MM Sports årliga BRÄNNBOLL!

Home Forums Tävlingar och Events MM Sports årliga BRÄNNBOLL!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 140 total)
  • Author
    Daniel Gustavsson wrote:
    Hehe, ser fram emot de =) , alltid välkomna till gbg. De som e ännu bättre e ju att man har semester då, like a angel surfning around on a cloud eller nått.

Ska nog inte va me o springa, måste ju ta hand om maten på min filt o så. Däremot ställer jag upp på att slå för den som vill för 10 riksdaler, stålarna går till Willys o min ätardag. :emo-thumb

Det är nog en bra ide att du passar din mat :p annars det kanske inte finns kvar :ph34r:

Daniel Gustavsson wrote:
    Hehe, ser fram emot de =) , alltid välkomna till gbg. De som e ännu bättre e ju att man har semester då, like a angel surfning around on a cloud eller nått.

Ska nog inte va me o springa, måste ju ta hand om maten på min filt o så. Däremot ställer jag upp på att slå för den som vill för 10 riksdaler, stålarna går till Willys o min ätardag. :emo-thumb

Omkring 900 slag då, så är allt betalt och klart sen…:p

Vanessa Frykman wrote:
    Ja vi borde fixa ett lag med stockholmare 8) vi e 5st som jag vet ska vara med ! några fler från stockholm som ska ner?

Jag vill!! Har ni plats för mig i bilen? 😮

Linn, eftersom vanessa ska få sova på balkongen nu, så kanske du kan få ta hennes plats i min säng *s*

har du nånstans att bo här i nuläget? annars är det bara att säga till! vi knör

MickeGBG wrote:
    Omkring 900 slag då, så är allt betalt och klart sen…:p

4500 på man, ja det förvånar mig inte om det går ner ;)

Paula wrote:
    Linn, eftersom vanessa ska få sova på balkongen nu, så kanske du kan få ta hennes plats i min säng *s*

Tack vad snällt! ;)
    Men jag har syrran i Sävedalen, är det långt ifrån brännbollen?? Är dålig på Gbg…

Linn wrote:
    Tack vad snällt! ;)
    Men jag har syrran i Sävedalen, är det långt ifrån brännbollen?? Är dålig på Gbg…

ja det är en bit utanför stan, du får ta buss in till centralen och sen spårvagn till Linnéplatsen, kanske går nån till majvallen också….men om du kommer till Linné kan vi ju möta dig……men kolla med vanessa om det funkar med bilen så kan ni byta nr annars =)

Paula wrote:
    ja det är en bit utanför stan, du får ta buss in till centralen och sen spårvagn till Linnéplatsen, kanske går nån till majvallen också….men om du kommer till Linné kan vi ju möta dig……men kolla med vanessa om det funkar med bilen så kan ni byta nr annars =)

Jepps! Har PM:at henne.. tack! :emo-thumb

Paula wrote:

BALKONGEN???? ojoj nu blir det krig bruden8) :P

Heyyy!!
    Skoj att man åter igen får visa sin starka sida – bollsporter!!!:o

Ja ja, jag o min man kommer, och jag får väl precis som Eva-Linda slå tjejslag om man ska träffa bollen :| men spännande socialt umgänge verkar det bli, det får man ju inte missa. Funderar starkt på att ta ett stort bett från buffén också

Eloge till Lelle och MM Sports som anordnar dessa folkfester :up:

Dåså, var barnvakten för kvällens festligheter bokad :emo-thumb . Lär bli en ”full” :D helg, då vi pga detta ”spektakel” får besök av fint folk från Stockholm (snart blivande herr och fru, Mats o Linda Egelstig-Fodor) och Trollhättan ( Andreas P och Therese O) :up: , kul :nod !

Vi ses!

Annika Warg wrote:
    Dåså, var barnvakten för kvällens festligheter bokad :emo-thumb . Lär bli en ”full” :D helg, då vi pga detta ”spektakel” får besök av fint folk från Stockholm (snart blivande herr och fru, Mats o Linda Egelstig-Fodor) och Trollhättan ( Andreas P och Therese O) kul :nod !

Vi ses!

Jösses there will be goodlooking folk every where :P

lelle töm inkorg:)

Yes!!! Nu är det bara 10 dagar kvar…så syns vi där:emo-thumb

Cici Benjaminson wrote:
    Heyyy!!
    Skoj att man åter igen får visa sin starka sida – bollsporter!!!

Ja ja, jag o min man kommer, och jag får väl precis som Eva-Linda slå tjejslag om man ska träffa bollen :| men spännande socialt umgänge verkar det bli, det får man ju inte missa. Funderar starkt på att ta ett stort bett från buffén också

Eloge till Lelle och MM Sports som anordnar dessa folkfester :up:

Tihiii….Vi har även ett platt bollträ som ni kan använda…:D

C U THERE!

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 140 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.