Home › Forums › Tävlingar och Events › Nogp 2007
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 december, 2006 at 17:47 #932199Anonym anvandareMemberKatti wrote:Låter som en härlig plan!Jag är också lite nyfiken på vilka
byggarklasser som kommer att finnas, t.ex. för juniorer och nybörjare.Här i Gällivare har vi för övrigt 1 meter snö, så det är verkligen
kanonfint att åka skidor… MEN det är ju självklart att man gärna
sliter sig från fjällen för en härlig helg med byggning och obligatoriskt
efterföljande påskgodis! Vi skogsmullar får väl se till att komma
ner till Västerås och öka på publikantalet lite grann!Ja Katti kommer du inte och vråla,hejjar och klampar fötterna i marken blir jag ledsen i ögat 😥
Måste säga att jag är aningen uppskrämd… (gör det mot mig själv)
gå från junior, upp i damvärlden såhär och våga göra det utan att vänta några år ,på de kilona massa man behöver.
Hoppas nästan det blir en öppen klass det där. Kan både vara en nackdel och en fördel.
Men tror det skulle kännas bäst att möta alla damer.
Man vill ju trots allt ha lite motstånd *harkel*Kommer BF gå på lördagen? el bara finalen BF lördagen?
Kan vara intressant om man funderar på att dubblera el om man ännu inte bestämt sig för vilket man ska köra på just denna tävling.Kankse ska lugna mig lite och vänta på infot som kommer ut…
19 december, 2006 at 21:32 #932200Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:Ja Katti kommer du inte och vråla,hejjar och klampar fötterna i marken blir jag ledsen i ögatDon’t worry, I’ll be there! :emo-thumb Och jag kommer att höras, tro mig! :p
Du gör det jättebra som direkt tar steget upp i seniorklassen!
Stor eloge till dig! Ge bara järnet och ha jäkligt kul, så kommer du
att vara strålande!Jo, du har rätt. Det är bara att vänta tills lite mer info kommer ut.
Man är ju bara lite ivrig, just för att det ska bli så grymt roligt. :yahoo:19 december, 2006 at 21:37 #932201Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:Ja Katti kommer du inte och vråla,hejjar och klampar fötterna i marken blir jag ledsen i ögatMåste säga att jag är aningen uppskrämd… (gör det mot mig själv)
gå från junior, upp i damvärlden såhär och våga göra det utan att vänta några år ,på de kilona massa man behöver.
Hoppas nästan det blir en öppen klass det där. Kan både vara en nackdel och en fördel.
Men tror det skulle kännas bäst att möta alla damer.
Man vill ju trots allt ha lite motstånd *harkel*Kommer BF gå på lördagen? el bara finalen BF lördagen?
Kan vara intressant om man funderar på att dubblera el om man ännu inte bestämt sig för vilket man ska köra på just denna tävling.Kankse ska lugna mig lite och vänta på infot som kommer ut…
tröst; du är inte ensam 😮 kanske blir minsta byggarn som ställt upp nånsin 😮
men roligt är det:emo-thumb eller kanske blir (för alla )20 december, 2006 at 03:49 #932202Anonym anvandareMemberPaula wrote:tröst; du är inte ensam 😮 kanske blir minsta byggarn som ställt upp nånsin 😮
men roligt är det eller kanske blir (för alla )Åhååå!
fAsen va roligt! det är väl du som är vän med Vanessa?
Du… minst blir du inte, vi kan gott tävla om den platsen då! haha! Ju fler saker att tävla om desto roligare!
Damit girl!
Har du börjat dieta?20 december, 2006 at 07:54 #932203Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:Ju fler saker att tävla om desto roligare!mjo..är inne på min fjärde vecka, behöver nog lite längre tid än du
skönt att slippa bekymra sig om alla julbord, man måste äta av. Nä, äggvita och sallad, det är grejer det [/b]20 december, 2006 at 16:06 #932204Anonym anvandareMemberPaula wrote:mjo..är inne på min fjärde vecka, behöver nog lite längre tid än dig
skönt att slippa bekymra sig om alla julbord, man måste äta av. Nä, äggvita och sallad, det är grejer det.[/b]Jag vet bara vad jag har att plocka bort och det är en del, har inte ens börjat
MEEEN jag tror jag har något kort på dig, från lucia, du hjälpte väl till när det var tävling i bänkpress.Kan vara lite kul att se hur du ser ut! har du slängt kläderna i någon journal annars
Jag är avis på alla som är kortare än mig, önskar jag kunde ställa mig under en balkong och den släppte från väggen, skulle säkert tappat en dm på det el va tror du? Haha!
Kommer bli svinbra, konkurransen spelar inte så stor roll i detta läget, det ska vara roligt. Motståndet kan man aldrig göra nått åt, bara att göra sitt bästa och står vi på scen ihop ska vi flirta på posédown el hur?Ja jag gråter inte heller över att inte blir några julbord…
21 december, 2006 at 08:01 #932205Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:Jag vet bara vad jag har att plocka bort och det är en del, har inte ens börjat
MEEEN jag tror jag har något kort på dig, från lucia, du hjälpte väl till när det var tävling i bänkpress.Kan vara lite kul att se hur du ser ut! har du slängt kläderna i någon journal annars
Jag är avis på alla som är kortare än mig, önskar jag kunde ställa mig under en balkong och den släppte från väggen, skulle säkert tappat en dm på det el va tror du? Haha!
Kommer bli svinbra, konkurransen spelar inte så stor roll i detta läget, det ska vara roligt. Motståndet kan man aldrig göra nått åt, bara att göra sitt bästa och står vi på scen ihop ska vi flirta på posédown el hur?Ja jag gråter inte heller över att inte blir några julbord…
skit i julborden, det är bara för tjockisar som samir så fint brukar säga;) hade ju varit gott iofs när man tänker efter…….. men vad är en bal på slottet..
nej, inga kläder slängda än, endast för de som hjälpt mig och det räcker just nu
jag tror absolut på grejen med balkongen, du hade lätt vunnit omkrets per cm iallafall :up:21 december, 2006 at 10:19 #932206Anonym anvandareMemberPaula wrote:tröst; du är inte ensam 😮 kanske blir minsta byggarn som ställt upp nånsin 😮
men roligt är det:emo-thumb eller kanske blir (för alla )Har du den inställningen kan du ju lägga ner redan nu.
21 december, 2006 at 10:24 #932207Anonym anvandareMemberNevermore wrote:Har du den inställningen kan du ju lägga ner redan nu.Varför?
Hur många är det som skall upp på scen som känner sig störst o hårdast?
21 december, 2006 at 10:32 #932208Anonym anvandareMemberNevermore wrote:Har du den inställningen kan du ju lägga ner redan nu.Mm vi vill ju absolut inte att folk ska gå runt och tycka att det ska bli roligt att tävla…
21 december, 2006 at 11:18 #932209Anonym anvandareMemberNevermore wrote:Har du den inställningen kan du ju lägga ner redan nu.Why?
21 december, 2006 at 14:55 #932210Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Why?Man ska gå ut som en vinnare trots att man är minst , det syns i ögonen om inte annat om man nu verkligen skulle känna sig minst och inte trivs på scen.
Har ett yppeligt exempel där en person på riktigt kände att hon/han inte hade där att göra, det syntes ,och även om hon/han kanske inte hade kommit högre upp i placering, så är det mycket roligare att se att den tävlande på scen trivs, det skär lite i hjärtat när personen går upp med nedsänkt huvud och en osäkerhet i blicken.
Då har man redan förlorat en del, med rätt inställning har man gjort sig en vinst trots placerig.Men nu vet vi hur paula menade, hade hon verkligen känt att det var ett hinder att hon inte är lika stor som Lena H, så hade hon nog aldrig ställt upp.
I en liten kropp kan det bo en stor självkänsla, men man måste också kunna vara självkritisk.
21 december, 2006 at 15:11 #932211Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:Man ska gå ut som en vinnare trots att man är minst , det syns i ögonen om inte annat om man nu verkligen skulle känna sig minst och inte trivs på scen.
Har ett yppeligt exempel där en person på riktigt kände att hon/han inte hade där att göra, det syntes ,och även om hon/han kanske inte hade kommit högre upp i placering, så är det mycket roligare att se att den tävlande på scen trivs, det skär lite i hjärtat när personen går upp med nedsänkt huvud och en osäkerhet i blicken.
Då har man redan förlorat en del, med rätt inställning har man gjort sig en vinst trots placerig.Men nu vet vi hur paula menade, hade hon verkligen känt att det var ett hinder att hon inte är lika stor som Lena H, så hade hon nog aldrig ställt upp.
I en liten kropp kan det bo en stor självkänsla, men man måste också kunna vara självkritisk.
alla förstod nog kanske inte då, men vad kan man begära över internet lite självironi är ju aldrig fel att ha enligt mig, livet blir rätt tråkigt om man ska ta allt på dödens allvar.
eh, hade jag kunnat trolla lite tillsammans med den inställningen jag för övrigt har, så hade jag gått upp som Irene eller Carina i april :up: yeah!21 december, 2006 at 15:22 #932212Anonym anvandareMemberPaula wrote:skit i julborden, det är bara för tjockisar som samir så fint brukar säga hade ju varit gott iofs när man tänker efter……..men vad är en bal på slottet..
nej, inga kläder slängda än, endast för de som hjälpt mig och det räcker just nu
jag tror absolut på grejen med balkongen, du hade lätt vunnit omkrets per cm iallafallHaha gött! det ska jag säga till min familj i helgen!
Fast då kommer man väl bara få en ”jaha det är därför du är en sån tjöckis lilla stumpan” rätt i ansiktet! HAhaha!Jag förstod precis hur du menade, med minst på scen, men fattade också att du var själviroisk. Eftersom jag är precis likadan, men som sagt folk kan haka upp sig på enstaka ord, de känner inte dina känslor, läser inte dina tankar, utan ser bara dina ord…
Lets rock are asses (stavas det så Haha ) on stage baby*smack*
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.