Home › Forums › Tävlingar och Events › Nybörjare BF!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 april, 2008 at 09:39 #777153Anonym anvandareMember
Tusen tack alla för all stöd och alla kommentarer!
Det betyder så mycket mer än ni kanske anar!Att veta att så många personer finns bakom mig och stöttar mig sporrar mig ytterligare!
Tack ännu en gång!
Med vänlig hälsning
Sashli10 april, 2008 at 09:50 #777154Anonym anvandareMemberJag tyckte du var fantastisk på scen!
Absolut en förebild för du ger alltid 110 %
Dessutom är du en underbar vän!:nod10 april, 2008 at 12:13 #777155Anonym anvandareMemberAttityden, fysiken & diciplinen (!!!).:emo-thumb
Du har ju tagit det hela till en nivå de flesta aldrig lyckas med & etablerat var både din & bedömningens gräns går.
Kom in fylligare så blir det grymt. Hellre ha det problemet än att vara för liten, för dåligt deffad eller kassa linjer haha. Lyckans ost.:p
10 april, 2008 at 13:27 #777156Anonym anvandareMemberKan bara instämma med tidigare inlägg. Du var grym, punkt! :emo-thumb
10 april, 2008 at 14:42 #777157Anonym anvandareMemberHur grym är man inte om man placerar sig sist i gruppen men ÄNDÅ är den som alla kommer ihåg och lovordar??
Ord är överflödiga grymme-Sashli :worship:
10 april, 2008 at 21:02 #777158Anonym anvandareMemberFöre:emo-thumb
11 april, 2008 at 19:20 #777159Anonym anvandareMemberja, till att börja med så vill jag säja att du har en disciplin som få och verkligen kämpat.
som du själv säger så är du nybörjare, och det är lika svårt att pricka formen åt bägge håll, för hård eller för blöt..
så för din prestation måste jag buga å höja hatten.Vad gäller formen så liknar detta (i mina ögon) något som gått överstyr, vilket ofta händer under en tung diet och man tappar realistisk syn på sig själv och bara kämpar på.
Jag får därför säga att jag förstår folks reaktion då det faktiskt finns en del likheter med anorexi/ätstörning.
Tror att vi alla har en ”onormalt” förhållande till maten inom sporten för att kunna prestera som vi gör.Mitt tips (om man nu får ge sånna), är att vila upp din kropp något. titta på bilder på tjejerna på pallplatserna och se vad du själv vill och behöver ändra på.
Du har en fin ram och goda förutsättningar till att bli riktigt fin.
Och trots att det du inte prickat formen denna gång så har du, om man jämför med många tjejer, blivit helt stenhård en gång vilket faktiskt gör att du kommer att få kämpa mindre nästa gång och kunna bli fylligare och slippa tappa muskler på dieten..
Så var rädd om dig och kämpa på, tänk på att det va första gången;)
du kommer igen…..13 april, 2008 at 13:52 #777160Anonym anvandareMemberVi kommer regga av våran user här på BODY efter krav från Body´s forum staff.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.