Nogp 2006

Home Forums Tävlingar och Events Nogp 2006

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • Author

:emo-thumb [img=283]vinnaren Darius:emo-thumb

Tjena King Kong.
    Visst du var sådär bra men slå 2:an no way.:nono:
    Domarna hade helt rätt.
    keep up the good work!!!!!!:up:

:-)

kul läsning, skön attityd till det hela har du med :up:

Om det e mig du menar så tack! Menar… F-n alla kämpar vi väl lika mycket så varför inte ha så kul som möjligt när man väl kommer fram till målet? Sen e det ju alltid kul med lite disskutioner runt omkring det hela.
    Var många sura miner på scen, väldigt få leenden.. Tycker folk det e tråkigt att visa upp sig från sin ”bästa” sida? :-)

kingkong666 wrote:
    Var många sura miner på scen, väldigt få leenden.. Tycker folk det e tråkigt att visa upp sig från sin ”bästa” sida? :-)

Kanske inte tråkigt, men jobbigt, nervöst och lite energi i kroppen. Men visst har du rätt – lite gladare om vi får be – roligare för både publik, domare och faktiskt för alla er som tävlar!

kingkong666 wrote:
    Om det e mig du menar så tack! Menar… F-n alla kämpar vi väl lika mycket så varför inte ha så kul som möjligt när man väl kommer fram till målet? Sen e det ju alltid kul med lite disskutioner runt omkring det hela.

nja var till trådskaparen, men du kan väl få dela min post med han :D

Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.