PDI Kommer…

Home Forums Tävlingar och Events PDI Kommer…

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

[img=http://p5.piczo.com/img/i122688190_69638_5.jpg]Hei alle sammen!
    Jeg har akkurat kommet hjem fra en kjempe fin helg i London hvor jeg var for å se min venn Per Juhl konkurrere i British Night of Champions, og for å treffe Wayne DeMilia.
    Først og fremst for lære mer om PDI, men også for å diskutere mulighetene for en PDI konkurranse i Norge til neste år.
    PDI jobber for å fremme atletenes ønsker om å kunne styre mer selv hvordan og hvilken retning konkurransekarrieren skal ta, men de ønsker også å få i gang ett bedre samarbeid forbundene i mellom.
    På konkurransen var det representanter fra IFBB, NABBA, WABBA og NPC for å se lære og snakke med Wayne om PDI.
    Jeg lærte også mye om hvordan de forskjellige forbundene rundt om i verden behandler sine medlemmer forhold til PDI og andre organisasjoner.
    Det beste jeg hørte var James Liwellen som vant PDI Pro Qualifier -90kg han ville gjerne beholde sin amatør status etter konkurransen fordi han ville være med på VM, og det var helt greit for hans forbund WABBA og PDI. Sånn skal det være.
    Det verste jeg hørte var ett IFBB medlem som ble ”truet” av sitt nasjonale forbund om att det ville få konsekvenser for hans fremtidigere plassering i nasjonale konkurranser hvis han reiste for å se… ja se på en PDI konkurranse! Vil vi ha det sånn?
    Noe annet som jeg synes var veldig positivt var at PDI la mye ner i å få konkurransene mer underholdene og spennende for publikum med å la dommertallene etter de to første rundene bli kjent for publikum og att siste runden som var friposering ikke ”bare” skulle vise frem en fin kropp etter klassiske poseringer, men også skulle være underholdene.
    Det var klart mye morrsomere å se Lee Priest som Supermann, Sami El Haddad som Gladiator og Rodney St,Cloud som brannmann. Selv synes jeg en super rippa Phil Carlon gjorde en underholdene opptreden som Freddy Krüger.
    Dette skaper forventninger og er veldig underholdene. Selv om du ikke ligger så høyt etter de to første runden så kan du klatre noen plasseringer med en underholdene oppvisning, det er spennende både for utøveren som vet at gir jeg alt her kan jeg klatre litt, men mest av alt for publikum som har kommet for å bli underholdt.
    Publikum er helt klart viktig for at sporten skal vokse og overleve.
    Til de som synes PDI bare er B byggere bør ta seg en tur på konkurranse. Standarden var høy!
    Jeg har masse bilder, skal prøve å få lagt ut resten i morgen:emo-thumb
    Med vennlig hilsen Mr Diet[img=http://p5.piczo.com/img/i119774131_18930_5.jpg]

GLED DERE!

Jeg snakket med Wayne i dag og den første PDI konkurransen som går etter NOC 2007 i Europa kommer til å gå i Norge:)
    Datoen er satt til lørdag 13 oktober, men endelig dato og sted kommer jeg med om kort.

Jeg gleder meg stort :D ! Først PDI konkurranse i Norden er i boks!!
    13 oktober 2007 Sentrum Scene i Oslo [/b]
    Battle of Giants[/b]
    Konkurransen kommer til å bli to delt. En konkurranse tidelig på dagen en såkalt
    Pro Qualifier med to klasser -90kg og +90kg. Vinneren i begge klasser får stille mot proffene på kvelden hvis de ønsker. Alle som ønsker og har lyst kan melde seg på til Pro Qualifier. Mer info kommer når nettsiden er oppe i begynnelsen av desember. PDI sin offisielle nettside kommer opp 15 januar.

Nettsiden heter [www.battleofgiants.com]

Kommer nog över å kollar :emo-thumb

The_Stack wrote:
    Kommer nog över å kollar :emo-thumb

Topp:emo-thumb Vi skal gjøre vårt beste for at det blir en mineverdkonkurranse.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.