Resultat SM Bodybuilding, SM Fitness, 13 oktober

Home Forums Tävlingar och Events Resultat SM Bodybuilding, SM Fitness, 13 oktober

• This topic is empty.
Viewing 13 posts - 31 through 43 (of 43 total)
  • Author

Kul att du är nöjd med ditt framträdande, det syntes verkligen att du trivdes på scenen. :up:

Ogge wrote:
    Kul att du är nöjd med ditt framträdande, det syntes verkligen att du trivdes på scenen. :up:

Thanx! Man I had a ball! UNDERBART ATT PRICKA FORMEN TILL 100% & äntligen få visa hur man ser ut när man är i sin BÄSTA form! F-n tog även ett par bilder med ingvar back stage & även om det var självmord så gör jag inte bort mig form mäsigt på de bilderna! Ska posta dem sen! Thanx Ingvar Im a BIG fan & it was a huge honor & it made my day!

Love yall!
    ZONE

:emo-thumb hej där Zone.
    Kul träffa er och dig som det nu blev backstage istället för on stage. Bra jobbat grabben och syntes som sagt att du trivdes på scen.
    Hoppas kunna ta mig ner och hälsa på framöver.

Powerbear wrote:
    :emo-thumb hej där Zone.
    Kul träffa er och dig som det nu blev backstage istället för on stage. Bra jobbat grabben och syntes som sagt att du trivdes på scen.
    Hoppas kunna ta mig ner och hälsa på framöver.

ALWAYS WELCOME BRO!! Blev riktigt imponerad av DIN form! :emo-thumb

ZONE

lite bilder kanske……

Tävlade inte Mickebody?

Per C wrote:
    Tävlade inte Mickebody?

Han fick tyvärr bryta, fick enorma problem med krampor, jag låg brevid honom och kan säga med egna ord att i vissa stunder var jag riktigt orolig för honom, han reppade dock sig på kvällen och var på fötterna på söndagen, synd men inte mycket att göra åt det tyvärr.

Pelle svensson wrote:
    Han fick tyvärr bryta, fick enorma problem med krampor, jag låg brevid honom och kan säga med egna ord att i vissa stunder var jag riktigt orolig för honom, han reppade dock sig på kvällen och var på fötterna på söndagen, synd men inte mycket att göra åt det tyvärr.

En fråga, heter han inte Nils-Åke Nylander?

holma82 wrote:

Ju det är hans namn men en hel del kallar han micke, antar att det har att göra med hans nick här på Body.

holma82 wrote:

det har varit på tal i hans tråd tidigare :)

han har alltid kallats för micke av både familj/vänner.

Hörde han var riktigt risig, värre än för två år sen på lucia. trist…

Trist att höra…måste säga att jag har Palle att tacka för min form + att jag mådde KANON på tävlingsdagen! Laddade kolisar i 4 dygn & var FYLLD av energi & inte en tillstymmelse av kramp + var hårdare än jag någonsin varit! Mitt tips till Micke är att ta hjälp av någon next time…rena tragedin att deffa & ej komma upp på scènen…måste kännas riktigt jobbigt! Hang in there Micke!

ZONE

Någon som vet om det utfördes dopingtester före eller på SM ?

Viewing 13 posts - 31 through 43 (of 43 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.