MTGP 08 – Resultat, bilder och allt annat

Home Forums Tävlingar och Events MTGP 08 – Resultat, bilder och allt annat

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 91 total)
  • Author
    zerocool12c wrote:
    Någon som vet hur det gått i CBB 1-6:e plats?

Vinnare: Christian Philipp Danmark

Toppen Annika! :)
    Nu ser man bara fram emot alla bilder också :)

Lördagens resultatlistor i Excel-format och ren text finns här:
    [https://www.body.se/content/tavlingar/artikel.asp?CID=1962]

Tack Magnus, det var snabbt!

Jag började lite fundera på damernas EM lag. Stina, Camilla, Anna? Eller bara Stina och Camilla… ? Eller Stina, Camilla, Anna och Johanna? Detta blir intressant också! Och blir nu helt nytt lag i alla fall:)

Här kommer några smakbitar från i dag, kanske inte världens besta kvalitet, men det funkar vel hoppas jag. Skall göra några fotoalbum av resten och lägga in länkarna här när det blir klart:)

Har Stina tagit lite ”size down” eller ser det bara ut så, eftersom hon inte är lika hård som i FF+ hon har lite större tjejer brevid henne..

Måste bara säga att Anna L har förbättrat helheten! :up: (eller vad man kan säga på en bild bara.. men ser i alla fall bättre ut..)

Tack Liz för bilderna!

Kul med lite bilder redan :)
    Håller med Anne, visst ser det ut som Stina är lite mindre över axlar och armar nu i alla fall.

Lina wrote:
    Kul med lite bilder redan :)
    Håller med Anne, visst ser det ut som Stina är lite mindre över axlar och armar nu i alla fall.

Beror mest troligt på att hårdheten inte var den samma som på FF07 + att hon denna gången står bredvid ngn som även hon är muskulös, Kristina.

I övrigt bedömning utifrån bara EN bild = Obs, min uppfattning, är INTE på plats i Västerås men har telepati egenskaper :):D.

Kristina och Stina inte lika hårda som vi sett tidigare.
    Maria A svankar åt fel håll, trycker fram bäckenet istället för bakåt. Fin i lite längre hår.
    Camilla, nu med byst :p, vilket jag personligen tycker är snyggare. Hade dock föredragit håret helt utsläppt och lika mörkt som under FF07.
    Anna L, snyggare helhet än tidigare men har en tendens stå med fötterna vinklade utåt, vilket inte är snyggt men lätt åtgärdat.

Annika Warg wrote:
    Camilla… Hade dock föredragit håret helt utsläppt och lika mörkt som under FF07.

Jag med! Om hon ska nu till EM, så definitivt mörkare hår och det ”queen look”. THE LOOK Camilla hade i FF, var perfekt, outstanding…

Betonar också, att var inte på platsen men hej .. men kan inte vara utan att kommentera..fast vi har bara ett par bilder..[/b] :)

Anne wrote:
    Jag med! Om hon ska nu till EM, så definitivt mörkare hår och det ”queen look”. THE LOOK Camilla hade i FF, var perfekt, outstanding…

Betonar också, att var inte på platsen men hej .. men kan inte vara utan att kommentera..fast vi har bara ett par bilder..[/b] :)

Om vi nu ska börja tala EM, ja då hade jag även gärna sett Camilla i en mer färgstark alt betydligt mer bling-bling dräkt/er och makeup såsom under FF07. Så som du säger Anne…mer superpower ”queen look” :emo-thumb

Annika Warg wrote:
    Om vi nu ska börja tala EM, ja då hade jag även gärna sett Camilla i en mer färgstark alt betydligt mer bling-bling dräkt/er och makeup såsom under FF07. Så som du säger Anne…mer superpower ”queen look” :emo-thumb

Absolut, mera bling-bling :D I like!
    Camilla var ursnygg på FF!!

Skillnaden, på färg o form(er:P)

2 länkar (hoppas de funkar för er) till resten av bilden från i dag. Som sagt inte bästa kvalitet, men det går ju tills paparazzifotograferna får tag på en dator ;)

[http://www.scrapblog.com/viewer/vw_full.aspx?sbid=206510]

[http://www.scrapblog.com/viewer/vw_full.aspx?sbid=206564]

Tack, Liz! Länkarna funkar fint!:up:

iform.no lager en sak fra MTGP , masse gode bilder av Henrik [http://www.iform.no/pub/art.php?id=1134] Kommer mer i løpet av helgen.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 91 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.