Sacramento Pro / Female bodybuilding

Home Forums Tävlingar och Events Sacramento Pro / Female bodybuilding

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 46 through 56 (of 56 total)
  • Author

Stort Grattis Irene.

vilken bra fysik – Keep it dry, makes you look your best :-)

Skickar med två bilder ifrån omklädningsrummet innan finalen. Tjejena på bilden är Vicky Nixon, Heather Foster och Angela Debatin. Roligt hade vi i alla fall:D

Irene Andersen wrote:
    But I will be back:)

Det där skall vi komma ihåg. :)

Bra att du är nöjd, det skall du vara, jag tyckte att det såg bra ut. Nästa gång kommer det att gå ännu bättre. :up:

Irene Andersen wrote:
    Skickar med två bilder ifrån omklädningsrummet innan finalen. Tjejena på bilden är Vicky Nixon, Heather Foster och Angela Debatin. Roligt hade vi i alla fall:D

Du ser best ut:emo-thumb :emo-thumb

Fantastiskt vackert att se;)

Underbart med alla inspirerande bilder.
    KVINNLIGT,VACKERT OCH STARKT

Irene: Bilderna är ju ruskigt imponerande. Men allra mest imponerande är att du hade sån koll på läget att du kunde åka på sportlovsresa!!:up:

Taisho wrote:
    Irene: Bilderna är ju ruskigt imponerande. Men allra mest imponerande är att du hade sån koll på läget att du kunde åka på sportlovsresa!!:up:

+1

Du är en bra förebild, måste säga att man får en del komplex då man ser dig på gymmet :emo-thumb

mini wrote:
    Svårt att säga varför Irene inte placerade sig när man inte ser henne vid sidan av de andra. Hon var inte mindre hård än de andra generellt. Vinnaren var inte knastertorr direkt. Heller hade hon inte mindre massa. Ett flertal av de andra damerna hade ganska stora brister.
    Med detta sagt så tror jag det kommer gå bättre för Irene ju mer bekant hon blir på scenen på andra sidan Atlanten. Lycka till i fortsättningen!

Fick lite bilder från Bill Dobbins, här ser man lite jämförelsebilder!

Irene

Irene Andersen wrote:
    Fick lite bilder från Bill Dobbins, här ser man lite jämförelsebilder!

Irene

Du ser jo femenin ut, mens deandre ligner små mænd. tycker best om din fysik:emo-thumb

Fan Iren du e grym…Fattar inte att dom kan dömma så orättvist!

//Rosie

Irene är Stoor och imponerande, men av de här bilderna att döma behövs mer ben och mer fyllighet. Det är vad jag tycker mig se..

Lycka till i fortsättningen.

Viewing 11 posts - 46 through 56 (of 56 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.