Showtime !

Home Forums Tävlingar och Events Showtime !

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

Hej mina vänner !

Det var ju en lyckad kväll i lördags för Team X-ACT Gym på DC ,har inte smällt det i än ,fast jag har tömt sen i söndags haha, och jag skulle ljuga om jag sa att jag mådde toppen,det är ju andra tömningen nu på kort tid som sagt,men skall börja fylla på imorgon så jag kör mitt sista pass idag,sen blir det vila fram till lördag för då är det ju SHOWTIME. Vi kommer 4 st från Team X-ACT Gym -75kg Jimmy Jönsson 3:a i -80kg DC jag då vill säga, Jimmy Nilsson -75kg 1:a -80kg DC, Martin Persson -95kg 4:a SM junior och Rickard Larsson som skall pressa sig ner i -80kg 1:a -87.5kg DC , ett bra år för Team X-ACT Gym.

Men åter till Lördag.Jag ser verkligen fram emot lördag, göteborg är en underbar stad och alla säger att tävla på lucia… ja det är nåt speciellt.Jag skall bara mysa och ha kul , för det är det som är viktigast : att man har kul och att man mår bra, vi tränar för livet…inte för stunden ! Ta väl hand om er så ses vi på lördag *blink* Må väl och Mvh Jimmy Jönsson Team X-ACT :up:

lycka till alla fr

Kan ni inte få upp några bilder på X-act, nyfiken på hur d ser ut…

Vet inte mer vad vi skall göra får att få ner Alex så han kan göra ett repotage om gymmet haha. Vi skall lägga upp bilder så fort vi kan !

Tony wrote:
    Kan ni inte få upp några bilder på X-act, nyfiken på hur d ser ut…

Hörde att ett gymreportage e på G från lödde nästa år :emo-thumb

Det var visst folk från Body som var nere i lokalen och plåta lite krampor som tränade :bb3:

// Matte

stämmer mkt väl :emo-thumb

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.