Nutrition Outlet Grand Prix 2006

Home Forums Tävlingar och Events Nutrition Outlet Grand Prix 2006

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 101 total)
  • Author

ja hojta gärna till ni västeråsare som vet

Sam jr wrote:
    ingen snygg brud i västerås som man kan få slagga hos :P

nä men om nån vet nåt sletet vandrarhem för typ en tia natten så tar jag gärna emot info.

Känns jävligt meningslöst att lägga 1000spänn för att sova.

Ps jag e inte snål …finns bara så mycket annat att lägga pengarna på …typ bensin så att jag kommer dit.

Hittar du inget annat så finns det ett golv i mitt o tjejens hotellrum..men jag snarkar som fan.. :)

Vilken tur att man inte har övernattningsproblem:) Skönt att ha släkt i Sala så att man bara har att köra tre mil8) .

Själv slutar man jobba 06:45 på lördagmorgonen å slänger sig i bilen å kör från Gävle till Västerås, är där hela dagen å drar hem på natten igen.

Ser ni nån med stirriga koffeinögon som står rakt ut så är det bara lilla jag *S* ;) :emo-thumb

The_Stack wrote:
    Själv slutar man jobba 06:45 på lördagmorgonen å slänger sig i bilen å kör från Gävle till Västerås, är där hela dagen å drar hem på natten igen.

Ser ni nån med stirriga koffeinögon som står rakt ut så är det bara lilla jag *S* ;) :emo-thumb

Äh det är ju en kort liten resa, bara cirka 19 mil:D

Bor 300m från arena + gym….

The_Stack wrote:

Haha ja själv slänger vi oss i bilen (jag och min fru) och åker upp och tittar sedan när finalen är slut så kör jag hem igen, vi har väl ca 50-55mil enkel resa :emo-thumb

jocke wrote:
    Haha ja själv slänger vi oss i bilen (jag och min fru) och åker upp och tittar sedan när finalen är slut så kör jag hem igen, vi har väl ca 50-55mil enkel resa

Hehehe liiite längre resa än mig då, eran restid kan vi kvitta med att ja har jobbat natt innan ja drar då :emo-thumb
    Du är nog inge piggare där du heller, blir väl vi två som har stirriga koffeinögon på det stället då ;) ;)

:drinks:

The_Stack wrote:
    Hehehe liiite längre resa än mig då, eran restid kan vi kvitta med att ja har jobbat natt innan ja drar då :emo-thumb
    Du är nog inge piggare där du heller, blir väl vi två som har stirriga koffeinögon på det stället då

Ska ni tävla oxå?

The_Stack wrote:
    Du är nog inge piggare där du heller, blir väl vi två som har stirriga koffeinögon på det stället då ;) ;)

Haha då kan vi ju ses i cafet och ta en kanna :up:

Poseringsbyxorna är de likadana som BB-byxor?

jocke wrote:
    Haha då kan vi ju ses i cafet och ta en kanna :up:

En kanna var håller John Blund borta hela helgen kan ja lova :emo-thumb
    Räkna med mig i cafet ;)

The_Stack wrote:
    En kanna var håller John Blund borta hela helgen kan ja lova :emo-thumb
    Räkna med mig i cafet ;)

Vad tar du inte ledigt för ? snål ? :P

Jag o Mia åker ner på lördag förmiddag o softar hela dan sen en schysst buffe på kvällen sen hotell över natten o bara glida runt o käka skräp mat hela söndan :up:

Jag kommer ner med både Marie & min Trude! Blir Trudes första byggar tävling!!

ZONE

Ryger wrote:
    Vad tar du inte ledigt för ? snål ?
    Jag o Mia åker ner på lördag förmiddag o softar hela dan sen en schysst buffe på kvällen sen hotell över natten o bara glida runt o käka skräp mat hela söndan

Både och… *S* Är inte så lätt å få ledigt på mitt jobb heller, vill ingen hoppa in istället för mig så kan ja inte få ledigt. Meeeen man får ju ha skoj iaf på lördagen i Västerås, alltid nått grover :emo-thumb

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 101 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.