Home › Forums › Tävlingar och Events › Nordiske Mesterskaber 2007
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 oktober, 2007 at 20:03 #829695Anonym anvandareMemberAnne wrote:Hmm, det vad jag skrev handlade inte bara resultater av de finska atleter utan hela bedömningen.
Sorry, då övertolkade jag dig.
Som jag skrev så såg även jag en del märkliga domslut, åt alla håll. Jag tyckte mig också höra att den finlänska truppen var generellt riktigt missnöjd med domarinsatserna, och det fick mig att läsa in mer i din post än du avsåg.
mvh
Alex
21 oktober, 2007 at 20:05 #829696Anonym anvandareMemberJag tyckte att de flesta klasserna var rättvist dömda.
Det var flera som tyckte att domarna gjorde ett väldigt bra jobb.21 oktober, 2007 at 20:33 #829697Anonym anvandareMemberNågra bilder på [http://forums.fitness.ee/index.php?showtopic=13836&st=20 fitness.ee forum.] (mest på estländska)
Bull
21 oktober, 2007 at 22:28 #829698Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Han i mitten borde vunnit overallen:
[img=http://www.muscleinside.com/gallery/showlargeimage.asp?gguid={2fdff139-a060-4ca0-8a28-cd90b985c7e9}&guid={9040d985-4de0-4fb3-9992-ea5a489f7874}]Klart han ser ju lite blek och slät ut…Håller inte med. Killen till vänster var enligt min mening bäst på plats! Fick lite show backstage och satan va bra han var!!!
Ville passa på att tacka och gratulera alla som varit med nu i helgen. Ett speciellt tack till de som förgyllde min dag med deras sällskap: Min coach Peter (min klippa), Maria, Malin (fan va bra ni är), JP och Jörn (som enligt mig var värdig vinnare i AF!)
Ses snart igen
21 oktober, 2007 at 22:29 #829699Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Han i mitten borde vunnit overallen:
[img=http://www.muscleinside.com/gallery/showlargeimage.asp?gguid={2fdff139-a060-4ca0-8a28-cd90b985c7e9}&guid={9040d985-4de0-4fb3-9992-ea5a489f7874}]Klart han ser ju lite blek och slät ut…Han var ju fet ju
21 oktober, 2007 at 23:48 #829700Anonym anvandareMemberAlex du får gratta Carina så mycket.
Ja grattis till dej också, du får väl också vara med på ett hörn?
Vad nu då……Carina isaksson (Danielsson)…..något på ”G” eller?22 oktober, 2007 at 00:44 #829701Anonym anvandareMemberTACK Annika för ditt pepp och engagemang samt att du trodde på mig innan tävlingen! För mig är detta lite ogreppbart fortfarande, men sååååå roligt. KRAM
22 oktober, 2007 at 09:24 #829702Anonym anvandareMemberAziz karnabis: om du menar mig när du pratar Af-tjejer så tackar jag så mycket!! styrkan gick bra åtminstone… Vad som hände i fysikronden har jag ingen aning om…hade iallafall inte räknat med att komma sist där..men vi hade helt olika typ av fysik, vi som stod på scen.
Yohanna: 5e plats kanske låter skapligt men med tanke på att vi endast var fem st så …nej, inte nöjd med resultatet. MIN prestation är jag nöjd med då jag toppade i styrkan trots mindre fokus på chins o dips senaste tiden. formen var något sämre än på sm i Bf men även det var nåt nytt för mig – att hålla formen o tävla så pass tätt som två tävlingar på en vecka.
Hela linen fr vänster: Malin Sverige (3a), Danmark 4a, Jag 5a, Norge 2a, Norge 1a
Jag backstage
Vinnaren backstage
22 oktober, 2007 at 09:40 #829703Anonym anvandareMemberEvalinda wrote:TACK Annika för ditt pepp och engagemang samt att du trodde på mig innan tävlingen! För mig är detta lite ogreppbart fortfarande, men sååååå roligt. KRAMStort Grattis[/b] Eva-Linda!
Jag har ju trott på dig hela tiden,det vet du!:emo-thumb
Du var i sååå grymt bra form+såååå grymt snygg!Kram//S*22 oktober, 2007 at 09:49 #829704Anonym anvandareMemberJag vill ge stora grattis till Malin Ljung och Christian Sewén som presterat riktigt bra inom Af denna höst! Malin gjorde sin debut på sm där hon tog en 2a plats. Ännu bättre presterade hon nu i helgen då hon kom 3a på Nm. Kan man klaga på den debuten?? :up:
Christian har inte heller tävlat mycket men presterade riktigt bra i helgen han också. Vad sägs om 60 dips och topplacering i styrkan?
Även om styrkebedömningen var ”mildare” på Nm än på sm så lyckades vi tre svenskar ligga i toppen av alla tävlande. Det lönar sig alltså att köra strikt ”här hemma” :p Är man hårt drillad av svenska domare så blir man tydligen starkare
Malin gjorde 19 chins (1a) och 35 dips (delad 2a)
Christian gjorde 60 dips (1a) och tyvärr har jag glömt chins men det kan säkert Christian själv fylla i här…
Jag gjorde 18 chins (2a) och 41 dips (1a)Rodden kom Malin 2a och Christian 3a. Jag kom 4a
bild 1: Christian Sewén börjar bli brun för scenen
bild 2: Malin och jag
bild 3: Malin pumpar
bild 4: jag chinsar
bild 5: här går det undan…22 oktober, 2007 at 09:57 #829705Anonym anvandareMemberMalin chinsar
Christian på lineup
Christian dipsar
22 oktober, 2007 at 10:10 #829706Anonym anvandareMemberTack Jörgen!
Jorgen wrote:Ett stort grattis till alla tävlande. Väldigt bra kämpat.Mycket bra av Eva-Linda att knipa guldet och Carina som tog silver i BF.
Jimmy med silver i -90. Arne kom femma (?).
Malin med brons i AF och Maria med sin femteplats.Island nästa år! :up:
22 oktober, 2007 at 10:34 #829707Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:Aziz karnabis: om du menar mig när du pratar Af-tjejer så tackar jag så mycket!! styrkan gick bra åtminstone…:Vad som hände i fysikronden har jag ingen aning om…hade iallafall inte räknat med att komma sist där..men vi hade helt olika typ av fysik, vi som stod på scen.Yohanna: 5e plats kanske låter skapligt men med tanke på att vi endast var fem st så …nej, inte nöjd med resultatet. MIN prestation är jag nöjd med då jag toppade i styrkan trots mindre fokus på chins o dips senaste tiden. formen var något sämre än på sm i Bf men även det var nåt nytt för mig – att hålla formen o tävla så pass tätt som två tävlingar på en vecka.
Hela linen fr vänster: Malin Sverige (3a), Danmark 4a, Jag 5a, Norge 2a, Norge 1a
Jag backstage
Vinnaren backstage
Maria yes jag menar dig… för mig var du helt klart bäst i styrkeronden du gjorde hela 41st dips hehe jag tänkte shit tjej och så många inte dåligt… gjorde du mycket bra.. hehe jag sa till min polare det här tar maria lätt hem ingen snack om saken.. grattis på en mycket utförlig prestation. ja fysik ronden fattar jag inte heller hur de dömde om jag ska vara ärlig 5:a platsen var inte rättvis alls och den förstår jag att du inte är nöjd med. borde kommit minst 3:a iallfall:nono: .. styrektronden ska du vara mycket nöjd med och antar att det är bara början… :up:
Vill även gratta evalinda du var riktigt bra måste jag säga.. såg bilderna på SM och förstår fortfarande inte hur linda kunde slå dig du var bättre helt enkelt men antar att de går efter namn och gamla meriter=) men du sopa banan med tjejerna på Nordiska. så du ska vara skitnöjd hehe och dina reation när du vann den vara speciell… kan förstå vilken känsla det är.. det blir så när man älskar sporten så mycket! keep it up girl! :emo-thumb
Peace!
22 oktober, 2007 at 10:43 #829708Anonym anvandareMemberNågon som hittat resultatlistorna med poäng från alla ronder? Skulle vara intressant och se:)
22 oktober, 2007 at 13:04 #829709Anonym anvandareMemberGrattis Eva-Linda! Lika snygg som vanligt.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.