baby!

There´s nothing like a picnic, in Slottskogen, with Watermelon and Lelles camera:D

Låter super kul. Jag har stora planer på att komma och slå tjejslag….

jocke wrote:
    Vattenmelon jag och frugan kommer att sitta på en filt och kolla när ni spelar, sedan blir det att fylla på min dietande kropp med BUFFE

DET KOMMER ATT BLI KUL

Hehe..Du skall alltså ej spela..?:p

Skall bli kul att se er igen!!:D

Typiskt att man har annat för sig den dagen… :( :( :( Kan det inte vara brännboll fler gånger per år? :

Tänkte bara kolla om det är någon som bilar från Stockholm? Vore kul om man kunde ta sig dit :)

Jag kommer!:yahoo: :kicking: :drunk:

Linn wrote:
    Tänkte bara kolla om det är någon som bilar från Stockholm? Vore kul om man kunde ta sig dit :)

Hörde att Vanessa Frykman + 3 st skulle komma ifrån Sthlm..;)

Anna Andersson wrote:
    Jag kommer!:yahoo: :kicking: :drunk:

Grattis på födelsedagen!! 10 Juli idag!!:fun:

Okej!

Tjo! Eftersom jag e jävligt duktig på brännboll så skulle de va kul o veta de olika namnen på de lag som ska va med , om de överhuvve taget e lönt jag ställer upp =)

Så fram med namnen nu.

/Dani

Daniel Gustavsson wrote:
    Okej!

Tjo! Eftersom jag e jävligt duktig på brännboll så skulle de va kul o veta de olika namnen på de lag som ska va med , om de överhuvve taget e lönt jag ställer upp =)

Så fram med namnen nu.

/Dani

Eftersom du slår så hårt får du inte använda tennisboll utan en liten stötkula så att det inte blir allt för orättvist :p

Men jag kommer och hejar på dig big Danny:up:

jocke wrote:
    Eftersom du slår så hårt får du inte använda tennisboll utan en liten stötkula så att det inte blir allt för orättvist :p

Jocke…lova mig att du inte försöker nicka den kulan :| efter att Danne slagit…vi vill ju inte att du ska bli konstigare än du redan é ;)

Camilla Öhman wrote:
    Jocke…lova mig att du inte försöker nicka den kulan :| efter att Danne slagit…vi vill ju inte att du ska bli konstigare än du redan é ;)

Går det :p

Lelle Fotograf wrote:
    Hörde att Vanessa Frykman + 3 st skulle komma ifrån Sthlm..;)

Ja vi borde fixa ett lag med stockholmare 8) vi e 5st som jag vet ska vara med ! några fler från stockholm som ska ner?

jocke wrote:

Men jag kommer och hejar på dig big Danny:up:

Hehe, ser fram emot de =) , alltid välkomna till gbg. De som e ännu bättre e ju att man har semester då, like a angel surfning around on a cloud eller nått.

Ska nog inte va me o springa, måste ju ta hand om maten på min filt o så. Däremot ställer jag upp på att slå för den som vill för 10 riksdaler, stålarna går till Willys o min ätardag. :emo-thumb

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 140 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.