Home › Forums › Tävlingar och Events › Muscle beach Venice Int. Classic
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 juni, 2006 at 17:23 #974528Anonym anvandareMembermikkejo wrote:Hi Martin –
as usual, excellent pictures. Body Magazine should make you their official LA photographer.
I am an American bodybuilder/athletic fitness competitor living in Norway right now, and I wonder – who is the Norwegian Kim? What is his last name and does he reside in LA or did he travel there to compete in this show?His name is Kim Torgersen, he is married to well known female bodybuilder Anne Grethe and he lives in Norway. He´s actually a member of the Norwegian Federation board. Great structure and a nice guy too.
16 juni, 2006 at 19:04 #974529Anonym anvandareMembermikkejo wrote:Hi Martin –
as usual, excellent pictures. Body Magazine should make you their official LA photographer.
I am an American bodybuilder/athletic fitness competitor living in Norway right now, and I wonder – who is the Norwegian Kim? What is his last name and does he reside in LA or did he travel there to compete in this show?Hi,
i’m glad you liked the pics. As J-P wrote, Kim is a very nice guy, and he came here to compete in this show. A couple weeks earlier he took 3rd place at Loaded Cup, Denmark, competing in the compbined -100/+100 class.
/Martin
16 juni, 2006 at 19:06 #974530Anonym anvandareMemberjohan-gustafsson.com wrote:Haha, antar att du håller ca 20 cm av måttbandet i handen din smygare..______________________________________________
Välkommen in på min hemsida:
[http://www.johan-gustafsson.com
[img=http://www.johan-gustafsson.com/bilder/banner2.jpg]]Haha, jag onskar att sa var fallet- 78 ar vad jag har nar jag ar klar for scenen!
16 juni, 2006 at 19:12 #974531Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:Tack för bilderna! Kul!Thanks lovelysmile!
17 juni, 2006 at 13:36 #974532Anonym anvandareMemberMartin Hanzel wrote:Vad sags om denna hojd i chinsen???? ”Exemplariska!” skulle Arne ha sagt! :emo-thumbhelt galet! du såg inte hur många han gjorde?
18 juni, 2006 at 03:20 #974533Anonym anvandareMemberReyky wrote:helt galet! du såg inte hur många han gjorde?Han gjorde runt 7-10 lekande latt, sedan hoppade han ner…skont att slippa mota en san snubbe pa SM
18 juni, 2006 at 17:35 #974534Anonym anvandareMemberTack för visningen av dina bilder :emo-thumb
Hälsa Brad om du träffar honom el du kanske tom jobbar för honom nu?? mvh/Pernilla:)19 juni, 2006 at 17:34 #974535Anonym anvandareMemberThe return of Big Easy – stort! :up:
mikkejo wrote:Hi Martin –
I am an American bodybuilder/athletic fitness competitor living in Norway right now, and I wonder – who is the Norwegian Kim? What is his last name and does he reside in LA or did he travel there to compete in this show?20 juni, 2006 at 05:21 #974536Anonym anvandareMembersnuttan347 wrote:Tack för visningen av dina bilder :emo-thumb
Hälsa Brad om du träffar honom el du kanske tom jobbar för honom nu?? mvh/Pernilla:)Det var sa lite! Jag jobbar inte for Brad, ar heltidsstudent nufortiden :nerd:
mvh
Martin
18 augusti, 2006 at 02:29 #974537Anonym anvandareMemberdet är sånna här bilder jag älskar att glo på! skitbra fotat!!!!!
29 augusti, 2006 at 16:26 #974538Anonym anvandareMemberHärligt att få en glimt av detta.
Tack för att du lagt ut dina bilder, sånt här gör att man får mersmak på träningen.
KAnkse ska ner och klå dom där brudarna nästa år (BF), för det tror jag de flesta svenskor hade gjort om man ser till bilderna
en trip till venice hade inte varit fel annars.11 september, 2006 at 13:17 #974539Anonym anvandareMemberMånga som ser riktigt bra ut
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.