Nybörjare BF!

Home Forums Tävlingar och Events Nybörjare BF!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • Author

Först vill jag börja med att tacka SKKF för en fantastisk och organiserad helg, där allt rullade på och var välplanerad.

Jag känner att jag behöver få skriva detta inlägg för mig egen skull och inte för att jag känner att något behöver förklaras egentligen.
    Faktiskt även för många andra som sitter och läser i detta forum dagligen. Kan vara bra att få lite mer information också så slipper vissa personer ta sig tiden att sitta och spekulera om vad som hände, eller vad som gick snett och liknande.

För det första – jag mår toppen. Det är inte synd om mig och jag har verkligen inte några sammankopplingar till ätstörningar eller liknande.

Jag är en tjej med en vilja av stål, är envis som en räv och galet målmedveten, vilket ledde mig till mitt slutresultat. Jag är oerhört nöjd och stolt över det jag presterade inför helgen som var och ångrar ingenting.

Jag har haft proffshjälp i slutet av dieten och jag VET vad jag har sysslat med och varför jag la upp min diet och träning på sättet jag gjorde.

Jag är faktiskt en nybörjare på scen (eller var kanske jag ska skriva nu efter 1 tävling) som gick upp på scen för första gången, med ingen erfarenhet och inga klara kriterier om vad som skulle vara det ideala.
    Visst, självklart kan även jag se att resultatet blev att jag kom upp på scen hård och torr som tusan, men det var så MIN kropp reagerade på min första diet, efter 48 veckors stenhård diet och träning och mina 33 kg som jag gick ned – thats it!

Min diet har verkligen inte varit en dans på rosor, då min förbränning inte har varit den snällaste mot mig. Min kropp har vägrat släppa på fett under så lång tid (framför allt rumpa och lår) och jag har fått kämpa som en galning (självklart som många andra tjejer som jag vet behöver få jobba med dessa områden) för att få det första fettet att släppa.

Att jag sedan får den placering jag får för att jag var för torr, hård, har galet hårda ben och är för krispig…
    – ja ni kan ju förstå vilka känslor det väcker hos mig inombords. En fantastiskt underbar känsla för att vara helt ärlig.

Älskade känslan av att stå där på scen – vilket jag kommer göra många många gånger framöver.
    Men men för att sammanfatta detta inlägg från lilla mig, jag kommer komma tillbaka på scen, lita på det – större och fylligare än någonsin! :emo-thumb

Må gott, må väl och träna på folket!
    Med vänlig hälsning

Sashli Amirfatemi

Skal hälsa från Kristna Dybdahl och säga tack för du komm över till henne mens vi fick PIZZA :-) hun tyckte du var grym och ble så glad för att du komm över… Kanske ni står på scenen tillsammans nästa år till MTPG

Lycka till i framtiden Mvh

Fantastisk attityd!

Lyfter min hatt…

mvh

Alex

Du var grym. Tack vare dig och dem andra nybörjarna har jag själv bestämmt mig för att satsa body fitness.
    Jag kommer få kämpa hårt då jag inte är så jätte vältränad än, men med vilja och motivation så går allt.
    Ha det bra!

kram

Amen sistah !!!!!

Vilken underbart härlig inställning du har vännen!
    Du kommer nå riktigt långt, det tvivlar jag inte en sekund på :)

Ett stort grattis till att du lyckades ta dig till övergrym(!) form på första dieten och KRAM på dig gumman!
    En vacker dag står vi jämte varandra på scenen :friends:

Bra attityd! Ingen kommer någonsin ifrågasätta att du inte kommer in i form ;)

Mvh Calle

du vet redan vad jag tycker sashli! bara att köra på tjejen! bra kämpat och nästa gång står du överst på pallen!

Du inspirerar och motiverar ska du veta. Helt grym inställning!

Ses snart igen kompis :friends:

Hjärtat..

Det är nog bäst att du ser till att jag kommer in i din form till min nästa tävling.

haha.

:emo-thumb;)

Sash du är en grym inspirations källa för många, inklusive mig själv.
    Fast nu var du lite väl för bra om man nu kan vara de haha :D
    Rätt roligt att jämföra dina helt sjukt torra o krispiga ben med dom 6 som slog dig :D / Martin o Nina :friends:

Vi på Optimum Nutrition vill ge ett stort grattis till Sashli Amirfatemi för att ha genomfört sin första tävling.

Vi hoppas att du fortsätter satsa, Att din diet gick så där bra första gången visar bara att du kommer lyckas i framtiden

Med vänliga hälsningar
    Team Optimum Nutrition

Calle Sirén wrote:
    Bra attityd! Ingen kommer någonsin ifrågasätta att du inte kommer in i form ;)

Mvh Calle

+1
    Du var grym Sashli,bra jobbat!//S*

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.