Home › Forums › Tävlingar och Events › MM Sports Beach Volleyboll ;)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 februari, 2006 at 22:55 #998752Anonym anvandareMemberdedsi wrote:
Kan inte någon tänka på alla oss nån gång…
Du får dra ihop ngt i Sthlm med:emo-thumb :emo-thumb
Du får inte missa den årliga MM Sports brännbollen som är varje sommar i Götet..hehe
Ha d gött!!
1 mars, 2006 at 03:19 #998753Anonym anvandareMemberRäkna med att jag kommer förbi! Vet inte om jag kan vara med o spela, pga att jag skadade mig illa sist jag spelade Beach Volley…tyvärr!
Men man ska aldrig säga aldrig… det är ju riktigt kul!
:up:
1 mars, 2006 at 23:19 #998754Anonym anvandareMemberHenrik Jansson wrote:Räkna med att jag kommer förbi! Vet inte om jag kan vara med o spela, pga att jag skadade mig illa sist jag spelade Beach Volley…tyvärr!
Men man ska aldrig säga aldrig… det är ju riktigt kul!:up:
Hähähä..tag med shorts ifall att då…
Annars får du springa och coacha alla de andra..hihi2 mars, 2006 at 21:25 #998755Anonym anvandareMemberSam jr wrote:fan va gött ..fick tag på en biljett hem den 21 mars så jag hinner hem precis i tid…går det åt helvete kan man alltid skylla på jetlag också :whistle:
Då kommer du endast i shorts då, eftersom du förmodlingen har en fin solbränna och deffad som bara den? hähä?
3 mars, 2006 at 17:35 #998756Anonym anvandareMemberLelle Fotograf wrote:Då kommer du endast i shorts då, eftersom du förmodlingen har en fin solbränna och deffad som bara den? hähä?Vad är det här för ”volleyboll turnering” egentligen? :whistle:
3 mars, 2006 at 18:44 #998757Anonym anvandareMemberLelle Fotograf wrote:Då kommer du endast i shorts då, eftersom du förmodlingen har en fin solbränna och deffad som bara den? hähä?bar överkropp och shorts blir det… fasst formen e nog i klass med barbapappans, men vem bryr sig
solbrännan jobbar jag på …jag ska fan va brunast …får se om det blir nåt spelande dock..axeln e fortfarande skrot men jag har väl fram tills den 13 på mig att bestämma mig
7 mars, 2006 at 21:52 #998758Anonym anvandareMemberNina Lätt wrote:Vad är det här för ”volleyboll turnering” egentligen? :whistle:Hähähä…
9 mars, 2006 at 00:46 #998759Anonym anvandareMemberDetta får man ju inte missa! :up: Tar med mej tjejen också…
EDIT:Måste man vara ett fullständigt lag eller hur funkar det?
9 mars, 2006 at 01:19 #998760Anonym anvandareMemberMickeGBG wrote:Detta får man ju inte missa! :up: Tar med mej tjejen också…EDIT:Måste man vara ett fullständigt lag eller hur funkar det?
Javisst ta med tjejen med, kommer bli jättekul!!
Nej man behöver ej vara ett fullständigt lag…:ike:
Vet endel som har samlat ihop lag, men det behövs ej.
Kom som ni är och hoppa in i ett trevligt lag..*TÄNK PÅ ATT DET KOMMER ATT VARA TROPISKT VARMT OCH DJUP SAND..SÅ NI EJ PÄLSAR PÅ ER FÖR MYCKET*…hihihi…
C ya!!!!!
11 mars, 2006 at 01:53 #998761Anonym anvandareMemberEftersom det är många som vill komma och kolla på, och ev sugna på att hoppa in på Beach Volleybollen, så har vi pratat med ansvarig i hallen, och han har sagt att det även är ok att vi tar emot anmälning och avgift på plats denna trevliga dag!!:emo-thumb
Ni är alla välkomna!
:yahoo: :wazzup:
12 mars, 2006 at 14:40 #998762Anonym anvandareMemberSam jr wrote:bar överkropp och shorts blir det… fasst formen e nog i klass med barbapappans, men vem bryr sigsolbrännan jobbar jag på …jag ska fan va brunast …får se om det blir nåt spelande dock..axeln e fortfarande skrot men jag har väl fram tills den 13 på mig att bestämma mig
Brun och fin nu eller..hehe…och hur är det med axeln?:p
13 mars, 2006 at 00:00 #998763Anonym anvandareMemberHäftigt!! hörde av min polare anders som tydligen brukar vara här och chatta att det skulle vara en beachvolley i götet.
en fråga bara får man ta med sig barn?
13 mars, 2006 at 10:40 #998764Anonym anvandareMemberFasiken va kul:emo-thumb
Kikar förbi då !!!!
Mvh Tobban
13 mars, 2006 at 12:43 #998765Anonym anvandareMemberfanaticmuscle wrote:Häftigt!! hörde av min polare anders som tydligen brukar vara här och chatta att det skulle vara en beachvolley i götet.en fråga bara får man ta med sig barn?
Javisst, inga problem, barn är alltid välkomna, detta är ju en familjedag alla skall ha skoj, behöver inte boka barnvakter om man inte vill!:emo-thumb
13 mars, 2006 at 15:15 #998766Anonym anvandareMemberLelle Fotograf wrote:Eftersom det är många som vill komma och kolla på, och ev sugna på att hoppa in på Beach Volleybollen, så har vi pratat med ansvarig i hallen, och han har sagt att det även är ok att vi tar emot anmälning och avgift på plats denna trevliga dag!!:emo-thumbNi är alla välkomna!
:yahoo: :wazzup:
fan va gott …eftersom axeln fortfarande brakar ibland hade jag tankt att bara kolla pa men nu vet man aldrig …kommer gor jag i varl sen far man se om det blir nat spelande
mvh brun och fet
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.