Home › Forums › Tävlingar och Events › MM Sports årliga BRÄNNBOLL!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 juli, 2006 at 22:26 #972854Anonym anvandareMemberDaniel Gustavsson wrote:Hehe, ser fram emot de , alltid välkomna till gbg. De som e ännu bättre e ju att man har semester då, like a angel surfning around on a cloud eller nått.
Ska nog inte va me o springa, måste ju ta hand om maten på min filt o så. Däremot ställer jag upp på att slå för den som vill för 10 riksdaler, stålarna går till Willys o min ätardag. :emo-thumb
Det är nog en bra ide att du passar din mat :p annars det kanske inte finns kvar :ph34r:
15 juli, 2006 at 23:15 #972855Anonym anvandareMemberDaniel Gustavsson wrote:Hehe, ser fram emot de , alltid välkomna till gbg. De som e ännu bättre e ju att man har semester då, like a angel surfning around on a cloud eller nått.Ska nog inte va me o springa, måste ju ta hand om maten på min filt o så. Däremot ställer jag upp på att slå för den som vill för 10 riksdaler, stålarna går till Willys o min ätardag. :emo-thumb
Omkring 900 slag då, så är allt betalt och klart sen…:p
16 juli, 2006 at 19:04 #972856Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Ja vi borde fixa ett lag med stockholmare vi e 5st som jag vet ska vara med ! några fler från stockholm som ska ner?Jag vill!! Har ni plats för mig i bilen? 😮
16 juli, 2006 at 19:06 #972857Anonym anvandareMemberLinn, eftersom vanessa ska få sova på balkongen nu, så kanske du kan få ta hennes plats i min säng *s*
har du nånstans att bo här i nuläget? annars är det bara att säga till! vi knör
16 juli, 2006 at 19:07 #972858Anonym anvandareMemberMickeGBG wrote:Omkring 900 slag då, så är allt betalt och klart sen…:p4500 på man, ja det förvånar mig inte om det går ner
16 juli, 2006 at 19:16 #972859Anonym anvandareMemberPaula wrote:Linn, eftersom vanessa ska få sova på balkongen nu, så kanske du kan få ta hennes plats i min säng *s*har du nånstans att bo här i nuläget? annars är det bara att säga till! vi knör
Tack vad snällt!
Men jag har syrran i Sävedalen, är det långt ifrån brännbollen?? Är dålig på Gbg…16 juli, 2006 at 19:34 #972860Anonym anvandareMemberLinn wrote:Tack vad snällt!
Men jag har syrran i Sävedalen, är det långt ifrån brännbollen?? Är dålig på Gbg…ja det är en bit utanför stan, du får ta buss in till centralen och sen spårvagn till Linnéplatsen, kanske går nån till majvallen också….men om du kommer till Linné kan vi ju möta dig……men kolla med vanessa om det funkar med bilen så kan ni byta nr annars
16 juli, 2006 at 19:38 #972861Anonym anvandareMemberPaula wrote:ja det är en bit utanför stan, du får ta buss in till centralen och sen spårvagn till Linnéplatsen, kanske går nån till majvallen också….men om du kommer till Linné kan vi ju möta dig……men kolla med vanessa om det funkar med bilen så kan ni byta nr annarsJepps! Har PM:at henne.. tack! :emo-thumb
17 juli, 2006 at 10:28 #972862Anonym anvandareMemberPaula wrote:Linn, eftersom vanessa ska få sova på balkongen nu, så kanske du kan få ta hennes plats i min säng *s*har du nånstans att bo här i nuläget? annars är det bara att säga till! vi knör
BALKONGEN???? ojoj nu blir det krig bruden8)
18 juli, 2006 at 16:31 #972863Anonym anvandareMemberHeyyy!!
Skoj att man åter igen får visa sin starka sida – bollsporter!!!:oJa ja, jag o min man kommer, och jag får väl precis som Eva-Linda slå tjejslag om man ska träffa bollen men spännande socialt umgänge verkar det bli, det får man ju inte missa. Funderar starkt på att ta ett stort bett från buffén också
Eloge till Lelle och MM Sports som anordnar dessa folkfester :up:
18 juli, 2006 at 23:28 #972864Anonym anvandareMemberDåså, var barnvakten för kvällens festligheter bokad :emo-thumb . Lär bli en ”full” helg, då vi pga detta ”spektakel” får besök av fint folk från Stockholm (snart blivande herr och fru, Mats o Linda Egelstig-Fodor) och Trollhättan ( Andreas P och Therese O) :up: , kul :nod !
Vi ses!
19 juli, 2006 at 16:19 #972865Anonym anvandareMemberAnnika Warg wrote:Dåså, var barnvakten för kvällens festligheter bokad :emo-thumb . Lär bli en ”full” helg, då vi pga detta ”spektakel” får besök av fint folk från Stockholm (snart blivande herr och fru, Mats o Linda Egelstig-Fodor) och Trollhättan ( Andreas P och Therese O) kul :nod !Vi ses!
Jösses there will be goodlooking folk every where
19 juli, 2006 at 17:33 #972866Anonym anvandareMemberlelle töm inkorg:)
19 juli, 2006 at 20:19 #972867Anonym anvandareMemberYes!!! Nu är det bara 10 dagar kvar…så syns vi där:emo-thumb
21 juli, 2006 at 22:02 #972868Anonym anvandareMemberCici Benjaminson wrote:Heyyy!!
Skoj att man åter igen får visa sin starka sida – bollsporter!!!Ja ja, jag o min man kommer, och jag får väl precis som Eva-Linda slå tjejslag om man ska träffa bollen men spännande socialt umgänge verkar det bli, det får man ju inte missa. Funderar starkt på att ta ett stort bett från buffén också
Eloge till Lelle och MM Sports som anordnar dessa folkfester :up:
Tihiii….Vi har även ett platt bollträ som ni kan använda…
C U THERE!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.