Några av mina bilder från SM 2006

Home Forums Tävlingar och Events Några av mina bilder från SM 2006

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 33 total)
  • Author
    IATOAON wrote:
    Tjena, en extra stor eloge för prestationen med tanke på att du fick stå ut med dryga skåningar vid din sida hela helgen :emo-thumb

Hehe ;)

bra bilder! inga på oss bf-tjejer?

athleticmia wrote:
    bra bilder! inga på oss bf-tjejer?

Jo, jag vet att det finns en hel del….knäpptes konstant ;) Tobias har lovat att han ska lägga upp dom idag. ANNARS!! :aggresiv: Måste ju få se lite glitter också. Många bra bilder på dig Maria….du såg riktigt bra ut på scen. Men jag fick inte hälsa på dig i helgen. Du måste ha smygit runt backstage hela tiden :ph34r:

hubas: nice.. tack för bilderna:worship:

IATOAON wrote:
    Tjena, en extra stor eloge för prestationen med tanke på att du fick stå ut med dryga skåningar vid din sida hela helgen :emo-thumb

Ja, man fick verkligen kämpa för att hålla humöret uppe :whistle:

Vi lär nog ha varit bland de mest fotoinensiva raderna. ca 3200 bilder blev det för mig, vad kom du upp i?

ROBERT_YOUNAN wrote:
    hubas: nice.. tack för bilderna:worship:

Kul att du tycker om dem.

Ok. Dax för lite fler bilder. Lägger upp bilder från söndagen fram till och med pausen i finalpasset. De andra har jag inte fört över från minneskortet än, haft lite dåligt med tid..

För säkerhetsskull lägger jag upp mycket BF bilder…

Måsta säga att jag tycker att det var grymt bra klass på hela SM tävlingen och när det gäller BF så var det verkligen grymt många bra tjejer. Riktigt roliga att titta på :P

qw

cb

jk

jh

asf

Sista för nu. Kommer lägga upp me bilder imorgon om jag hinner.

hubas wrote:
    Ja, man fick verkligen kämpa för att hålla humöret uppe :whistle:

Vi lär nog ha varit bland de mest fotoinensiva raderna. ca 3200 bilder blev det för mig, vad kom du upp i?

Närmare 3000 bilder totalt för helgen blev det. Men tro fan att BÅDA kamerorna lagt av när det var dags för helgens viktigaste foto, nämligen närmsta Burger King på väg hem från Västerås. Jag kan inte smälta att det inte finns Burger King i Västerås. ;)

IATOAON wrote:
    Närmare 3000 bilder totalt för helgen blev det. Men tro fan att BÅDA kamerorna lagt av när det var dags för helgens viktigaste foto, nämligen närmsta Burger King på väg hem från Västerås. Jag kan inte smälta att det inte finns Burger King i Västerås. ;)

Den som söker skall finna.. det finns Burger king i västerås…

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 33 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.