Samuelsson

Home Forums Tävlingar och Events Samuelsson

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 31 through 39 (of 39 total)
  • Author
    Arne Persson wrote:
    Ett sådant lyft hade i alla fall jag inte kännt mig tillfreds med.

HAde jag gjort sådär med 300 så hade jag varit mer än nöjd. Men nu var det ju bara 270 så det bord han ju ha kunnat stoppa på brösten…

Det är ett misslyckat försök oavsett, så Tabott ”bänkar” into 600lbs iallafall. Han gjorde ett bra försök

PowerKing wrote:
    Fråga en pingiskille eller en vanlig svensson vad han max tagit i bänkpress. & säg att han egentligen inte tagit det för han inte haft bänktröjan på sig eller att ingen klappat eller kollat hur han låg på bänken innan han pressa upp stången.

helt utflippad diskussion. enligt mig handlar det mer om att man inte ska gå ut och säga att man har klarat av några fantastiska resultat om man inte kan bevisa det och om man nu som magnus använder en fruktansvärd kick i botten. samuelsson är grymt stark det håller jag med om men jag tvivlar faktiskt på att han har tagit 300 i bänk på något sätt. tror det först när jag ser det eller det finns registrerat i någon slags bänkranking.

gäller samma sak med många byggare när de går ut i tidningar och då har plötsligt alla tagit 200kg i bänk. visst bevisa det men innan det är det inte värt ett skit.

Personligen orkar jag inte ens bry mig om andras gym resultat vill man jämföra sig med andra så får man väl tävla.

Magnus samuelsson Påstår då att han har tagit 300kg i bänk om ni vill veta hur hans utförande var så borde det ju var4a enklare att fråga honom? och om ni har åsikter om hans utförande ta upp detta med honom

rinse wrote:
    helt utflippad diskussion. enligt mig handlar det mer om att man inte ska gå ut och säga att man har klarat av några fantastiska resultat om man inte kan bevisa det och om man nu som magnus använder en fruktansvärd kick i botten. samuelsson är grymt stark det håller jag med om men jag tvivlar faktiskt på att han har tagit 300 i bänk på något sätt. tror det först när jag ser det eller det finns registrerat i någon slags bänkranking.

gäller samma sak med många byggare när de går ut i tidningar och då har plötsligt alla tagit 200kg i bänk. visst bevisa det men innan det är det inte värt ett skit.

Ja säger han till dig att han har tagit 300 i bänk så kan du ju fråga han om du kan få prata med hans fru så att du vet att han inte ljuger.

rinse wrote:

Han har inte tagit nåra 300kg. Karln är en notorisk lögnare.

Samuelsson har aldrig tagit 300kg i bänkpress och han kommer inte att göra det heller, rövlyft eller inte. Han är en mytoman. Hans senaste lögn är att han gör 100 reps på 200kg i marklyft.

Och angående bänkuppvisningen på fitnessfestivalen: Tre passare med händerna på stången, varav en har brutalpump i biceps, samt halva reps från Samuelsson, vad säger det om hans styrka? Ingenting. Om han nu ska gå runt och tjata om att han tar 300 i bänkpress, visa det då förfan.

Bänkklippen i hans två filmer är inte heller så ärliga. I den första så klipper dom tex mellan repsen på 260kg.

Bäst Tank Abbott.

Visst Magnus är stark- no doubt! Men när man har röven upp i taket och studsar med stången så bör det inte räknas som ett korrekt lyft! Det är ungefär som att säga att man klarat att springa 5 km på 20 min när man egentligen bara sprungit 4. Du har ju inte tagit ut dig lika mycket som annars. Blir ju exakt samma sak om du studsar med stången då du slipper pressa igång rörelsen igen och behöver arbeta i den lite ”lättare” delen av pressen

Viewing 9 posts - 31 through 39 (of 39 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.