Home › Forums › Tävlingar och Events › MM Sports årliga BRÄNNBOLL!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 augusti, 2006 at 11:52 #972914Anonym anvandareMemberlingan wrote:De var ju tjejerna som var bäst i vårat lag, Paula å Lisa speciellt :worship:
Fotbolls tjejerna:P du var grym också :nod
1 augusti, 2006 at 13:14 #972915Anonym anvandareMemberSåg ju riktigt smarigt ut att få äta av den buffen, och spela lite brännboll som man gjorde när man gick i skolan;) Synd bara att man bor en bit ifrån så man missar sånt där kul:(
1 augusti, 2006 at 14:14 #972916Anonym anvandareMemberMicke Dee wrote:Såg ju riktigt smarigt ut att få äta av den buffen, och spela lite brännboll som man gjorde när man gick i skolan;) Synd bara att man bor en bit ifrån så man missar sånt där kul:(Stod du inte först i kön fick du inget kött:evil:
1 augusti, 2006 at 14:17 #972917Anonym anvandareMemberMattias L wrote:Stod du inte först i kön fick du inget kött:evil:nähä, vadårå, hade de banta ner konsumtionen så ni inte skulle bli för feta;)
Var det sallad å pärer för din del dÅ?
1 augusti, 2006 at 20:30 #972918Anonym anvandareMembertjhoooohooooo !!
när lägger du upp bilderna???1 augusti, 2006 at 20:39 #972919Anonym anvandareMemberMicke Dee wrote:nähä, vadårå, hade de banta ner konsumtionen så ni inte skulle bli för feta;)Var det sallad å pärer för din del dÅ?
Jag snodde et kycklingspett från tjejen när hon tittade bort:|
1 augusti, 2006 at 21:52 #972920Anonym anvandareMemberMattias L wrote:Jag snodde et kycklingspett från tjejen när hon tittade bort:|Men fy påre;)
Kunna blivit en stor smäll där om hon hade sett dig, haha
Du vet ju hur hungriga tjejer blir när det inte får mat;)
1 augusti, 2006 at 22:23 #972921Anonym anvandareMemberMicke Dee wrote:Men fy påre;)Kunna blivit en stor smäll där om hon hade sett dig, haha
Du vet ju hur hungriga tjejer blir när det inte får mat;)
Ja o dietande tjejer är det värsta som finns..tältar utanför lägenheten varje dag nu förutom lördag då det är ätardag
1 augusti, 2006 at 22:44 #972922Anonym anvandareMemberMattias L wrote:Ja o dietande tjejer är det värsta som finns..tältar utanför lägenheten varje dag nu förutom lördag då det är ätardag2 augusti, 2006 at 00:03 #972923Anonym anvandareMemberWilliam Dester wrote:Skulle det va något försvar eller? Ni va ju en samling välformade tjejer, samtliga mer mer muskelmassa på benen än jag:( (om nån vill donera sina ben, *host*precious, tex*host* så e det bara att PMa:nerd:)Men tack!! Har aldrig fått nån beröm för mina ben…tjohoooooo!!
Glad jag blev nu! :fun:2 augusti, 2006 at 09:35 #972924Anonym anvandareMemberMattias L wrote:Ja o dietande tjejer är det värsta som finns..tältar utanför lägenheten varje dag nu förutom lördag då det är ätardagHAHA, hoppas du bor på övervåningen då:p
2 augusti, 2006 at 12:04 #972925Anonym anvandareMemberMattias L wrote:Ja o dietande tjejer är det värsta som finns..tältar utanför lägenheten varje dag nu förutom lördag då det är ätardagden var rolig!
jag vet hur det är.
tur att Camilla lagt bikinin på hyllan och slipper vara utan något (energirikt) att tugga på, mer än en timme.7 augusti, 2006 at 12:26 #972926Anonym anvandareMemberMicke Dee wrote:Såg ju riktigt smarigt ut att få äta av den buffen, och spela lite brännboll som man gjorde när man gick i skolan;) Synd bara att man bor en bit ifrån så man missar sånt där kul:(Du får planera in nästa år nu då:emo-thumb
Ha d gött!!7 augusti, 2006 at 12:54 #972927Anonym anvandareMemberLelle Fotograf wrote:Du får planera in nästa år nu då:emo-thumb
Ha d gött!!Mm får fasen ta å göra det:) Synd bara att man har så fullt upp, eller så inte.
Detsamma du..
9 augusti, 2006 at 16:44 #972928Anonym anvandareMemberTack MM Sports för en trevlig dag, hade urskoj.
Ett extra plus att ni lyckas dra dit fitness profiler, lite nyfiket öga har man ju till dessa omslags-brudar o pojkar :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.