Muscle beach Venice Int. Classic

Home Forums Tävlingar och Events Muscle beach Venice Int. Classic

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 57 total)
  • Author

Mkt bra och roliga bilder, tack Martin!:up:

Det var sa lite! Fyller pa med bilder fran finalerna imorgon om studierna tillater nagra timmars paus.. :nerd:

mvh

Martin

Lars Berglund wrote:
    Mkt bra och roliga bilder, tack Martin!:up:

Absolut! Var makta imponerad over Victor- o da ar man anda van att se en del av de stora pojkarna dagligen pa gymet…

mvh

Martin (en av de mindre o tjockare pojkarna pa gymet)

Andreas Guiance wrote:
    Sköna bilder:up:

Sanslöst hur stora proffsen är när man ser dem bland ”vanligt” folk;)

:emo-thumb Hallå Martin!Härlig blandning roliga bilder! Tack!
    Underbart varmt det verkar vara….

Allt väl med dig?

Mvh
    Maria

Skööna bilder från en skön tävling. Känns väldigt mycket nybörjare, även om många har stora kvalitéer. Men kollar man posering och dräktval, så märks det att det inta alltid är några ”proffs”. Och vad är det med tjejer som måste stå på en muskelscen, även om de inte har tränat? Big boobs, perkele puta, minimal bikini och sen ska allt vara fixat, eller?

kul med bilder om hur det ser ut over there :)

Hej Maria!

Dagen var underbart varm 8) Fick en otroligt cool t-shirtbranna pa kopet :

Allt ar bara bra, sommaren ar har, skolan haller mig sysselsatt och den harda traningen pa gymet gor att jag inte har mer an 99cm i midja just nu 😮

Hur ar det sjalv? Blir du pa scen eller framfor scen i ar?

Basta halsningar

Martin

Maria wrote:
    :emo-thumb Hallå Martin!Härlig blandning roliga bilder! Tack!
    Underbart varmt det verkar vara….

Allt väl med dig?

Mvh
    Maria

Allt ar mojligt i detta land, inklusive att sta pa scen utan att kunna stava till ”posering” eller att mixa tjejer med bade ”one piece” och ”2 piece” i samma line-up :| Jerome Ferguson, som aven domde denna dag, verkade dock inte ha nagot att klaga pa ;) Kanske solsting i domarbaset? Hande detta fenomen aven i Bastad mantro? ;)

mvh

Martin

Janpeter Sangborn wrote:
    Och vad är det med tjejer som måste stå på en muskelscen, även om de inte har tränat? Big boobs, perkele puta, minimal bikini och sen ska allt vara fixat, eller?

Venice Beach- en stor cirkus ar vad det ar! Lika kul varje gang att besoka detta spektakel :emo-thumb

mvh

Martin

athleticmia wrote:
    kul med bilder om hur det ser ut over there :)
    Martin Hanzel wrote:
    Venice Beach- en stor cirkus ar vad det ar! Lika kul varje gang att besoka detta spektakel :emo-thumb

mvh

Martin

många som bryr sig om utseendet…..är man inte utseendefixerad förr så blir man nog av att bo där ;)

Martin Hanzel wrote:
    Hej Maria!

Dagen var underbart varm 8) Fick en otroligt cool t-shirtbranna pa kopet

Allt ar bara bra, sommaren ar har, skolan haller mig sysselsatt och den harda traningen pa gymet gor att jag inte har mer an 99cm i midja just nu

Hur ar det sjalv? Blir du pa scen eller framfor scen i ar?

Basta halsningar

Martin

Låter underbart,Martin! misstänker att du ligger lågt med tävlingstankarna tills skolan är avklarad, eller?
    För min del blir det framför scenen detta år, nästa år kan tänkas bli på om allt går enligt planerna:P.Å andra sidan är det kanske säkrast att jag åker över och tävlar, veteranklassen såg ju ganska ”snäll” ut, det kanske passar mig bättre..:D .
    Alltid kul med dina inlägg+ bilder:up:.
    Sköt om dig/Maria

Med noen få unntak, var ikke dette noen figure-lineup å skryte av! Rart at ikke de klarer å samle en mye bedre gruppe jenter? Vet ikke hvilken status konkurransen gir heller, og hvor seriøs den er.

Ar i Venice sjalv just nu, och nagon viskade i mitt ora att det ar storsatsning pa gang for Martins del ,, stammer detta Martin :)

Maria wrote:
    Låter underbart,Martin! misstänker att du ligger lågt med tävlingstankarna tills skolan är avklarad, eller?
    För min del blir det framför scenen detta år, nästa år kan tänkas bli på om allt går enligt planerna:P.Å andra sidan är det kanske säkrast att jag åker över och tävlar, veteranklassen såg ju ganska ”snäll” ut, det kanske passar mig bättre..:D .
    Alltid kul med dina inlägg+ bilder:up:.
    Sköt om dig/Maria

Stammer att deltagarnas kvalitet var…hmmm…. ja vad ska man saga? Inte mycket att hurra for (med nagra undantag). Tycker framst det var synd for de Norska deltagarna som kom i verkligt bra form som inte fick bra motstand, det hade kravts valdigt mycket for att sla dom denna helg- de var outstanding:up:
    Jag tror inte det ar nagon speciell status pa tavlingen att tala om,daremot tror jag mer pa att det ar grejen att ha tavlat pa Muscle Beach i Venice som lockar i o med att det ar sa mycket byggarhistoria har :aggresiv:

mvh

Martin

LindaM wrote:
    Med noen få unntak, var ikke dette noen figure-lineup å skryte av! Rart at ikke de klarer å samle en mye bedre gruppe jenter? Vet ikke hvilken status konkurransen gir heller, og hvor seriøs den er.

Well, kunde Rikard Rupar vinna SM i AF ’99 nar han var i slutfasen pa sin lakarutbildning (minns jag ratt skulle han bli pediatriker) sa kan jag :emo-thumb
    Vi far se vad som hander i host….:ph34r:

mvh

Martin

Maria wrote:
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 57 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.