Nu bilder och videos.

Home Forums Tävlingar och Events Nu bilder och videos.

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

[www.swedegym.com]

robin gustafsson wrote:
    [www.swedegym.com] .25000 besökare på 3 dagar . Känns roligt.

Eee fanns ju inte mycket på den sidan?? =(

zerocool12c wrote:
    Eee fanns ju inte mycket på den sidan?? =(

Klicka på ”Tävlingar” och sedan ”Nutruition outlet 2006”! ;)

gillar han som sitter i rulstol lär tränat en del.

Kass…sorry men den var kass.

Elofsson wrote:
    Kass…sorry men den var kass.

Synd att du kände så . kom med förslag för bättringar då ;)

kanon va de:) tycker ja

Håller med Elofsson. Kass.
    Swedegym; Har du ens kollat in din hemsida? Ser ut som att den inte uppdaterats sedan 1997. Det kanske gav dig tips, jag vet inte.

Eftersom jag inte har mycket för mig, så kan jag väl ändå använda mina forna webbdesignkunskaper och ge dig lite råd. Jag orkar dock inte kika närmare i källkoden och dylikt, utan kommer endast kika på designen.

• Logotypen! Om du tittar med nya ögon, så är den hemsk. ”Hårda” kanter, alldeles för originella färger (lite mörkare blå och lite mörkare gul kanske, isf?). Att G:et dessutom hamnar mitt emellan ”skärelsen” är ju helt.. fel. Muskelknutten som du(?) målat är schysst, men känns fortfarande fel.
    • Ser att du använt CSS på bilderna nere till höger. Fint, men de verkar fortfarande inte passa in riktigt. Det blir ingen balans i sidan. Vad sägs om att piffa till färgerna på helheten lite kanske?
    • Vad gör den lilla grå rutan nere till vänster egentligen?
    • Menyn tycker jag personligen inte är snygg. Tycker du borde ändra teckensnitt och minska på storleken. Även Meny-bordern sträcker sig för långt ned. ”Contact Us” och ”Search” är i en annan stil än själva menyn, syftet?
    • Hur vore det att centrera hela sidan och fixa en snygg ram runt det hela? Body.se är ett bra exempel.
    • Du har glömt att ange en Title för hela sidan. Ajjabajja.
      Osv. osv.

Nu har jag endast tittat på frontsidan. Hoppas dock du tar åt dig lite av råden, de gör sidan bara väl. :)

Robin, I’ll give you a push because I know what it’s like to build a website. I think you should be appluaded for your efforts! I know I would feel humiliated with such comments as ”kass” and ”Ser ut som att den inte uppdaterats sedan 1997”. Come on everyone, give him some credit :-(. It takes time to learn about css, MySQL, php, java******, sql, html, flash, ramar, meta tags, tags, dthml…..

Köp en färdig sida på [www.templatemonster.com]

50$ och du har en snygg design i flash eller vad du vill, bara byta ut bilder o leka med grafiken.

Om du inte vill betala kan du kolla in elated.com dom har gratis sidor du kan ändra om med.

Lycka till.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.