Några rapporter?

Home Forums Tävlingar och Events Några rapporter?

  • This topic is empty.
Viewing 14 posts - 16 through 29 (of 29 total)
  • Author
    Posts
  • #455040

    Bjuder på Ako Rahim på Hinderbanan, SM 1:a igen, Grattis till det! :)

    [youtube=bH2XtkfJnxI]

    observera att klippen kan ses i HD-kvalitet!
    .

    #455041

    Hos [www.skkf.org] finns nu domarprotokollen som Excel-filer under menyn ”Resultat” – direktlänk: [http://www.skkf.org/?articleId=10&lang=SE]

    #455042
    Gislason wrote:
    41 var det väl ändå och det var Ako såklart. Värt att notera är att få tävlingar att jämföra med har så strikt bedömning där en tydlig markering krävs i helt utsträckt efter varje rep. Det går alltså inte att pumpa ut 70 reps ala speedy gonzalez och förvänta sig godkända repetitioner. Ako’s kontroll i dipsen var imponerande bara den, bra teknik i alla moment, även de nya obligatoriska poseringarna gjorde han bra i mitt tycke (även om han inte gillade det).
    RikardJansson wrote:
    Nej det var 51, jag är helt säker

    Protokollet har 51 dips och 31 chins på Ako Rahim.

    #455043
    Calle Sirén wrote:
    Hur gick det för Andreaz?

    Kom 5a tror jag.

    #455044
    Boxer wrote:
    Kom 5a tror jag.

    [http://forum.body.se/showpost.php?p=1030624&postcount=18]

    #455045

    inte att förglömma,Rookie som har kämpat igenom ett stort gäng sm utan guld,men nu tog han det! grattis till han och alla andra:up:

    #455046
    Magnus Branzén wrote:
    Protokollet har 51 dips och 31 chins på Ako Rahim.

    Ber om ursäkt för min felaktiga rättning, det är jag som är snurrig, visst var det 51, sorry.

    #455047
    Gislason wrote:
    Ber om ursäkt för min felaktiga rättning, det är jag som är snurrig, visst var det 51, sorry.

    Inga problem! Du tänkte säkert på segraren i -180 cm herrar, Rookie Westin. Han fick 41 dips godkända.

    #455048
    Magnus Branzén wrote:
    Inga problem! Du tänkte säkert på segraren i -180 cm herrar, Rookie Westin. Han fick 41 dips godkända.

    Så är det nog, det var väl därför siffran 41 fanns i mitt huvud då. 51 kändes väl för overkligt för mitt huvud att registrera, en helt otrolig prestation med den bedömningen.

    #455049
    Gislason wrote:
    Så är det nog, det var väl därför siffran 41 fanns i mitt huvud då. 51 kändes väl för overkligt för mitt huvud att registrera, en helt otrolig prestation med den bedömningen.

    Det är det mesta som jag har bedömt! Bara att lyfta på hatten!

    #455050

    Arne dömer du på DC också?

    #455051

    Jag tycker du var lite blödig Arne ;););) Närå alltid roligt att jobba med dig.

    #455052
    Azklund wrote:
    Arne dömer du på DC också?

    Risken finns…:|

    #455053
    Tomas Ivering wrote:
    Jag tycker du var lite blödig Arne ;););) Närå alltid roligt att jobba med dig.

    Erkänner…:o

    Ömsesidigt!:)

Viewing 14 posts - 16 through 29 (of 29 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.