Home › Forums › Tävlingar och Events › MTGP 08 – Resultat, bilder och allt annat
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 april, 2008 at 18:18 #777737Anonym anvandareMemberzerocool12c wrote:Någon som vet hur det gått i CBB 1-6:e plats?
Vinnare: Christian Philipp Danmark
5 april, 2008 at 18:19 #777738Anonym anvandareMemberToppen Annika!
Nu ser man bara fram emot alla bilder också5 april, 2008 at 18:26 #777739Anonym anvandareMemberLördagens resultatlistor i Excel-format och ren text finns här:
[https://www.body.se/content/tavlingar/artikel.asp?CID=1962]5 april, 2008 at 18:26 #777740Anonym anvandareMemberTack Magnus, det var snabbt!
Jag började lite fundera på damernas EM lag. Stina, Camilla, Anna? Eller bara Stina och Camilla… ? Eller Stina, Camilla, Anna och Johanna? Detta blir intressant också! Och blir nu helt nytt lag i alla fall:)
5 april, 2008 at 18:42 #777741Anonym anvandareMemberHär kommer några smakbitar från i dag, kanske inte världens besta kvalitet, men det funkar vel hoppas jag. Skall göra några fotoalbum av resten och lägga in länkarna här när det blir klart:)
5 april, 2008 at 18:45 #777742Anonym anvandareMemberHar Stina tagit lite ”size down” eller ser det bara ut så, eftersom hon inte är lika hård som i FF+ hon har lite större tjejer brevid henne..
Måste bara säga att Anna L har förbättrat helheten! :up: (eller vad man kan säga på en bild bara.. men ser i alla fall bättre ut..)
Tack Liz för bilderna!
5 april, 2008 at 19:02 #777743Anonym anvandareMemberKul med lite bilder redan
Håller med Anne, visst ser det ut som Stina är lite mindre över axlar och armar nu i alla fall.5 april, 2008 at 19:13 #777744Anonym anvandareMemberLina wrote:Kul med lite bilder redan
Håller med Anne, visst ser det ut som Stina är lite mindre över axlar och armar nu i alla fall.Beror mest troligt på att hårdheten inte var den samma som på FF07 + att hon denna gången står bredvid ngn som även hon är muskulös, Kristina.
I övrigt bedömning utifrån bara EN bild = Obs, min uppfattning, är INTE på plats i Västerås men har telepati egenskaper .
Kristina och Stina inte lika hårda som vi sett tidigare.
Maria A svankar åt fel håll, trycker fram bäckenet istället för bakåt. Fin i lite längre hår.
Camilla, nu med byst :p, vilket jag personligen tycker är snyggare. Hade dock föredragit håret helt utsläppt och lika mörkt som under FF07.
Anna L, snyggare helhet än tidigare men har en tendens stå med fötterna vinklade utåt, vilket inte är snyggt men lätt åtgärdat.5 april, 2008 at 19:33 #777745Anonym anvandareMemberAnnika Warg wrote:Camilla… Hade dock föredragit håret helt utsläppt och lika mörkt som under FF07.Jag med! Om hon ska nu till EM, så definitivt mörkare hår och det ”queen look”. THE LOOK Camilla hade i FF, var perfekt, outstanding…
Betonar också, att var inte på platsen men hej .. men kan inte vara utan att kommentera..fast vi har bara ett par bilder..[/b]
5 april, 2008 at 19:50 #777746Anonym anvandareMemberAnne wrote:Jag med! Om hon ska nu till EM, så definitivt mörkare hår och det ”queen look”. THE LOOK Camilla hade i FF, var perfekt, outstanding…Betonar också, att var inte på platsen men hej .. men kan inte vara utan att kommentera..fast vi har bara ett par bilder..[/b]
Om vi nu ska börja tala EM, ja då hade jag även gärna sett Camilla i en mer färgstark alt betydligt mer bling-bling dräkt/er och makeup såsom under FF07. Så som du säger Anne…mer superpower ”queen look” :emo-thumb
5 april, 2008 at 19:57 #777747Anonym anvandareMemberAnnika Warg wrote:Om vi nu ska börja tala EM, ja då hade jag även gärna sett Camilla i en mer färgstark alt betydligt mer bling-bling dräkt/er och makeup såsom under FF07. Så som du säger Anne…mer superpower ”queen look” :emo-thumbAbsolut, mera bling-bling I like!
Camilla var ursnygg på FF!!5 april, 2008 at 20:07 #777748Anonym anvandareMemberSkillnaden, på färg o form(er:P)
5 april, 2008 at 21:15 #777749Anonym anvandareMember2 länkar (hoppas de funkar för er) till resten av bilden från i dag. Som sagt inte bästa kvalitet, men det går ju tills paparazzifotograferna får tag på en dator
[http://www.scrapblog.com/viewer/vw_full.aspx?sbid=206510]
[http://www.scrapblog.com/viewer/vw_full.aspx?sbid=206564]
5 april, 2008 at 21:19 #777750Anonym anvandareMemberTack, Liz! Länkarna funkar fint!:up:
5 april, 2008 at 21:45 #777751Anonym anvandareMemberiform.no lager en sak fra MTGP , masse gode bilder av Henrik [http://www.iform.no/pub/art.php?id=1134] Kommer mer i løpet av helgen.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.