MuscleTech GP, Västerås 2007

Home Forums Tävlingar och Events MuscleTech GP, Västerås 2007

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 199 total)
  • Author

Jag tänkte vara den första att vara pain in the ass nog att fråga; När släpps biljetterna?:P

Janpeter Sangborn wrote:
    Om ni lovar att inte ta det för en absolut sanning lutar det åt att det blir så här:

En nybörjarklass för herrar i cbb.
    .

Vad gäller för att delta i denna klass?
    Är det att man aldrig stått på scen eller gäller det bara cbb?

Janpeter Sangborn wrote:
    Om ni lovar att inte ta det för en absolut sanning lutar det åt att det blir så här:

En nybörjarklass för herrar och damer i bb.
    En nybörjarklass för herrar i cbb.
    En nybörjarklass för damer i bf.

”Vanliga klasser”
    BF -163, +163
    CBB -178, +178
    BB Dam -55, +55 (de nya klasserna enligt IFBB, oavsett vad vi tycker om det)
    BB Herr -80, -90, -100, +100

De bästa får sedan möta diverse duktigt inbjudet folk från Europa.

Som sagt vad gäller för CBB? får man ha tävlat tidigare?.

Berge wrote:
    Som sagt vad gäller för CBB? får man ha tävlat tidigare?.

Vet ej säkert, men kollar. Att man aldrig stått på en scen i någon av våra grenar ger pengarna tillbaks, men inte mer.

Janpeter Sangborn wrote:
    Vet ej säkert, men kollar. Att man aldrig stått på en scen i någon av våra grenar ger pengarna tillbaks, men inte mer.

ok:D Man kanske ska slafsa på sig posebyxorna då:pop:

MickeGBG wrote:
    Angående de växande BF klasserna:

Vore det inte bättre att följa de direktiv som finns från IFBB och köra en lång klass (+168) i BF till NOGP? Våra nordiska tjejer är ju som bekant ganska så ofta över 163cm…;)

När det nu finns ett stort intresse av att börja tävla i denna gren känns det som ett slöseri av ”resurser” att fösa ihop dem i 30grupper och sedan skicka hem hälften efter en snurrning på scen?:)

:up: Håller med dig!Många jag pratat med tycker som du och jag!
    Hoppas SKKF tittar lite närmare på det här förslaget:emo-thumb //S*

SUSAN wrote:
    :up: Håller med dig!Många jag pratat med tycker som du och jag!
    Hoppas SKKF tittar lite närmare på det här förslaget:emo-thumb //S*

Läs mitt inlägg ovan och återkom med förslag och lösningar.

hej skulle vilja veta när sista anmälnings datumet är?

BigC wrote:
    hej skulle vilja veta när sista anmälnings datumet är?

Visst är det väl märkligt. Mänskligheten består grovt räknat av två typer. Den ena är de som alltid vill ha koll, som vill vara ute i god tid, som betalar räkningarna en vecka innan förfallodag och som alltid har extra skosnören med sig. Den andra består bland annat av de som dyker upp till inregistreringen, utan licens, musik och poseringsbyxor och säger saker som: ”Jamen, jag trodde…”. Jag vet vilken jag föredrar:emo-thumb .

BigC: du kan fira jul i lugn och ro. Nyår också. Information kommer på skkf.org och här så snart det är klart. Gissningsvis ligger sista anmälningsdatum cirka tre veckor innan tävlingen avgörs.

Då blir det ingen fitnessklass?? Alltså vanlig fitness, den som brukar ha en deltagare, tänkte vi kunde eventuellt bli två!

Fan är det verkligen så att Fitness dör i norden? Tidigare hade vi [http://forum.body.se/showthread.php?p=91560#post91560 en tråd här på forumet], där vi pratade om ämnet. Det blev inget om det eller?

Silvia wrote:
    Då blir det ingen fitnessklass?? Alltså vanlig fitness, den som brukar ha en deltagare, tänkte vi kunde eventuellt bli två!

Om några år blir vi ev. 3 ;)

Rebecca_Gbg wrote:
    Om några år blir vi ev. 3 ;)

Varför några år Rebecca? Jag hinner ju bli veteran snart:(

Om några år finns kanske inte fitnessgrenen kvar.
    Det är ingen större anledning att ha kvar en klass med en eller två deltagare.
    Tråkigt men sant.

Silvia wrote:
    Varför några år Rebecca? Jag hinner ju bli veteran snart:(

jag måste ju luckas bygga upp lite mer muskler först jag är ju bara 17 😮 jag har dock tränat i 2-3 år men det är nog en bit kvar tyvärr :|

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 199 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.