Ny omröstning, vem vinner Mr.Olympia 2009?

Home Forums Tävlingar och Events Ny omröstning, vem vinner Mr.Olympia 2009?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 29 total)
  • Author

Nu när Mr.Olympia närmar sig har säkert många ändrat uppfattning om vem som kommer att vinna. Jag har det själv. Och nu är Wolf med i början av omröstningen för rättvisans skull. Jag lade också till Toney Freeman.

Jag vill rösta på Vic men realistiskt så är han en underdog efter AC och Kai kommer in i form. Det är jätte svårt att veta vem som vinner, Dex vann AC förra året sedan gick han och vann Mr Olympia samma år och jag tror det blir ett repeat av förra året.

arne_fan wrote:
    Jag vill rösta på Vic men realistiskt så är han en underdog efter AC och Kai kommer in i form. Det är jätte svårt att veta vem som vinner, Dex vann AC förra året sedan gick han och vann Mr Olympia samma år och jag tror det blir ett repeat av förra året.

tror inte vic har en chans på 1-3 platsen men därefter så finns det bra möjligheter:)

tror följande 1-3

Phil Heath, Grym fysik, relativt freakig med förstora armar, ryggen börjar bli riktigt bra, benen,vaderna, och ändå håller han schyssta linjer och han har haft bra form på senaste tävlingarna!

Dexter:
    Alltid haft extremt bra form, komplett fysik förutom vaderna som aldrig riktigt verkar bli bättre, han kom 1a förra året därför kommer han inte LÄNGRE NER på min lista.

Kai Greene:
    Freakig fysik, extrem form,räfflor,bättre mage och en extremt grym posör, stor publik favorit!

Emil Lundberg wrote:
    tror inte vic har en chans på 1-3 platsen men därefter så finns det bra möjligheter:)

tror följande 1-3

Phil Heath, Grym fysik, relativt freakig med förstora armar, ryggen börjar bli riktigt bra, benen,vaderna, och ändå håller han schyssta linjer och han har haft bra form på senaste tävlingarna!

Dexter:
    Alltid haft extremt bra form, komplett fysik förutom vaderna som aldrig riktigt verkar bli bättre, han kom 1a förra året därför kommer han inte LÄNGRE NER på min lista.

Kai Greene:
    Freakig fysik, extrem form,räfflor,bättre mage och en extremt grym posör, stor publik favorit!

”Inte en chans” var lite överdrivet.. Vic har slagit Dex 3-4 ggr, Phil 1 gång.
    Men sedan kan man tro.. jag tror inte Vic klarar top 3 heller men att säga att det är omöjligt vore rent dumt.

[youtube=_1ofxi99pb8]

Så här tror jag:

1. Phil Heath
    2. Kai Greene
    3. Dexter Jackson
    4. Jay cutler
    5. Dennis Wolf

Phil Heath: Kom 3a förra året, själv tycker jag han har den bästa fysiken. Skulle varit lite konstigt om han skulle komma 1a första Mr. Olympia tävlingen, därför tror jag han tar hem det hela iår.

Kai Greene: Grym posör och sjuka detaljer! Grym fysik. Tror han kommer komma så högt som en 2a. Phil Heath kom 3a sin första Olympia tävling varför kan då inte Kai komma 2a sin första?

Dexter Jackson: Snygg fysik, runda och fina muskler. Han kommer säkert se bättre ut iår än va han gjorde 2008, men de räcker inte nu när Phil och Kai är på scen.

Jay Cutler: Jay 4a, har aldrig gillat Jays fysik så mycket. Men han är stor och det är grymt. Räcker dock inte iår.

Dennis Wolf: Tror han kommer 5a men själv vill jag att han ska platsa högre. Gillar hans fysik. Stor men ändå bra detaljer osv.

Sjukt svårtippat olympia, man kan vända o vrida på det hur som helst. . Jag Tror Kai vinner, Men håller på Phil och tycker det vore kul om Cutler kom in hårdare än någonsin. . Vore även kul om Wolf fick sitt stora genombrott i Olympia . .

Jag både tror och håller på Phil Heath. Kai Greene är också riktigt grym men iår Är det Phils tur.

arne_fan wrote:
    ”Inte en chans” var lite överdrivet.. Vic har slagit Dex 3-4 ggr, Phil 1 gång.
    Men sedan kan man tro.. jag tror inte Vic klarar top 3 heller men att säga att det är omöjligt vore rent dumt.

[youtube=_1ofxi99pb8]

ja visst har han slagit dexter innan men innan detta olympiat står dexter som segrare och man puttar inte ner en segrare 3-4 placeringar och när både Phil och kai är i gröten så minskar chansen att han ska komma upp dit, men du har rätt inte en chans är att ta i men chansen han har är inte stor enligt mig.

Edit: 2006 var han grym men det är inte hans fysik längre, ett deformerat ben och allt som har hänt runt omkring sätter nog lite spår….

Jag ser gärna att Cutler kommer in riktigt hård denna gången och tar titeln, men jag tror inte det kommer hända.

Emil Lundberg wrote:
    ja visst har han slagit dexter innan men innan detta olympiat står dexter som segrare och man puttar inte ner en segrare 3-4 placeringar och när både Phil och kai är i gröten så minskar chansen att han ska komma upp dit, men du har rätt inte en chans är att ta i men chansen han har är inte stor enligt mig.

Edit: 2006 var han grym men det är inte hans fysik längre, ett deformerat ben och allt som har hänt runt omkring sätter nog lite spår….

Ja, men en ny video och en bild så tror alla att Phil kommer kamma hem rubb och stubb.:D visst han såg phenomenal ut men vi vet inte hur bra alla andra ser ut och hur allt förändrar sig till Mr O.
    Men jag förstår vad du menar och jag menade också det.:up: jag vela bara påpeka att han har fortfarande samma kaliber och är fortfarande i toppen och träffar han formen så får dem andra se upp.

Ang Vics form så är han inte långt ifrån den formen.. han har bara försökt att lägga på sig massa för att försöka tävla med Cutler och har därmed haft svårt att pricka formen.

Martin Löwgren wrote:
    Kai Greene, helt överlägset :up:

Jag håller helt med, tror också siffrorna kommer tala tydligt för Kai.

bänkpress wrote:
    Kai ska inte vinna han e lika dålig Mr.O som dexter är, vi behöver inte en snubbe med GH mage igen som Mr.O! cutler/coleman magar är ute nu!

Va? Vad menar du med ”han är lika dålig Mr.O som dexter är”?

bänkpress wrote:
    Dexter skulle aldrig ha vunnit Mr.O med den ramen han är den sämsta Mr.O genom tiderna!

Vissa hissar och andra dissar, det här är nog snarare ditt personliga tycke som talar.
    Att jag säger att Kai vinner handlar inte om att jag tycker Mr. Greene har snygg fysik, däremot ser jag att han har väldigt stor chans att vinna Mr.O ur domarsynvinkel.

Bilden tagen förra veckan. Vinner inte Phil i år så kommer jag sluta följa Mr O.

[img=http://forum.bodybuilding.com/attachment.php?attachmentid=1944831&d=1248082744]

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 29 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.