Resultat och domarprotokoll från Nordiska Mästerskapen 2011

Home Forums Tävlingar och Events Resultat och domarprotokoll från Nordiska Mästerskapen 2011

• This topic is empty.
Viewing 3 posts - 31 through 33 (of 33 total)
  • Author

Tänkte på det när jag såg filmerna från tävlingen i en annan tråd. Visst ska de ha
    reklam, men det går att lösa på ett snyggare sätt. Dels var reklamen bedrövligt ful, men
    också så framträdande att den ”åt upp” byggarnas konturer.

Arne Persson wrote:
    Det som är lite tråkigt, speciellt för oss domare, är dagens scener som är helt besudlade med reklam som mlm faktiskt försvårar bedömningen. Personligen hade jag velat ha helt mörk bakgrund precis bakom dom tävlande vid särbedömningsmomenten. Därför hade det varit önskvärt med reklam en bit ovanför och vid sidan om särbedömningsområdet i mitten. På Decembercupen exempelvis så är det endast reklam precis ovanför de tävlandes huvud, detta stör inte bedömningen.

Men jag antar att the money rules och sponsorerna dikterar villkoren.;)

håller med men är ju så när det kommer till pengar, pressa dom då lite Arne, något inflytande har du väl, och särskillt när det kommer till förbättringar :up:

Henrik Lindh wrote:
    håller med men är ju så när det kommer till pengar, pressa dom då lite Arne, något inflytande har du väl, och särskillt när det kommer till förbättringar :up:

Jag har tyvärr inget inflytande mer än på vår egen tävling DC, där vi har satt de tävlande i första hand, vad gäller reklam mm på scenen.

Viewing 3 posts - 31 through 33 (of 33 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.