Home › Forums › Tävlingar och Events › Mtgp 2008
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 januari, 2008 at 16:12 #808311Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Nej, jag glömde. Det är morgon. Men det är editerat nu.
Man skall alltså aldrig ha tävlat i någon gren inom SKKF/IFBB.
Då blir det väl knappast ett stort antal tävlande? knappast en 40-70 pers som börjar tävla varje år?
Vad är det för regler på nybörjar i lucia? att man aldrig vunnit eller tävlat på SM?
3 januari, 2008 at 16:34 #808312Anonym anvandareMemberInget betala för nått foto pass va?
ZONE
3 januari, 2008 at 16:50 #808313Anonym anvandareMemberInzza wrote:Då blir det väl knappast ett stort antal tävlande? knappast en 40-70 pers som börjar tävla varje år?Vad är det för regler på nybörjar i lucia? att man aldrig vunnit eller tävlat på SM?
Nej, jag tror inte heller att vi kommer att se 40-70 tävlande i dom fyra klasserna som innefattas av den regeln.
3 januari, 2008 at 16:55 #808314Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Inget betala för nått foto pass va?ZONE
Mer info kommer om det senare.
3 januari, 2008 at 16:58 #808315Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Nej, jag tror inte heller att vi kommer att se 40-70 tävlande i dom fyra klasserna som innefattas av den regeln.Nu hade jag missuppfattat allt, läste inte riktigt hela inlägget märkte jag. Uppfattade det som om bodybuildingen på lördagen var för nybörjare
4 januari, 2008 at 11:21 #808316Anonym anvandareMemberAttans va synd att du dragit på dig skador Silvia! Ja då är det bäst att du kurerar kroppen så att du förhoppningsvis blir fit for fight till hösten!
Känner ev. att jag hoppar över tävlingen om det inte blir fler än jag, mycket stånk och stön (även om det är roligt också så klart ;)för att inte få några att tävla emot måste jag medge, även om jag är oerhört taggad nu!!!
Ja ja får väl ladda till hösten istället, om det inte möjligtvis händer att ngn mer visar intresse inom kort till MTGP!9 januari, 2008 at 14:29 #808317Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Att man aldrig tävlat förr i AF, BF, F, CBB eller BB.Är man nybörjare om man endast har tävlat under fitnessfestivalen? Eller räknas den tävlingen också? Kan nog bli tufft för nybörjare med så kort varsel inför den här tävlingen när det gäller dieten…
9 januari, 2008 at 14:33 #808318Anonym anvandareMemberSanna80 wrote:Är man nybörjare om man endast har tävlat under fitnessfestivalen? Eller räknas den tävlingen också? Kan nog bli tufft för nybörjare med så kort varsel inför den här tävlingen när det gäller dieten…Man är inte nybörjare om man har tävlat innan. Så ja, fitnessfestivalen räknas som en tävling.
Har inte varit någon hemlighet att MTGP går i april. Det har ju varit känt rätt länge väl?
JP skrev i november: [http://forum.body.se/showpost.php?p=419551&postcount=2]
9 januari, 2008 at 14:57 #808319Anonym anvandareMemberJay wrote:Man är inte nybörjare om man har tävlat innan. Så ja, fitnessfestivalen räknas som en tävling.Har inte varit någon hemlighet att MTGP går i april. Det har ju varit känt rätt länge väl?
JP skrev i november: [http://forum.body.se/showpost.php?p=419551&postcount=2]
Tack för hjälpen! Det är inte alltid så lätt att finna bland trådarna 😮
9 januari, 2008 at 20:35 #808320Anonym anvandareMemberDe finns ingen juniorklass i bodybuildning på mtgp eller?
Om man ändå vill tävla som junior får man tävla mot seniorerna då?9 januari, 2008 at 21:09 #808321Anonym anvandareMemberHar jag förstått det hela rätt så kommer det finnas en Cl bodybuildning tävling på söndag för nybörjare…
9 januari, 2008 at 21:41 #808322Anonym anvandareMembermats gbg wrote:De finns ingen juniorklass i bodybuildning på mtgp eller?
Om man ändå vill tävla som junior får man tävla mot seniorerna då?Nej.
Ja.andreas99 wrote:Har jag förstått det hela rätt så kommer det finnas en Cl bodybuildning tävling på söndag för nybörjare…[http://forum.body.se/showpost.php?p=444981&postcount=7]
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.