Home › Forums › Tävlingar och Events › MMSPORTS bilder ifrån Brännbollen06
Kul att se bilderna, gissa vem som ångrar att hon inte var där…
Men jag räknar med att det blir ett likadant event nästa år
Anna Andersson
Vi beklagar att köttet var försenat samt tog slut, det serverades dock kycklingklubbor senare på kvällen, pasta och sallad fanns det gott om. Det är tyvärr sådana här saker som kan hända, det var dock helt klargjort med ”Deep” med hur mycket folk som skulle komma. De hade en ny kock, som misslyckades totalt med detta.
Detta är dock helt utanför MM Sports kontroll. då vi hade klargjort hur många gäster som skulle komma.
De första som tog av buffén tog 3-4 köttbitar per person.
Men detta har aldrig varit något problem tidigare år då det stod flera fat med kött kvar efter alla ätit.
Den här missen är dock beklaglig, då det alltid har fungerat tidigare år med den gamle kocken oavsett om det finns byggare som äter 05 kg kött.
Det är tråkigt att sådana här saker händer men det var inget vi kunde göra just vid tillfället.
Nästa år finns det kött för alla ”meatlovers”
Men jag räknar med att det blir ett likadant event nästa år
Anna Andersson
Jajjamänsan! Du är välkommen i förväg:emo-thumb
……
’…
”.,,
.””
.”….
’…”””..
’,,..”
Hmmmm, ja det såg ju mkt gott ut, synd att inte alla fick ta del av buffén 👿 , fick en liten brödbit och nga torra pastabitar , mums, blev jäääääätemätt efter en lång brännbollsdag i solen :nono: .
,”’,,…
’,”..”
Puss Puss
Lelle Fotograf & Carina Iskasson
(Daniel Gustavsson lånade min kamera)
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY