Home › Forums › Tävlingar och Events › MR Olympia 2006 results
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 oktober, 2006 at 13:13 #944319Anonym anvandareMember
Grymt, måste få tag i videon så fort som möjligt :p
1 oktober, 2006 at 13:19 #944320Anonym anvandareMembertlagret wrote:….Hade hoppats på coleman! men men… som Arnold sa: -The king of the hill can only go downor stay up
1 oktober, 2006 at 14:00 #944321Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Det är väl bodybuilding vi pratar om här. Mest muskler. Skulle t ex dexter jackson vinna skulle det vara ett skämt. Vill ni sätta snygga linjer i första rummet kan ni ju börja snegla mot Bf eller Af.någon linje, eller en mange som inte står rätt ut och inga BT kanske är något som man skall ta hänsyn till….. sedan så kanske man skall ta hänsyn till hårdhet och separationer??? men vad fan vet jag!
Grattis Till Jay och Btw Coleman skulle ha förlorat redan 2000;)
/T
1 oktober, 2006 at 14:06 #944322Anonym anvandareMemberSå här ser jag det: För att Cutler ska bli historiskt bättre än Coleman måste han nu vinna 8 st Sandows. Och DET tror jag blir väldigt svårt eftersom han redan nästa år kommer förlora mot Phil Heath:)
1 oktober, 2006 at 14:17 #944323Anonym anvandareMemberTror ej vi sett det sista av Coleman..han såg ut att vara skadad i vänster sida…remember where he comes from..han har jobbat sig up the ranks…jag såg honom komma näst sist på Olympia i Helsingfors back in the day 1992…hur gammal är han nu? 42? That aint old for a horse! Hell be back…hes a warrior…
ZONE
1 oktober, 2006 at 14:38 #944324Anonym anvandareMembermåste säga att Badells posering var jäkligt skön!
han bjuder på sig själv, en av dom mest underhållande rutinerna.PS. nu kan man se Mr Olympia 2006 när man vill…![/b]
1 oktober, 2006 at 14:53 #944325Anonym anvandareMemberkul med regim skifte iaf. mest muskler har dessa två med ruhl sen hur snyggt det är, är ju upp till var och en. dock jay som vinnare går inte i mina ögon då han har störst midja av alla och ingen anledning till att ha den då min mormor kör på tyngre vikter än han
nej nu står mitt hopp till att levrone gör en comeback o tar det som många år varit hans1 oktober, 2006 at 15:15 #944326Anonym anvandareMemberJag tycker också som många andra att det är kul med en ny Mr. Olympia..MEN självklart ska ju inte någon annan vinna än Coleman bara för sakens skull. I det här fallet (dömt utifrån alla bilder jag sett so far) så tycker jag det var helt korrekt att Jay vann i år. Tyckte han hade bättre fysik än coleman rakt av. Coleman var mer freak som vanligt..men midjan var inte rolig i år. Tyckte även han var sämre bakifrån än tidigare. Jay kunde väl varit lite hårdare bakifrån också, men tycker ändå att Jay vann på fler punkter än Coleman.
1 oktober, 2006 at 16:41 #944327Anonym anvandareMemberhmm Lee Haney såg då väldigt nöjd ut
1 oktober, 2006 at 16:51 #944328Anonym anvandareMemberCutler!! Fan vad bra..Han förtjänade verkligen det..
1 oktober, 2006 at 18:08 #944329Anonym anvandareMemberErik__ wrote:hoppas inte du har bedömt det efter bilder, det vore rätt dåligt för alla veta ju hur missvisande bilder är, det är en heeelt annan sak att vara där : )hahahaha
1 oktober, 2006 at 18:13 #944330Anonym anvandareMemberDå gick min terrori mellan Sveriges riksdagsval och bytet på Olympia scenen ihop.
Undra hur Ronnie tar det.. han kan väl inte lägga av eller?1 oktober, 2006 at 18:55 #944331Anonym anvandareMemberAlex Thunholm wrote:kul med regim skifte iaf. mest muskler har dessa två med ruhl sen hur snyggt det är, är ju upp till var och en. dock jay som vinnare går inte i mina ögon då han har störst midja av alla och ingen anledning till att ha den då min mormor kör på tyngre vikter än han
nej nu står mitt hopp till att levrone gör en comeback o tar det som många år varit hansDe breda midjornas era regerar fortfarande.
1 oktober, 2006 at 19:25 #944332Anonym anvandareMemberAlex Thunholm wrote:kul med regim skifte iaf. mest muskler har dessa två med ruhl sen hur snyggt det är, är ju upp till var och en. dock jay som vinnare går inte i mina ögon då han har störst midja av alla och ingen anledning till att ha den då min mormor kör på tyngre vikter än han
nej nu står mitt hopp till att levrone gör en comeback o tar det som många år varit hansTrots jag gillar Jay så mycket så är respekt för Kevin Levrone mycket större. Hans lilla kroppen klarar av att lyfta VÄLDIGT tunga vikterna i filmerna. Det är just det Kevin klarar av och han har den mest vackra kroppen av alla byggaren i historien ! Han var nära vinna MR O några ggr.
Det kan man förstå !1 oktober, 2006 at 23:31 #944333Anonym anvandareMemberAlex Thunholm wrote:nej nu står mitt hopp till att levrone gör en comeback o tar det som många år varit hansJag är en ivrig anhängare av den tanken. Tycker att levrone har en av de snyggaste fysikerna någonsin, tyvärr tror jag inte han kommer gör comeback nu när han slagit in på en karriär inom filmen.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.