Home › Forums › Tävlingar och Events › MM Sports Beach Volleyboll ;)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 mars, 2006 at 19:34 #998767Anonym anvandareMember
Hej Alla !
Det är jag som är tävlingsansvarig och jag heter Rickard ”Ricky” ! Om ni har frågor om beachvollyboll tävlingen så kan ni ställa dom till mig !
Mvh Rickard
14 mars, 2006 at 22:03 #998768Anonym anvandareMemberHär kan ni läsa lite mer om det..:ike:
Ps: Trevliga priser att vinna ifrån sponsorerna
14 mars, 2006 at 22:58 #998769Anonym anvandareMemberJAAAAA äntligen!!!!!
Det här har jag längtat efter heeeela denna trista och kalla vinter! Massa pojkar , varm sand och en boll som inte vill dit man vill … och DESSUTOM ett hejdundrandes bra skäl till att festa till det. Vet ju vilken succé det blivit med brännbollen…TJOHOOOOO PAAAARTY :yahoo:
15 mars, 2006 at 12:17 #998770Anonym anvandareMemberSwedin wrote:Fasiken va kul:emo-thumbKikar förbi då !!!!
Mvh Tobban
Jajjamänsan!!! Du är alltid välkommen:D
Hehe..
15 mars, 2006 at 16:50 #998771Anonym anvandareMemberSnart…:yahoo:
Gör ni upp lagen på förhand? Det vore bra så man inte står där sist och ingen vill ha en i sitt lag Ungefär som det var i skolan
15 mars, 2006 at 17:24 #998772Anonym anvandareMemberHej ! En lott-tunering innebär att du får ett nr och sedan lottas du ihop med andra nummer så till slut så blir man ett lag på 3-4 personer och efter att man har spelat färdigt matchen så lottas men ihop med andra nummer igen !
Alltså bör man få spela med massa roliga människor och så är det ödet som avgör med vilka människor man spelar med och möter !Mvh Rickard Tävlingsansvarig
15 mars, 2006 at 19:48 #998773Anonym anvandareMemberricky wrote:Hej ! En lott-tunering innebär att du får ett nr och sedan lottas du ihop med andra nummer så till slut så blir man ett lag på 3-4 personer och efter att man har spelat färdigt matchen så lottas men ihop med andra nummer igen !
Alltså bör man få spela med massa roliga människor och så är det ödet som avgör med vilka människor man spelar med och möter !Mvh Rickard Tävlingsansvarig
Så ingen förstavälja, andravälja & vi mot klabbet då? Nostalgi hehe….
15 mars, 2006 at 21:11 #998774Anonym anvandareMemberMickeGBG wrote:Så ingen förstavälja, andravälja & vi mot klabbet då? Nostalgi hehe….En lottad turnering blir roligare, man träffar tex nya människor och spelet blir mer spännande.:yahoo: Alltså inga lag som kan ta in ”proffs”-spelare som kan spela beachvolley, man får de spelare man blir ihop lottad med. Ödet bestämmer turen… hehe:emo-thumb
15 mars, 2006 at 21:20 #998775Anonym anvandareMemberHej Världens Bästa Fotograf!
Jag o Roddy ser fram emot Volleyn, nu så här på forumet vågar jag inte vara för kaxig om utgången av det hela he he, men jag ska kämpa iallafall….:yahoo: (egentligen är jag helt kass…:o )
Underbart att ni har energi till att ordna till era sköna happenings :up:
Ses snart!
Och du- du tar väl med Moses? Snälla…:nod16 mars, 2006 at 01:21 #998776Anonym anvandareMemberSam jr wrote:fan va gött ..fick tag på en biljett hem den 21 mars så jag hinner hem precis i tid…går det åt helvete kan man alltid skylla på jetlag också :whistle:
Du har ju två dagar på dig att vila;) Visst kan du skylla men vem kommer att tro dig:D
16 mars, 2006 at 17:46 #998777Anonym anvandareMemberLelle Fotograf wrote:En lottad turnering blir roligare, man träffar tex nya människor och spelet blir mer spännande.:yahoo: Alltså inga lag som kan ta in ”proffs”-spelare som kan spela beachvolley, man får de spelare man blir ihop lottad med. Ödet bestämmer turen… hehe:emo-thumbPrecis som Lelle säger så blir det inte som man gjorde för i skolan utan här lottas man ut i olika lag !
Kul att Cici och Roddy kommer också, sist jag såg Roddy var i Slottskogen på MMSports Mångkamp där han vann rätt lätt, ska bli kul och se han i sanden ! :emo-thumb16 mars, 2006 at 19:20 #998778Anonym anvandareMemberricky wrote:Hej ! En lott-tunering innebär att du får ett nr och sedan lottas du ihop med andra nummer så till slut så blir man ett lag på 3-4 personer och efter att man har spelat färdigt matchen så lottas men ihop med andra nummer igen !
Låter som om jag slipper stå där själv :emo-thumb
Tack!16 mars, 2006 at 20:03 #998779Anonym anvandareMemberGodis_monstret wrote:Låter som om jag slipper stå där själv :emo-thumb
Tack!Javisst slipper du stå där själv ! Förhoppningsvis får du stå där med ett par andra roliga människor å ha kul ! Dom gångerna jag har spelat en lott-turnering har jag tyckt att det är göör roligt med alla människor
16 mars, 2006 at 20:23 #998780Anonym anvandareMemberricky wrote:Precis som Lelle säger så blir det inte som man gjorde för i skolan utan här lottas man ut i olika lag !
Kul att Cici och Roddy kommer också, sist jag såg Roddy var i Slottskogen på MMSports Mångkamp där han vann rätt lätt, ska bli kul och se han i sanden ! :emo-thumbHehe En liten rättelse det ska vara Slottskogsvallen i stället för slottskogen ! Fel av mig ! Mvh Ricky
16 mars, 2006 at 21:27 #998781Anonym anvandareMembertummen upp för roliga event i götet, se ifall man har några kompisar vill hänga med
Kollar runt här lite och verkar ju vara gott om folk som skall hänga på så måste bli skoj. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.