MM Sports årliga BRÄNNBOLL!

Home Forums Tävlingar och Events MM Sports årliga BRÄNNBOLL!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 140 total)
  • Author

Tack Lelle, Olle, Robert, Istvan o resten av gänget som fixat det här!! tält o bars o grejer…

knappt man kan gå idag, men det är det värt =)

måste säga att det var kanonpriser på utlottningen! [/b](det var la nästan rätt vinnare på 18 kg protein också :))[/b]

(fina bilder gosh)

Vill också tacka för en superdag! Detta var första året jag var med och jag tänker inte missa detta framöver, det är något som är säkert!

Verkligen supernajs!!:drinks:

Ja tack MM Sports det var helt klart värt att bila ner från stockholm

mvh

Vanessa , David och Alessio

gosh wrote:
    här är lite bilder från bränbollen

vet inte om det går och se men testar i alla fall

[http://picasaweb.google.com/perghosh/Brannboll/photo#s4957525693155639314]

bra bilder Gosh!

och mycket trevlig tillställning även om köttet och maten tog slut. inte lätt att mätta 200 BB och fitness folk på en lördag!

gosh wrote:
    här är lite bilder från bränbollen

vet inte om det går och se men testar i alla fall

[http://picasaweb.google.com/perghosh/Brannboll/photo#s4957525693155639314]

proffsiga bilder Per!
    Tack för bra spel dessutom!:emo-thumb

William Dester wrote:
    proffsiga bilder Per!
    Tack för bra spel dessutom!:emo-thumb

Ja ni hade tur där :)

Lag East vill tacka Olle och Lelle för bra arrangemang och enjoy för en tuff final mot oss, ni var värdiga vinnare:up: .

Tyvärr faller en stor skugga över Deep som inte lyckades leverera mat till alla som löst buffebiljett(130:-):evil:

vi var på Deep halvnio och buffen var inte framdukad, halvelva fick vi lite bröd,pasta en bakad potatis:what:.

Det kändes ju sådär… en buffe som vi hade hört mycket gott om men som vi aldrig såg så mycket av…

Ja tack Lelle&Olle för en riktigt trevlig dag och kväll! :) (Även alla andra som skapade bra stämning.)

Tror dock inte Deep riktigt kopplade hur mycket mat som skulle komma att krävas… De är väl vana vid att folk går och småpetar i Buffen.:|

Utvärderade situationen och ställde mej i kön en halvtimme innan maten ens kom, smart drag skulle det visa sej.

Hur som helst en kanonkväll och credit till O(LE)LLE som orkar rycka tag i oss träningsnerdar år efter år!!!!:nerd:

Vanessa Frykman wrote:
    Ja ni hade tur där :)

Hade jag inte slagit som en fjolla i matchen efter hade jag sagt emot dig…:nerd:

;)

William Dester wrote:
    Hade jag inte slagit som en fjolla i matchen efter hade jag sagt emot dig…:nerd:

;)

Matchen mot er var nog det roligaste ändå =)

Vanessa Frykman wrote:
    Matchen mot er var nog det roligaste ändå =)

tycker jag med!:) kul när det e jämnt. I andra matchen kände man ju att man va utslagen.
    Ska bli kul o se reportaget:P

vi pratade om att göra en låt av alla klockrena träffar ni hade =)

William Dester wrote:
    tycker jag med!:) kul när det e jämnt. I andra matchen kände man ju att man va utslagen.
    Ska bli kul o se reportaget:P

Ja det började lite segt men sedan hände det grejer. Glöm inte att vivar många tjejer i vårt lag 8)

Vanessa Frykman wrote:
    Ja det började lite segt men sedan hände det grejer. Glöm inte att vivar många tjejer i vårt lag 8)

Skulle det va något försvar eller? Ni va ju en samling välformade tjejer, samtliga mer mer muskelmassa på benen än jag:( (om nån vill donera sina ben, *host*precious, tex*host* så e det bara att PMa:nerd:)

Vanessa Frykman wrote:

De var ju tjejerna som var bäst i vårat lag, Paula å Lisa speciellt :worship:

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 140 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.