Resultat, bilder osv..

Home Forums Tävlingar och Events Resultat, bilder osv..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)
  • Author
    Robert Svensson wrote:
    [img=http://media.treningsforum.no/image.php?path=/media/images/portal/contest/sandefjordopen2008/bodybuilding/DSC_4420.jpg&media=article&width=517]Så djävla bra!

Dock har han inte utvecklats direkt mycket sen sist gång på scen eller kanske bara jag som kommer ihåg dåligt.

Sinnes bra, lätt dröm fysiken !

marals76 wrote:
    Dock har han inte utvecklats direkt mycket sen sist gång på scen eller kanske bara jag som kommer ihåg dåligt.

Jodå, men Henke har lyckats med konststycket att utvecklas jämnt.
    Lite större överallt:emo-thumb

Grattis Henrik! Hoppas det blir lite mer motstånd på nästa tävling.
    Såg ut att ha bättre form denna gången och aningen mer muskler.
    Riktigt snyggt! Inte fel med lite prispengar med :)

Tobbe K wrote:
    Jodå, men Henke har lyckats med konststycket att utvecklas jämnt.
    Lite större överallt:emo-thumb

tänkte precis samma sak, att han verkar större överallt…

Lägger upp lite fler bilder från tävlingen på min baby… :emo-thumb

några till…:whistle:

Bra grejer, det här!

Lacatus wrote:

Imponerande en bra fysik verkar ha blivit ännu bättre :worship:

Binais wrote:
    Grattis Henke! Du har allt som krävs för att bli ett riktigt bra proffs.

Tycker att SKKF borde redan överväga att rekommendera dej till IFBB pro divison för ett proffs kort!

Binais

:emo-thumb

TACK ALLA! 😮[/b]

Har inte skrivit tidigare pga att jag är som sagt mitt uppe i mina tävlingsförberedelser…tror ni förstår. :)

Ja detta va jätte kul, och en mkt rolig tävling att köra. Mkt bra arrangerad och norrmännen har ju en väldigt skönt sätt där det aldrig är några problem och allt går att fixa. Rekomenderas starkt av mig till alla svenskar att åka å tävla på!

Nu är det full fart mot MTGP och ett mkt hårt motstånd, så full focus på helgen gäller. Ska bli riktigt kul att få tävla mot stora delar av amatör världs och europa eliten! :up:

Tack igen för gratulationerna, ta hand om er!

mvh Henrik

Binais wrote:
    Grattis Henke! Du har allt som krävs för att bli ett riktigt bra proffs.

Tycker att SKKF borde redan överväga att rekommendera dej till IFBB pro divison för ett proffs kort!

Binais

Hej kompis!

Hehe, ja det hade ju inte varit fel! :D8)
    Får väl tjata på dom! HEHE! :emo-thumb

ha det super så hörs vi, jag mailar dig…

Henrik Jansson wrote:
    TACK ALLA! 😮[/b]

Har inte skrivit tidigare pga att jag är som sagt mitt uppe i mina tävlingsförberedelser…tror ni förstår. :)

Ja detta va jätte kul, och en mkt rolig tävling att köra. Mkt bra arrangerad och norrmännen har ju en väldigt skönt sätt där det aldrig är några problem och allt går att fixa. Rekomenderas starkt av mig till alla svenskar att åka å tävla på!

Nu är det full fart mot MTGP och ett mkt hårt motstånd, så full focus på helgen gäller. Ska bli riktigt kul att få tävla mot stora delar av amatör världs och europa eliten! :up:

Tack igen för gratulationerna, ta hand om er!

mvh Henrik

Kör hårt på MTGP! Stort lycka till

Binais wrote:
    Det är inget du ska behöva tjata om.

Så som du såg ut på den här tävlingen hade du utan tvekan kommit bland de 10 bästa på den senaste Ironman.

Sverige brde lansera minst två nya proffs varje år utan att sätta något press på de att de ska placera sig i toppen i början. Som proffs får man mer publicitet, fler sponsorer, dessutom tar man träningen till en helt annan nivå när man vet att man måste upp på scen med de bästa!

Som det ser ut nu tycker jag att du och Ahmad Ahmad har de fysikerna som eftertraktas på proffsscenen.

Titta bara på den unga byggaren Daniel Hill från Tyskland. Han är 22 år, har inte ens tävlat på någon senior tävling än, men det Tyska förbundet var smarta nog att ge han proffskort för de vet att inom 3-4 år har man en ny Gunter där ute som ska med stolthet representera den Tyska byggningen ute i världen.

Ingen har stor nytta av sitt proffskort när man är 35 år för då är det knappast något företag som vågar satsa på en även om man placerar sig bland topp 5 på Olympia för de vet att man inte kan hålla länge till. Dystert men sant!

Du och Ahmad kan sätta Svensk byggning på världskarta igen :emo-thumb

:up::up:

Lacatus wrote:

Ripped and Ready!
    :up:

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.