MM Sports Beach Volleyboll ;)

Home Forums Tävlingar och Events MM Sports Beach Volleyboll ;)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 111 total)
  • Author
    Swedin wrote:
    Tack för allt !!

Det va jätte kul.:emo-thumb

Mvh Tobbe

Kul att ha dig med!:emo-thumb Bra bild fick jag på dig..haha…Riktigt bra bild..
    Får du se sen..hähä

Daniel Gustavsson wrote:
    Jädrar så varmt de va inne i lokalen, hade jag vatt me hade jag nog svettats ihjäl :)

Hihi..Du såg ut att svettas för fullt ändå..Nästa gång kanske du t.o.m spelar?
    hehe..:ike:

Cici Benjaminson wrote:
    Tack Lelle och MM Sports för ett jätte roligt event!:up:
    Det kom ju mycket folk som svettades tillsammans i värmen och sanden, kan det bli ”goare” som Göteborgarna säger??:D

Hur som helst, kanon för mig att få bränna lite extra, tiden gick så grymt fort bara….gick nog den en hel klädstorlek, det blir kanon tills du ska plåta mig Lelle :emo-thumb

Ser fram emot brännbollen redan, hoppas det blir bra väder så vi kan ta våra hojar dit:P

Ska ”nana” nu, lite trött fortfarande sedan gårdagen.

Tack än en gång
    Kram Cici

Ja 46 spelare och 4 spelplaner inte illa..+ många som hejjade på!
    Det var kul att ni kom! Haha..synd var det om dig när du fick både vatten och en proteindrink på hela dig av Roddy..Bilder kommer att visas vid senare tillfälle, måste ge material till tidningarna först, givetvis skall jag se till så att just den bilden kommer med..haha

Japp, snart är det dags för plåtning nu igen..

Javisst, ta med hojjarna, det brukar folk göra varje år, skönt att åka hoj på sommaren..

Kramiz!

Bilder kommer vi att slänga upp snart, vi skall bara få iväg bilder till tidningarna först (se nedan).. De har första tjing..:emo-thumb

Det kommer att finnas bilder både i tidn Body och Tidn Pause (Gbg utgåvan) + MM Sports hemsida under galleri.

Finns mycket att titta på, som väcker tillbaka roliga minnen från denna härliga BeachVolley!

Crazy wrote:
    Jag vill också tacka er…det var riktigt roligt, är helt slut:p
    Ser redan fram emot brännbollen i sommar!

Kramar Irene:nod

Du såg ut att trivas rätt bra i sanden..hihi..
    Duktig var du med!!:emo-thumb

Ja nu nalkas brännbollen snart..med trevlig efterfest som vanligt…

Kram..

wille wrote:
    tackar för en rolig dag! kul som fan o ganska kul att jag faktiskt lyckades få över en del servar även om de var ”tjejservar”:P

hihi:D

CamillaJ wrote:
    Håller med Annika och Irene. Det var verkligen roligt.
    Tack för en rolig kväll!!

Jaaa super kul!! Och sen vann du pris också!! Inte illa!!:emo-thumb

Eva Birath wrote:
    Ja, verkligen jätteroligt!

Jag har sällan sovit så tungt som i natt, var helt slut :)

Tack, Eva

Hihi..Då kanske det blir fler besök i Beachvolley hallen?:ike:

Flyschwa wrote:
    Jag har bestämt mig nu, jag skall bli beachvolleyboll spelare ;)
    Tack Lelle för att du sabbade min serve :emo-thumb

Way to gooo Flyschwa!!! hehe..Då är du grym nästa år!

Varsågod, fick du koncentrations svårigheter när kameran var framme hihi??

Ses!!

Lelle Fotograf wrote:
    Tack själva!! Ja det måste ha varit kul för dem att leka i så mycket sand..hihi.
    Nästa år blir det väl fler barn..Kul!!

..

Ja, det får vi hoppas :up: men det blir inte vi som står för producerandet och av dessa :D ;), lite svårt o hinna trycka in en graviditet mitt i proffsdebuten :D.

MåGott

Annika Warg wrote:
    Ja, det får vi hoppas :up: men det blir inte vi som står för producerandet och av dessa :D ;), lite svårt o hinna trycka in en graviditet mitt i proffsdebuten

MåGott

Hahaha…När jag skrev detta så tänkte jag inte på just att ni skulle producera fler barn..
    Tänkte mer på att andra familjer tar med sig mer barn nästa år..:D
    Alltid roligt med barn!

Men när man tänker efter så var det en trevlig tanke..

Tack detsamma hälsa hela familjen!!

Lelle Fotograf wrote:
    Och fler gånger blir det..Måste göra ngt skoj på vintern som på sommaren.. Så kanske man håller formen någorlunda…hihi:D
    Gick det bra med dina trasiga byxor? haha…

D är smällar man får ta då man ger allt. sen varför inte ge publiken ett skratt :D Gör allt för att exponera mig i rampljuset 8)
    Byxerna gick direkt ner i soptunnan.

Här är länken till några bilder här på forumet, resten kan ni se på MM Sports hemsida under galleri:emo-thumb

[http://forum.body.se/showthread.php?t=4483]

Lelle Fotograf wrote:
    Ja 46 spelare och 4 spelplaner inte illa..+ många som hejjade på!
    Det var kul att ni kom! Haha..synd var det om dig när du fick både vatten och en proteindrink på hela dig av Roddy..Bilder kommer att visas vid senare tillfälle, måste ge material till tidningarna först, givetvis skall jag se till så att just den bilden kommer med..haha

Japp, snart är det dags för plåtning nu igen..

Javisst, ta med hojjarna, det brukar folk göra varje år, skönt att åka hoj på sommaren..

Kramiz!

Ja visst var det synd om lilla mig :( men jag är ju van, har levt med Roddy i 4 år nu och vi är ju riktigt barnsliga båda han o jag som du kanske vet…:P

Jag måste få se ALLA bilder sen, ska bli skoj.

Vi kan höras i veckan om plåtning, så kan du få de bilder du ville ta oxå (nej alla nyfikna, det är INTE utviks-bilder:| )

Är det satt något datum för Brännbollen än? Jag o R är spikade redan nu.

Och du puman-vilken kanonbild du lagt in på dig, snygging:emo-thumb

Sköt om dig o hälsa din lilla familj (Moses oxå såklart) Kram kram

Cici Benjaminson wrote:
    Ja visst var det synd om lilla mig :( men jag är ju van, har levt med Roddy i 4 år nu och vi är ju riktigt barnsliga båda han o jag som du kanske vet…:P

Jag måste få se ALLA bilder sen, ska bli skoj.

Vi kan höras i veckan om plåtning, så kan du få de bilder du ville ta oxå (nej alla nyfikna, det är INTE utviks-bilder..hihi

Är det satt något datum för Brännbollen än? Jag o R är spikade redan nu.

Och du puman-vilken kanonbild du lagt in på dig, snygging:emo-thumb

Sköt om dig o hälsa din lilla familj (Moses oxå såklart) Kram kram

Hej där!

Javisst, det börjar ju bli varmare ute nu, så då kör vi på med bilder igen, får planera datum nu, många som skall plåtas härnäst innan tävlingar och efter.

Ang Brännbollen, 29 Juli har vi väl siktat på..hehe..

hehe..Det var en bild som syrran tog på mig i studion, när vi skulle testa den olika kamera filter..blev en kul bild..haha..Puma..ja du..Mjauuu..
    Javisst skall hälsa alla och speciellt Moses..hihi..Han hälsar förresten till er lilla ”Rumba”;)

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 111 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.