Nogp 2007

Home Forums Tävlingar och Events Nogp 2007

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 29 total)
  • Author

Hoppas ja la tråden rätt nu, annars får admin fixa=)

Jag undrar om det finns någon sida med info om NOGP -07, Om hela kalaset så att säga?

Mvh krillepille

Nu finns det det. Iaf ett samlingforum för alla GP-tävlingar i Norden (det är en serie) under våren 2007.

Magnus Branzén wrote:
    Nu finns det det. Iaf ett samlingforum för alla GP-tävlingar i Norden (det är en serie) under våren 2007.

Underbart!! Bra initiativ!!!:emo-thumb

Jag ska fylla på här med info efterhand som den tickar in.

Janpeter Sangborn wrote:
    Jag ska fylla på här med info efterhand som den tickar in.

Tack! Ser jag fram emot. Tävlingsplanerna hägrar just nu… Nybörjare som ja e:ph34r:

Och nu blev det ett eget underforum…

Citat från förbundets hemsida:

Tävlingen som tidigare gick under nanmet NOGP kommer våren 2007 att gå av stapeln den 6-7 april i Aros Congresscenter, Västerås.
    Tävlingen kommer att ha ny huvudsponsor och därmed annat namn, men för övrigt kommer tävlingen att avhållas som tidigare.

6-7 april? en fredag o lördag?

Melixa wrote:
    6-7 april? en fredag o lördag?

Jo. Och påsk är det också.

aj då!! inget påskgodis då:S

Janpeter Sangborn wrote:
    Jo. Och påsk är det också.

Är det verkligen så smart att sätta tävlingen under påskhelgen?.Dom flesta kanske inte väljer att gå på byggartävling just då. Hoppas det blir bra med folk iaf eftersom man skall posa lite

Berge wrote:
    Är det verkligen så smart att sätta tävlingen under påskhelgen?.Dom flesta kanske inte väljer att gå på byggartävling just då. Hoppas det blir bra med folk iaf eftersom man skall posa lite

Enda lediga alternativet är i maj (vi måste anpassa oss till lite andra GP-tävlingar också). Och om det blir det minsta varmt då lär påsken vara ett grandiost alternativ i jämförelse. Dessutom är de flesta lediga flera dagar under påsken, vilket kanske kan kompensera en smula för de som ska till fjällen (men där finns ingen snö i påsk, för den hemska Klimatförändringen har käkat upp allt redan, det har dom sagt på tv.). Fredag-lördag byggning. Söndag-måndag påskgodis och påskbord med familjen. Låter det som en plan?

Janpeter Sangborn wrote:
    Enda lediga alternativet är i maj (vi måste anpassa oss till lite andra GP-tävlingar också). Och om det blir det minsta varmt då lär påsken vara ett grandiost alternativ i jämförelse. Dessutom är de flesta lediga flera dagar under påsken, vilket kanske kan kompensera en smula för de som ska till fjällen (men där finns ingen snö i påsk, för den hemska Klimatförändringen har käkat upp allt redan, det har dom sagt på tv.). Fredag-lördag byggning. Söndag-måndag påskgodis och påskbord med familjen. Låter det som en plan?

Tycker det låter förträffligt! Då kan jag va iform på Lördag och tappa allt tills Tisdag:pop: . Har ni bestämt vilka klasser som tävlar på Fredag respektive Lördag?.

Berge wrote:
    Tycker det låter förträffligt! Då kan jag va iform på Lördag och tappa allt tills Tisdag:pop: . Har ni bestämt vilka klasser som tävlar på Fredag respektive Lördag?.

Låter som en härlig plan! Jag är också lite nyfiken på vilka
    byggarklasser som kommer att finnas, t.ex. för juniorer och nybörjare.

Här i Gällivare har vi för övrigt 1 meter snö, så det är verkligen
    kanonfint att åka skidor… MEN det är ju självklart att man gärna
    sliter sig från fjällen för en härlig helg med byggning och obligatoriskt
    efterföljande påskgodis! :emo-thumb Vi skogsmullar får väl se till att komma
    ner till Västerås och öka på publikantalet lite grann! :D

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 29 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.