Nogp bilder

Home Forums Tävlingar och Events Nogp bilder

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 61 through 71 (of 71 total)
  • Author

good god, hon var ju ruskigt het

stefanh wrote:
    Vem är denna isländska ? namn och så ?

Behöver du fråga är du inte med i matchen.:D

Janpeter Sangborn wrote:

Vet inte om det finns något land som hon har tävlat i som inte halva den mannliga byggar skaran har tänkt om sitt medborgarskap. Island är inte långt borta!

Alexfit wrote:
    Vet inte om det finns något land som hon har tävlat i som inte halva den mannliga byggar skaran har tänkt om sitt medborgarskap. Island är inte långt borta!

Har två redan så ett tredje ska väl inte vara några problem..

nä men som alla andra snygga brudar så har hon säkert nåt fel i skallen också :D

Kan ju alltid hoppas i varjefall så att man mår lite bättre för att man inte får smaka av kakan

Sam jr wrote:
    Har två redan så ett tredje ska väl inte vara några problem..

nä men som alla andra snygga brudar så har hon säkert nåt fel i skallen också :D

Kan ju alltid hoppas i varjefall så att man mår lite bättre för att man inte får smaka av kakan

hahaha, dagens PK-medalj går till samir :p

Sam jr wrote:

*asg* sen blir d ju skitdyrt med alla violshot å öl å allt annat. bättre att gör som jag å slobbe…vi går direkt på andrasorteringen :up:

Reyky wrote:
    *asg* sen blir d ju skitdyrt med alla violshot å öl å allt annat. bättre att gör som jag å slobbe…vi går direkt på andrasorteringen :up:

haha.. nä men seröst så anser jag att alla brudar nångång i sitt liv borde ha varit fula eller tjocka ..

Alla fula och tjocka brudar e sjukt trevliga och ödmjuka

Janpeter Sangborn wrote:

Du, jag lever ju för fan i civilisationens utmarker, klart jag är inte är med i varken denna match eller någon annan för den delen :|

stefanh wrote:
    Du, jag lever ju för fan i civilisationens utmarker, klart jag är inte är med i varken denna match eller någon annan för den delen :|

Heidrun heter hon…

Fan Heidrun Troudi klingar ganska fint endå

Reyky wrote:

:D Jan-Banan!! Favoritfilmen!

Härlig diskussion att följa för övrigt! Känns som om man tjuvlyssnar i grabsens omklädningsrum! :D

Sam jr wrote:
    killen i ljusblått e förövrigt klo på forumet.

Bra debut …grattis

Tack så mkt, kul med bilder :up:

Viewing 11 posts - 61 through 71 (of 71 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.