Home › Forums › Tävlingar och Events › Nordiske Mesterskaber 2007
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 oktober, 2007 at 22:19 #829515Anonym anvandareMemberSewén wrote:Kom att tänka på hur reglerna ser ut för sidoposen på tävlingen i och med att det är olika regler i sverige och norge (i alla fall när jag tävlat). Får man twista eller ska posen vara rak?
I Danmark får man ej twista i fitness
3 oktober, 2007 at 22:40 #829516Anonym anvandareMemberkanon. Då behöver jag inte fundera på det något mer. Tack.
3 oktober, 2007 at 22:42 #829517Anonym anvandareMemberSewén wrote:kanon. Då behöver jag inte fundera på det något mer. Tack.:up:
4 oktober, 2007 at 11:31 #829518Anonym anvandareMemberKan inte fatta…
Trodde det är nån Nordic federation (förbund) som har kommit överens om vilka klasser osv det ska vara i NM.. MEN:
Hittade en lista på DBFF (dansk förbund) om de tävlande som ska tävla från danmark. Där står veteran klass, junior klass, TRE KLASS FÖR BODYFITNESS… de gamla viktklasser i bodybuilding… vad h……?!?!?!?
4 oktober, 2007 at 18:34 #829519Anonym anvandareMemberUndrar hur det funkar med anmälan till tävlingen…
Är det något vi måste fylla i eller fixar förbundet det?
Undrar oxå över hotellpris o hur man bokar för att få rabatten?
Tänk om man inte hinner boka i tid o inte får rum, det är det ju inte värt för att spara några hundra tycker jag.4 oktober, 2007 at 20:18 #829520Anonym anvandareMemberMalla wrote:Undrar hur det funkar med anmälan till tävlingen…
Är det något vi måste fylla i eller fixar förbundet det?
Undrar oxå över hotellpris o hur man bokar för att få rabatten?
Tänk om man inte hinner boka i tid o inte får rum, det är det ju inte värt för att spara några hundra tycker jag.The registration is binding and is forwarded to:
DBFF
co/ Søren Petersen
Sallingvej 35, 2 th.
2720 Vanløse
Denmark
Mail : [mailto:soren@dbff.dk]Det är Søren som du skal maile til om du vil ha hotel till den asbra prisen
skriv hur många ni blir och vem5 oktober, 2007 at 05:07 #829521Anonym anvandareMemberKanske lite tidigt för att fråga om NM för jag vet inte ens om det blir något SM för mig pga skada, men blir det någon fitnessklass på NM? I så fall är det någon som vet om det finns tävlande från de andra nordiska länderna?
5 oktober, 2007 at 08:59 #829522Anonym anvandareMemberställer frågan ännu e gång då som som arengerar har sååå sårt o svara på denna enkla fråga 👿 blir de junior klass eller inte på nm???
5 oktober, 2007 at 09:25 #829523Anonym anvandareMemberOm det stämmer, vad har bestämt (alltså vad nordic förbund har bästämt tidigare) så blir det ingen fitness klass och ingen junior klass..
5 oktober, 2007 at 10:14 #829524Anonym anvandareMemberSom det verkar just för dagen har inte danska förbundet och nordiska förbundet riktigt samma uppfattning om vad NM ska omfatta. Jag förutsätter att parterna löser detta under helgen som senast och att all info finns tillgänglig senast måndag. Innan dess är det nog tyvärr ingen idé vare sig att fråga, spekulera eller gissa. Just nu är det mest förvirrat.
Vilka vikt- resp längdklasser kommer att köras?
Vilka grenar?
Om AF ska köras, vilka blir delmomenten? Vilka klasser blir det och hur många deltagare krävs för att det ska bli en klass?5 oktober, 2007 at 12:11 #829525Anonym anvandareMemberRookie wrote:Och igår var det kanelbullens dag, om nu inte NM blir av för min del så är det danska förbundet skyldig mig en hel del kanelbullar!HAHAHAHA:P:pop:
6 oktober, 2007 at 20:05 #829526Anonym anvandareMemberRookie wrote:Fick dessa svar:
1. forhåbenlig – vi vil gerne, men de andre nordiske lande vil ikke have atletic med på programmet……Lägg in ditt veto Ni vill och ni märker ju att vi är ju klara för att tävla också. Kom igen nu, lets go :emo-thumb
7 oktober, 2007 at 07:01 #829527Anonym anvandareMemberHär finds listen över dom danske atleter som får stille up til Nordiska d.20 okt. 2007
Classic Bodybuilding Herre – 178 cm
Ole Bak Jensen
Christian Odgaard HenriksenClassic BB Herre + 178 cm
Oliver tholsted
Christian Berg PhillipBB junior + 80
Thomas Mathew Salmon
Adam KayserBB Masters + 80
Flemming Jensen
Kim SjøgreenBB Kvinder åben klasse
Camilla Mai
Lone NielsenBB Herre – 80 kg
Dennis Løager PoulsenBB Herre -87,5 kg
Mahdi Shahmarvand
Steen Sanvig
Søren Ulrik ClausenBB Herre – 95 kg
Michael DamBB Herre + 95 kg
Klaus Ladegaard.Body Fitness kvinder -163cm
Christina Marostordai
Kathrin Skovgaard Petersen
Maria BarratBody Fitness kvinder -168cm
Lene Wakefield
Fenja CholevaBody Fitness kvinder + 168
Tanja Nyfjeld
Marianne CrillesenAtletic Fitness kvinder
Lonnie Boe Pedersen
Susanne OlesenAtletic Fitness Herre -180cm
Jonas Nygaard
Kenneth Robert Jensen
Benni GürAtletic Fitness Herre + 180cm
Michael Nyberg
Per Fisker Rasmussen
Merius HernesMht. alternativ till Scandic i Roskilde då få ni titta i denne blog/log på dom förste sidanar
7 oktober, 2007 at 08:58 #829528Anonym anvandareMemberRookie wrote:Kan man läsa danskarnas resultat någonstans?Dom du ser här är 1a. 2a och 3a från DM 2007
Bilder kann ses på [www.muscleinside.com] eller på [www.dbff.dk]
7 oktober, 2007 at 09:38 #829529Anonym anvandareMemberRookie wrote:Hehe..ja men som tävlande i AF är man ganska intresserad av hur många chins, dips dem gjorde och hur långt dem rodde….tror inte att DBFF.dk kommer att oplysa hur dom klaret av sig dips, chins och roningen, men jag vet jo at ni i sverige är tuffa på AF :up: sorry Danmark :nerd:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.