MM Sports Beach Volleyboll ;)

Home Forums Tävlingar och Events MM Sports Beach Volleyboll ;)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 111 total)
  • Author

Hej Alla !

Det är jag som är tävlingsansvarig och jag heter Rickard ”Ricky” ! Om ni har frågor om beachvollyboll tävlingen så kan ni ställa dom till mig !

Mvh Rickard

Här kan ni läsa lite mer om det..:ike:

Ps: Trevliga priser att vinna ifrån sponsorerna ;)

JAAAAA äntligen!!!!!

Det här har jag längtat efter heeeela denna trista och kalla vinter! Massa pojkar :P , varm sand och en boll som inte vill dit man vill :) … och DESSUTOM ett hejdundrandes bra skäl till att festa till det. Vet ju vilken succé det blivit med brännbollen…TJOHOOOOO PAAAARTY :yahoo: 8)

Swedin wrote:
    Fasiken va kul:emo-thumb

Kikar förbi då !!!!

Mvh Tobban

Jajjamänsan!!! Du är alltid välkommen:D

Hehe..

Snart…:yahoo:

Gör ni upp lagen på förhand? Det vore bra så man inte står där sist och ingen vill ha en i sitt lag 8) Ungefär som det var i skolan

Hej ! En lott-tunering innebär att du får ett nr och sedan lottas du ihop med andra nummer så till slut så blir man ett lag på 3-4 personer och efter att man har spelat färdigt matchen så lottas men ihop med andra nummer igen !
    Alltså bör man få spela med massa roliga människor och så är det ödet som avgör med vilka människor man spelar med och möter !

Mvh Rickard Tävlingsansvarig

ricky wrote:
    Hej ! En lott-tunering innebär att du får ett nr och sedan lottas du ihop med andra nummer så till slut så blir man ett lag på 3-4 personer och efter att man har spelat färdigt matchen så lottas men ihop med andra nummer igen !
    Alltså bör man få spela med massa roliga människor och så är det ödet som avgör med vilka människor man spelar med och möter !

Så ingen förstavälja, andravälja & vi mot klabbet då?:D Nostalgi hehe….

MickeGBG wrote:
    Så ingen förstavälja, andravälja & vi mot klabbet då?:D Nostalgi hehe….

En lottad turnering blir roligare, man träffar tex nya människor och spelet blir mer spännande.:yahoo: Alltså inga lag som kan ta in ”proffs”-spelare som kan spela beachvolley, man får de spelare man blir ihop lottad med. Ödet bestämmer turen… hehe:emo-thumb

Hej Världens Bästa Fotograf!
    Jag o Roddy ser fram emot Volleyn, nu så här på forumet vågar jag inte vara för kaxig om utgången av det hela he he, men jag ska kämpa iallafall….:yahoo: (egentligen är jag helt kass…:o )
    Underbart att ni har energi till att ordna till era sköna happenings :up:
    Ses snart!
    Och du- du tar väl med Moses? Snälla…:nod

Sam jr wrote:
    fan va gött ..fick tag på en biljett hem den 21 mars så jag hinner hem precis i tid…

går det åt helvete kan man alltid skylla på jetlag också :whistle:

Du har ju två dagar på dig att vila;) Visst kan du skylla men vem kommer att tro dig:D

Lelle Fotograf wrote:
    En lottad turnering blir roligare, man träffar tex nya människor och spelet blir mer spännande.:yahoo: Alltså inga lag som kan ta in ”proffs”-spelare som kan spela beachvolley, man får de spelare man blir ihop lottad med. Ödet bestämmer turen… hehe:emo-thumb

Precis som Lelle säger så blir det inte som man gjorde för i skolan utan här lottas man ut i olika lag !
    Kul att Cici och Roddy kommer också, sist jag såg Roddy var i Slottskogen på MMSports Mångkamp där han vann rätt lätt, ska bli kul och se han i sanden ! :emo-thumb

ricky wrote:

Låter som om jag slipper stå där själv :emo-thumb
    Tack!

Godis_monstret wrote:
    Låter som om jag slipper stå där själv :emo-thumb
    Tack!

Javisst slipper du stå där själv ! Förhoppningsvis får du stå där med ett par andra roliga människor å ha kul ! Dom gångerna jag har spelat en lott-turnering har jag tyckt att det är göör roligt med alla människor :D

ricky wrote:
    Precis som Lelle säger så blir det inte som man gjorde för i skolan utan här lottas man ut i olika lag !
    Kul att Cici och Roddy kommer också, sist jag såg Roddy var i Slottskogen på MMSports Mångkamp där han vann rätt lätt, ska bli kul och se han i sanden ! :emo-thumb

Hehe En liten rättelse det ska vara Slottskogsvallen i stället för slottskogen ! Fel av mig ! Mvh Ricky

tummen upp för roliga event i götet, se ifall man har några kompisar vill hänga med :D
    Kollar runt här lite och verkar ju vara gott om folk som skall hänga på så måste bli skoj.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 111 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.