Olympia 2009: Avgör själv vem som var bäst!

Home Forums Tävlingar och Events Olympia 2009: Avgör själv vem som var bäst!

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author

06/07 gjorde en tjeckisk webbplats en snygg onlinefunktion som lät dig jämföra alla tävlande i Mr Olympia med varandra, pose för pose. 08/09 finns funktionen på IFBBs proffsdivisions webbplats. Avgör själv placeringarna med bilder från förbedömningen (foto: Isaac Hinds). Klicka på bilden nedan för att besöka tjänsten (OBS! Risken är stor att du sitter ett par timmar…):

[http://www.ifbbpro.com/2009olympiacallout/ [img=http://body.se/img/callout09.jpg]]

[http://www.ifbbpro.com/results/2009-mr-olympia-results-scorecard Resultat Mr Olympia 2009]
    26 september, Las Vegas, Nevada, USA

1. Jay Cutler, USA – 15
    2. Branch Warren, USA – 46
    3. Dexter Jackson, USA – 47
    4. Kai Greene, USA – 54
    5. Phil Heath, USA – 55
    6. Victor Martinez, Dominikanska Republiken – 907. Ronny Rockel, Tyskland – 78
    8. Toney Freeman, USA – 80
    9. Hidetada Yamagishi, Japan – 102
    10. Moe Elmoussawi, Nya Zeeland – 103
    11. Melvin Anthony, USA – 104
    11. Silvio Samuel, Spanien – 104
    13. Gustavo Badell, Puerto Rico – 112
    14. Dennis James, Tyskland – 132
    15. Markus Ruhl, Tyskland – 135
    16. Troy Alves, USA – 80
    16. Darrem Charles, Trinidad – 80
    16. Martin Kjellström, Sverige – 80
    16. Bill Wilmore, USA – 80
    16. Dennis Wolf, Tyskland – 80
    16. Joel Stubbs, Bahamas – 80
    16. Michael Kefalianos, Australien – 80
    16. Ahmad Haidar, Libanon – 80

tycker jackson var bättre faktiskt

dexter jackson vad kom han för placering?

Nessie wrote:
    dexter jackson vad kom han för placering?

3:a.

nible wrote:
    3:a.

tack såg detta nu också dock tycker ja martin inte var alls bra sen tycker ja wolf skule kommigt mkt bättre till

Nu när bilder är jämfört ett tag så är det bara konstatera att Jay är bäst! Detta trots att jag är Kai – fan…

Jay är en sju helsikes bra bodybuilder när han är i den formen! Kan han komma in likadan nästa år och nästa år igen så kommer det att vara riktigt svårt att ta ifrån honom titeln…

Jay måste nästan slarva nu för att förlora titeln!

Har för mig att jag har hört en hel del här inne som tyckt att Kjellström ska satsa på att bli den nya Ruhl… Är Kjellström extremt ung? För när man jämför dom så har inte Kjellström alls mycket att hämta i massa om vi säger så :O

Tänk om Wolf kunde putsa på allt litegrann o lägga på sig ordentliga vader, sen komma i 100 % form, tror kai,jay,dex,phil alla skulle få otroligt svårt att slå honom:)

Trickshot wrote:
    Har för mig att jag har hört en hel del här inne som tyckt att Kjellström ska satsa på att bli den nya Ruhl… Är Kjellström extremt ung? För när man jämför dom så har inte Kjellström alls mycket att hämta i massa om vi säger så :O

Ser martin extremt ung ut? han e 38 eller 37.

kan verkligen inte förstå varför kai inte blev 2:a han ser fan så mkt bättre ut än dexter och branch kan ju fan inte posera riktigt.

Emil Lundberg wrote:
    kan verkligen inte förstå varför kai inte blev 2:a han ser fan så mkt bättre ut än dexter och branch kan ju fan inte posera riktigt.

Han har LÖJLIGT dåliga underarmar också, armarna e inte heller bra men underarmarna e riktigt kassa.

Man blir ledsen när man ser Martins färg. Jämför bara Martins och Jays färg. Martins armar ser inte ens vaskulära ut pga smeten.

Roligt verktyg!

Riktigt synd att Martin inte var bättre någon som vet när colman kommer tillbacka?

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.