Home › Forums › Tävlingar och Events › Nordiske Mesterskaber 2007
men en av dom rodde 500m på ca.1.25min
Kan bara inte sjelv komme ihåg hur bra dom var på chins och dips vet en gjorde 60styk dips
men han inte gjorde mere end 10 i chins och var 5min om att ro 500m då kann jag vel inte skrämma en AF???
Är det rodd som gäller för AF? Kanske dags att börja köra det då…
Bra idé :up:ike:
:nerd:😀
DENNIS ”THE BIG BAD” WOLF kommer också til de Nordiske så och han är i grym form
Hur anmäler man sig till NM?
Du får vel stille up till SM först och blive blandt dom 2-3 bedsta ??? anders¨forhör dig hos dit forbund
Ja ok ska göra mitt bästa i CBB fast AF är nog mer min grej, hur anmäler man sig till NM ?
Skkf
[http://www.dbff.dk/2007dmfitness/athleticfitnessmandlav/pages/920A4541.html]
Nu är jag förvirrad. Det där räknas alltså inte som twist? För den där posen hade inte varit godkänd i Sverige. Rätta mig om jag har fel någon?!
Lika bra att fråga vad det är för regler som gäller i rodd, så man inte blir förvirrad när man är på plats?:nod
man får ro snabt
Brukar inte vara några konstigheter. När vi haft det tidigare så köde vi 2-3 samtidigt. Alla har varsin domare och man har börjat när man själv är redo. Sen är det 500 meter att bara dra sig genom. Sen kan man lägga sig och pusta ut i något hörn, för shit va tungt det är att maxa rodden
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY