Showtime is over !

Home Forums Tävlingar och Events Showtime is over !

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

Showtime is over och man är hemma igen ett par kg tyngre och än är det inte slut och kolla klockan förbryllat haha..många timmar till läggdags,bara att kasta in.

Det gick bra för X-ACT TEAM Jag kom på andra plats i -75kg och Jimmy min lagkamarat vann ;) Förra helgen på DC så blev jag 3:a i -80 och Jimmy vann . Rickard Larsson vann -80kg på lucia och Martin kom 2.a +80kg junior. En stor dag för X-ACT TEAM , grattis alla!

Sitter just nu och väntar på en stor kebabpizza och där ligger luccekatter överallt runt omkring mej, jag är helt och håller omringad av godis och god mat och en sak är säker…….tänkte lämna er nu för en stund och fylla på *blink* Team X-ACT Gym Jimmy Jönsson

grattis Jimmy, bra deff o grymma ben, tyckte jag kände igen dig ute på expot men va inte säker annars hade jag kommit o sagt hej

Tack vännen ;) Hade två mål till DC och Lucia, och det var att komma i mitt livs form + att få köra mitt fria , jag lyckades med båda + att jag placerade mej bra i bägge tävlingarna. Nu äter vi upp oss igen och lägger på oss lite massa haha. Keep up the good work bro !

Anders Carlsson wrote:
    grattis Jimmy, bra deff o grymma ben, tyckte jag kände igen dig ute på expot men va inte säker annars hade jag kommit o sagt hej

Du såg riktigt bra ut! Grattis!
    Hur lång är du? å vad vägde du? om man får fråga. Släng gärna upp lite mera mått om du vill. Mycket bra jobbat iaf.

Tack ! Jag är 169.5 cm, den där halvan är jätteviktig haha,men lättast att säga 170 cm. Vägde på invägningen 73.4 kg , var räddatt jag skulle väga över för när vi lämna lund så vägde jag 74.5 och var då redan riktigt torr, så jag höll igen på ätandet,men efter invägningen så tog jag fram nutellan,jordnötssmöret och bobs marmelad och sen bara åt jag haha, funka bra både för mej och min lagkamrat Martin Persson 2:a +80kg Junior .

Vikten igårmorse och då måndagmorgon var 85kg, hela söndagen så bara åt vi gott och åter en massa god snabbmat och jag kan poängtera att jag äter väldigt sällan snabbmat,mina ätardagar under dieten bestod av ren fast mer av den maten, så när man då tillsäter jordnötsmör,nutella,bobs marmelad + all skitmat under hela söndagen + hela måndagen så suger kroppen åt sig allt och åter allt. Så här ”vattnig” ”slät” har jag inte varit på mååånga år.

Nu kommer julborden rullande på ett band och jag spottar inte på jultallriken.

Efter nyår så är det nya nyårslöfte, stentuffa tag, nya mål och hårt slit…..för hårt slit, det lönar sig i slutändan !

Tycker det lukar nybakta lussekatter, kanske skall bege mej till köket nu och ta ett smakprov haha. Mvh Jimmy

jonnie wrote:
    Du såg riktigt bra ut! Grattis!
    Hur lång är du? å vad vägde du? om man får fråga. Släng gärna upp lite mera mått om du vill. Mycket bra jobbat iaf.

det låter bra det. stort grattis iaf :emo-thumb Mycket bra fysik

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.