Mtgp 2008

Home Forums Tävlingar och Events Mtgp 2008

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 42 total)
  • Author

SNYGT banner :-) vi kommer 10från Danmark om altt går bra…. och det är inkl. Kristina Dybdahl och Peter Lagermand – kanske Christian Berg Philipp som vant NM i CBB och Klaus Ladegaard som också vant NM i +100kg

dway wrote:
    SNYGT banner :-) vi kommer 10från Danmark om altt går bra…. och det är inkl. Kristina Dybdahl och Peter Lagermand – kanske Christian Berg Philipp som vant NM i CBB och Klaus Ladegaard som också vant NM i +100kg

:up:+1 Längtar! //S*

Jag är säker på att det blir ett mycket bra grand prix i vår efter att en och annan fågel har kvittrat i mitt öra. :D

Vi ses, vänner! :up:

dway wrote:

Jag glömte jo mig själv – jag kommer jo denne gång i CBB

Quote:
    Vi ses, vänner!

wow :):up:

På lördagen avgörs bodybuilding herrar -70, -80, -90, -100 och +100, damer bodybuilding -55 och +55, fitness en öppen herr- respektive damklass, classic bodybuilding -180 och +180 samt bodyfitness -163 och +163.

På söndagen avgörs GP för herrar en öppen klass, damer bodybuilding en öppen klass, damer bodyfitness en öppen klass och classic bodybuilding en öppen klass, samt öppna nybörjarklasser i bodybuilding herr och dam, bodyfitness och classic bodybuilding.

Jorgen wrote:
    På lördagen avgörs bodybuilding herrar -70, -80, -90, -100 och +100, damer bodybuilding -55 och +55, fitness en öppen herr- respektive damklass, classic bodybuilding -180 och +180 samt bodyfitness -163 och +163.

På söndagen avgörs GP för herrar en öppen klass, damer bodybuilding en öppen klass, damer bodyfitness en öppen klass och classic bodybuilding en öppen klass, samt öppna nybörjarklasser i bodybuilding herr och dam, bodyfitness och classic bodybuilding.

Har ni blivit tokiga -70 kg;)
    Då måste man ju nästan vara med:happy:
    Säger bara tack för ni stöttar oss smurfar.

FEVER wrote:
    Har ni blivit tokiga -70 kg;)
    Då måste man ju nästan vara med:happy:
    Säger bara tack för ni stöttar oss smurfar.

-70 finns med i inbjudan, sen återstår det att se om det blir tillräckligt många tävlande i klassen. Nu är det upp till er smurfar att ställa upp så att klassen blir av. :)

Loggan var hur snygg som helst, blev sugen på pepparkakor bara när jag såg den bara ;)

En fråga bara : Hur är det för oss som gillar att fota och filma, är det förbud mot sådant på denna tävlingen?

Jorgen wrote:
    -70 finns med i inbjudan, sen återstår det att se om det blir tillräckligt många tävlande i klassen. Nu är det upp till er smurfar att ställa upp så att klassen blir av. :)

Tränade samtidigt som Granis idag på Timrå Hälsostudio, och vägde mig efter passet: 104,8 kg. Bara att dra ned sig 35 kg så fixar man invägningen i lättaste herrklassen

nicke wrote:
    Loggan var hur snygg som helst, blev sugen på pepparkakor bara när jag såg den bara ;)

En fråga bara : Hur är det för oss som gillar att fota och filma, är det förbud mot sådant på denna tävlingen?

Det skall jag framföra till han som gjort den. :)

Kommer mer information om det senare.

Magnus Branzén wrote:
    Tränade samtidigt som Granis idag på Timrå Hälsostudio, och vägde mig efter passet: 104,8 kg. Bara att dra ned sig 35 kg så fixar man invägningen i lättaste herrklassen

Inga problem Magnus. Bara att skippa lite av julmaten och strypa vätskan så är du där. :up:

SUSAN wrote:
    :up:+1 Längtar! //S*

Skulle du inte bli min coach :whistle:

stämmer det att färgen DREAM TAN COLOUR är förbjuden på mtgp??
    :what::frust:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 42 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.