Nm 2006

Home Forums Tävlingar och Events Nm 2006

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 37 total)
  • Author

NM i

Athletic Fitness
    Bodybuilding
    Bodyfitness
    Classic Bodybuilding
    Fitness

avgörs 21-22/10 i Karlstad.

Information om denna tävling läggs ut här löpande.

[img=http://www.skkf.org/tavlingsinfo/bilder/nm-bb-bf-cbb-af_webb_v2.jpg]

Biljetterna släpps på ticnet.se inom kort.

Biljetterna finns på Ticnet.

Lördag: Bodybuilding och Classic Bodybuilding.
    Söndag: Athletic Fitness, Bodyfitness och Fitness

Får se hur ursketen man kommer att vara, men det där hade varit kul att åka och kolla på för att få lite inspiration till helgen efter när det är dags för min del. SM i Västerås lär man i alla fall åka och kolla på.

Mvh Klubban.

Hur beställer man biljetter till Finland? är det möjligt på ticnet.se?

Anne wrote:
    Hur beställer man biljetter till Finland? är det möjligt på ticnet.se?

Det ska gå. Jag är inte helt hundra på om du kan beställa direkt på nätet, men via telefon ska det gå, som jag har förstått det. Får du problem, kontaktar du mig, så ska jag försöka hjälpa dig.

Vi håller förresten på att ordna en plats till Mika, med fåtölj klädd med tyg från Marimekko, dricksglas från Iittala och lite memma ska visst kocken ordna:D.

hahah:D

Oj va snällt … inte så lätt o ringa, så svårt med svenska.. :( men jag försöker…

Juu snackade med Mika och meningen är att vi åker tillsammas.. alltså det kommer att finnas ett par bb galna från Finland i publiken..:) NM tävlingen kommer att vara bättre än någonsin tidigare, det får man inte missa! Om jag bara fixar med biljetter…

Anne wrote:
    hahah:D

Oj va snällt … inte så lätt o ringa, så svårt med svenska.. :( men jag försöker…

Vi kan engelska i Sverige:D . Har du riktig tur kan du mycket väl hamna hos någon med finskt påbrå – inte alls ovanligt i Ruotsi.

Till alla som ska tävla i Karlstad (på NM) och inte har köpt tävlingsfärg, kan nu köpa 2 flaskor Jan Tana tävlingsfärg (400ml On Stage ”Competition Colour”) för bara 350kr ink moms!

Erbjudanden finns också till alla som ska köpa ett ”Jan Tana Kit” – ni kommer att få 2 flaskor Competition Colour istället för bara 1.

Erbjudanden finns inte än på hemsidan. Vänligen kontakta mig för att beställa vätskan. Till skillnad från Jan Tana i USA, finns färgen i ”spray form” (inte en pump) och är därför mycket enkelt att använda.

Jan Tana kommer också att ”spray tan” på tävlingen. Hela tjänsten kostar bara 750kr ink. moms, eller 200kr för två lager. För att beställa en tid, maila oss på [mailto:jantana@scanditan.se] eller ring 018-495 11 49.

Tack,
    Luke Ray
    Jan Tana

Sprayar du bara svenska laget eller kan tävlande från andra länder beställa tid?

Hej Anne,

Alla länder får beställa en tid hos oss. :emo-thumb

Tack,
    Luke

Hej JP!

Vi undrar vilka klasser/grenar som går lördag resp. söndag?

:)

Ps. FÖRLÅT, läste inte nog långt upp i tråden, ursäkta….har lite bråttom ibland, hmmm

Ett par frågor angående biljetter:)

Måste man boka biljetter i förhand eller finns det några kvar i biljettkassan på tävlingsdagar? vad tror ni? Är platser numerereareade(fan vilket ord…sorry stavning:D ) ? Åker man från norra Finland så vill man vara säker att man ser tävlingar :D
    Hur många kilometer är det från Stockholm till Karlstad, ungefär ?

Jag och två fotografer från Pakkotoisto ska dit. Wiiiiie ska bli super kul :)

Garanti för att biljetter finns kvar är väldigt svårt att lämna. Skicka ett mail till [mailto:sangborn@getfit.se], så ska jag försöka ordna det åt er.

Mellan Tukholma och Karlstad är det ungefär 300 km. Cirka en och en halv timmme med en snabb bil :D .

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 37 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.