Nordiske Mesterskaber 2007

Home Forums Tävlingar och Events Nordiske Mesterskaber 2007

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 292 total)
  • Author

men en av dom rodde 500m på ca.1.25min

Rookie wrote:
    1.25 är riktigt bra för att vara i korta. Ja det är väl bara norge och sverige som vågar ge ut sina resultat :)

Kan bara inte sjelv komme ihåg hur bra dom var på chins och dips vet en gjorde 60styk dips

men han inte gjorde mere end 10 i chins och var 5min om att ro 500m då kann jag vel inte skrämma en AF???

Är det rodd som gäller för AF? Kanske dags att börja köra det då…:(

Malla wrote:
    Är det rodd som gäller för AF? Kanske dags att börja köra det då…:(

Bra idé :up:ike:

Rookie wrote:
    Nja, det var inte så jag menade. Tänkte mer på att Danskarna skulle få bättre placering i styrkan om vi stannade hemma.

:nerd::D😀

DENNIS ”THE BIG BAD” WOLF kommer också til de Nordiske så och han är i grym form :-)

Hur anmäler man sig till NM?

SethRonland wrote:
    Hur anmäler man sig till NM?

Du får vel stille up till SM först och blive blandt dom 2-3 bedsta ??? anders¨forhör dig hos dit forbund ;-)

Ja ok ska göra mitt bästa i CBB fast AF är nog mer min grej, hur anmäler man sig till NM ?

Skkf

dway wrote:
    I Danmark får man ej twista i fitness

[http://www.dbff.dk/2007dmfitness/athleticfitnessmandlav/pages/920A4541.html]

Nu är jag förvirrad. Det där räknas alltså inte som twist? För den där posen hade inte varit godkänd i Sverige. Rätta mig om jag har fel någon?!

Lika bra att fråga vad det är för regler som gäller i rodd, så man inte blir förvirrad när man är på plats?:nod

Malla wrote:
    Lika bra att fråga vad det är för regler som gäller i rodd, så man inte blir förvirrad när man är på plats?:nod

man får ro snabt ;-)

Malla wrote:

Brukar inte vara några konstigheter. När vi haft det tidigare så köde vi 2-3 samtidigt. Alla har varsin domare och man har börjat när man själv är redo. Sen är det 500 meter att bara dra sig genom. Sen kan man lägga sig och pusta ut i något hörn, för shit va tungt det är att maxa rodden :D

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 292 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.